Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!

Мнение от sod518i » 15 Ное 2010, 17:50

Здравейте колеги,

днес свалях колекторчето да сменя опръстените и датчиците за детонация.При премахване на маркучите за горивото,хранещия маркуч не изпръска а от този за обратното гориво не изтече нищо.Като свалих рейката,от нея изтекоха сигурно 50 милилитра гориво а другпът съм я свалял и е изтичало поне двапъти повече.Та питанети ми е следното:ако клапана не работи оказва ли влиание на общата работа на мотора и какви симтоми дава?
Помпата ми е чисто нова а и вакума към клапана си беше както трябва.Става дума за М50Б25.

Благодаря предварително!

Поздрави

Мариян

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!

Мнение от NikiNikolov » 16 Ное 2010, 18:29

Ми като те е изкъпал бензина няма какво да се плашиш, иначе ако има ядове с това животно, колата няма да върви нормално. Сигур си с М43 моторедка щом имаш детонационни датцичи. Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!

Мнение от penio » 18 Ное 2010, 12:47

По пътя на логиката, ако регулатора на налягане е преебан, ще се усети веднага по вървежа на колата.
Вероятно, възвратния клапан на помпата е дал фира и не държи налягането, като спре помпата. Предполагам, че при този случай е възможно да имаш проблем с паленето, ако не изчакваш малко на контакт.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Въпрос за клапан за налягане на горивото!!!

Мнение от Stoqnov_ » 18 Ное 2010, 13:31

penio написа:По пътя на логиката, ако регулатора на налягане е преебан, ще се усети веднага по вървежа на колата.
Вероятно, възвратния клапан на помпата е дал фира и не държи налягането, като спре помпата. Предполагам, че при този случай е възможно да имаш проблем с паленето, ако не изчакваш малко на контакт.


Колега, няма как да има ядове с това. Като даде на контакт- за не повече от секунда помпата си прави налягане. Така че, при завъртане на стартера винаги ще има нужното гориво, за да запали. Логически е така. Поздрави, колеги.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook