Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!
Здравейте колеги,
днес свалях колекторчето да сменя опръстените и датчиците за детонация.При премахване на маркучите за горивото,хранещия маркуч не изпръска а от този за обратното гориво не изтече нищо.Като свалих рейката,от нея изтекоха сигурно 50 милилитра гориво а другпът съм я свалял и е изтичало поне двапъти повече.Та питанети ми е следното:ако клапана не работи оказва ли влиание на общата работа на мотора и какви симтоми дава?
Помпата ми е чисто нова а и вакума към клапана си беше както трябва.Става дума за М50Б25.
Благодаря предварително!
Поздрави
Мариян
днес свалях колекторчето да сменя опръстените и датчиците за детонация.При премахване на маркучите за горивото,хранещия маркуч не изпръска а от този за обратното гориво не изтече нищо.Като свалих рейката,от нея изтекоха сигурно 50 милилитра гориво а другпът съм я свалял и е изтичало поне двапъти повече.Та питанети ми е следното:ако клапана не работи оказва ли влиание на общата работа на мотора и какви симтоми дава?
Помпата ми е чисто нова а и вакума към клапана си беше както трябва.Става дума за М50Б25.
Благодаря предварително!
Поздрави
Мариян
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!
Ми като те е изкъпал бензина няма какво да се плашиш, иначе ако има ядове с това животно, колата няма да върви нормално. Сигур си с М43 моторедка щом имаш детонационни датцичи. Поздрави.
Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!
По пътя на логиката, ако регулатора на налягане е преебан, ще се усети веднага по вървежа на колата.
Вероятно, възвратния клапан на помпата е дал фира и не държи налягането, като спре помпата. Предполагам, че при този случай е възможно да имаш проблем с паленето, ако не изчакваш малко на контакт.
Вероятно, възвратния клапан на помпата е дал фира и не държи налягането, като спре помпата. Предполагам, че при този случай е възможно да имаш проблем с паленето, ако не изчакваш малко на контакт.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!
penio написа:По пътя на логиката, ако регулатора на налягане е преебан, ще се усети веднага по вървежа на колата.
Вероятно, възвратния клапан на помпата е дал фира и не държи налягането, като спре помпата. Предполагам, че при този случай е възможно да имаш проблем с паленето, ако не изчакваш малко на контакт.
Колега, няма как да има ядове с това. Като даде на контакт- за не повече от секунда помпата си прави налягане. Така че, при завъртане на стартера винаги ще има нужното гориво, за да запали. Логически е така. Поздрави, колеги.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани