Въпрос ???
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос ???
Приятели,проблема ми е следния :попринцип температурата ме е OK ,но след като включа климатка стрелката се вдига с цяло отделение и нещо съм притеснен.От какво може да е това според вас ??? Благодаря предварително!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
като пуснеш климатика перката работили отпред която е за климатика
друготое което е ба4кали ти температурния дат4ик на радиатора работили ти степения дат4ик и понеже дам сигурен 4е няма да ти е ясно за кво ти говоря 0888593022 е моия номер и сам от надежда ако имаш време звъни мини малко на раходка и ще ти обесним некои неща които трябва да прегледаш
друготое което е ба4кали ти температурния дат4ик на радиатора работили ти степения дат4ик и понеже дам сигурен 4е няма да ти е ясно за кво ти говоря 0888593022 е моия номер и сам от надежда ако имаш време звъни мини малко на раходка и ще ти обесним некои неща които трябва да прегледаш



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не знам дали е същата игра и при питицити ма при е36цата перката на климата не върти постоянно а кат си реши се пуска и спира.Така и не разбрах по ква причина го прави щото темп. не мърда па нямам грам виско ей такива ми ти работи.... 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
пуснеш ли климата трябва да върти постоянно на 1ва степен ,от време на време (главно на място) включва и 2ра . при мойта 320ка е така
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
толкова много теми прочетох за това виско и за температурата че почнах да обърквам - как така ако ти прегрее двигателя стрелката няма да го отчете?
Явно и на мен ми е заминало виското защото след 10 мин в задръстване стрелката почва да се движи към делението сред средното, това става и ако карам дълго време на 2-ра само.
Иначе:
паля сутрин рано - перката почва да се върти веднага, колата е студена. Дигам обротите перката не си увеличава скоростта.
Подкарвам - след около 5-7 минути си стига нормална температура и си остава там (ако не попадна в голямо задръстване както вече казах)
Явно и на мен ми е заминало виското защото след 10 мин в задръстване стрелката почва да се движи към делението сред средното, това става и ако карам дълго време на 2-ра само.
Иначе:
паля сутрин рано - перката почва да се върти веднага, колата е студена. Дигам обротите перката не си увеличава скоростта.
Подкарвам - след около 5-7 минути си стига нормална температура и си остава там (ако не попадна в голямо задръстване както вече казах)
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- VANOS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
4/2000
При мен беше същото. Преди 2 дни смених виското - 135 лв. на Sachs и сега стрелката не мърда от средата както и да карам, колкото и да стоя с вкл. клима на място. Мисля, че това не са много пари в сравнение с проблемите, които биха последвали по-нататък, ако не се смени.
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани