М40Б18 to М50Б20
Модератор: Технически модератори
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
М40Б18 to М50Б20
Здравейте, дойде времето на стария и поизносен, виещ като гладен вълк М40 да ходи да си почива. Идва М50Б20 със скорости-ръчка, кардан, инсталиция и т.н. Клима няма да има, не ми трябва. Поздрави.
			
		- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: М40Б18 to М50Б20
 Намери и една клима да не се потиш лятото
  Намери и една клима да не се потиш лятото 
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
Продадена, утре отивам на едно място, може да звънна на Дино за помощ ако трябва.
			
		- IAV
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: М40Б18 to М50Б20
не можа ли да намериш В25 изгодно- по добра инвестиция и концепция е!Или М30 някакъв!
			BMW Service Team
		- Peter Angelov
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: М40Б18 to М50Б20
Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...
Ники успех
			
		Ники успех
- IAV
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: М40Б18 to М50Б20
Peter Angelov написа:Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...
Ники успех
най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!
BMW Service Team
		- samokoveca
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М40Б18 to М50Б20
колега гледаи поне да е с ванус
			
		- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.
			
		- Djelebov
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: М40Б18 to М50Б20
NikiNikolov написа:А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.
И аз бих взел без ванос- системата е бош, а за всеки клапан има 2 пружинки една в друга и се води по здрав
IAV написа:най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!
А за извънградско Б25 e дори по-икономичен от Б20 с до 0.3л (справка- книжката на колата ми). Не е кой знае какво, но показва, че двигателя е по-подходящ за купето


- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М40Б18 to М50Б20
нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече  
			
		
Re: М40Б18 to М50Б20
Ники, защо ме изостави  сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.
 сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.
ПП. Да се похвалиш с новата придобивка
			
		 сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.
 сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.ПП. Да се похвалиш с новата придобивка

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: М40Б18 to М50Б20
samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече
Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: М40Б18 to М50Б20
LiTtLeRoCk написа:samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече
Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.
се е тая,просто по скоро зависи колко е читава колата която караш,просто вануса е по еластичен от ниски до средни(пълният му въртящ момент идва с няколкостотин оборота по рано),от там идва и по малкия разход,ако 0,5/100 изобщо е от значение.с единични пружини е поради факта че клапаните му са по малки и съответно по леки,нямат чак такива инерционни сили и на оборотите за които е предвиден не са необходими(освен ако не смяташ да го въртиш от 7000 нагоре).по скоро основния му недостатък е електрониката сименс(не че е лоша,просто е по сложна за подръжка и не търпи компромиси)и това че вануса също се разваля и се нуждае от подръжка.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
Не изиставам никой, камо ли от този раздел специално, каквото ти потрябва за моторедката ще ти го дам, с нови ролки е в момента, нямат и 100 км още, дебитомер - работещ, компютър, дросел, датчици. Главата и трябва може би само 1 вал и ще стане за неизвестно време.
Като се постопли почвам да свалям от донора и каквото не трябва, ще ходи за продажба.
Поздрави.
			
		Като се постопли почвам да свалям от донора и каквото не трябва, ще ходи за продажба.
Поздрави.
			15 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
