За подгревните свещи

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Дек 2005, 20:24

100% имаш изгоряла/и свещи

трябва да са 11,5-12 волта времето се задава от компутера и е 5 секунди

ааа моята подгрява 11-12сек. поне толко време ми свети зелената лампа или тя не е определяща за подгряването а на свещите които съм в момента пише 11V 7sec ако наистина подгрява 5 сек явно не ги загрява достатъчно на M21 някой знае ли колко време се подгряват свещите

Днес ходих на диагностика,казаха ми че на 525 тдс тази зелената стрелка не свети въобще,свещите са ми здрави и ми взеха 30 лева.Казаха да я оставя в сервиза да видят сутрин като пали точно как е и толкоз.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Дек 2005, 8:32

Та значи имам една такава 525tds от 4 дена.Много готина колица и много и се кефа.От малко натрупания ми опит с нея разбрах че не е нужно да подгрявам втори път сутрин за да запали добре.Не че имам проблем с паленето но като изчакам около 5-6 сек. след изгасването на лампата за подгряване мотора пали на четварт оборот.А ако вартя ключа веднага след като изгасне лампата едно че малко повече вартя а и за около секунда двг. се зачудва да изгасне или не.На топал двг. това упражнение има същият ефект да се изчака малко след даване на контакт.А между другото аз паля винаги без газ.Така съм свикнал от бензиновото.Дано сам бил полезен.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 12 Дек 2005, 12:16

Та значи имам една такава 525tds от 4 дена.Много готина колица и много и се кефа.От малко натрупания ми опит с нея разбрах че не е нужно да подгрявам втори път сутрин за да запали добре.Не че имам проблем с паленето но като изчакам около 5-6 сек. след изгасването на лампата за подгряване мотора пали на четварт оборот.А ако вартя ключа веднага след като изгасне лампата едно че малко повече вартя а и за около секунда двг. се зачудва да изгасне или не.На топал двг. това упражнение има същият ефект да се изчака малко след даване на контакт.А между другото аз паля винаги без газ.Така съм свикнал от бензиновото.Дано сам бил полезен.

Да стана, като изчакам малко след гасенето на лампата за подзряване и си пали добре :!:.Но мисля че миналата зима не беше така
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 22 Дек 2005, 20:35

на 524-то тд м21 сутрин когато е много студено го подгрявам 2 пъти и си пали идеално без да се тормози колата при загрят двг почти не чакам да подгрява изобщо а за зелената лампа поне при мен си я има и като м изгори свещ не свети иначе ми се е случвало да ми изгорят 2 свещи пак пали в големи я студ обаче с много зор и пуше черен пушек
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook