м 5 не пали
Модератор: Технически модератори
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- боцко
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 97
 - Регистриран на: 1.12.2007
 - Местоположение: eidfjord norway
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: 520,523
 
м 5 не пали
Здрвеите колеги имам проблем с една м5 93та 3.8 литра 340 коня ,сменях и праговете и много време беше без акомулатор после го закачих  запали трудно и я карах около 10 мин 6 часа след това краи, не пали мирише на бензин от ауспуха имобилаизера си е в ред ,не можах да влеза с карсофта да прочета дали някои датчик на коляновия или на разпределителния вал не е отишел ,моля не ми палнете темата с глупави отговори които няма да ми помогнат с нищо
			
		- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Re: м 5 не пали
Колега, провери големия бушон, който е отпред на бумбето на амортисьора, или отзад под задната седалка.
			
				Последна промяна Ненко Вранков на 30 Окт 2009, 19:45, променена общо 1 път
					
				
			
		- IAV
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 590
 - Регистриран на: 18.07.2006
 - Местоположение: Sofia-Младост TeaM
 - Кара: E39 528iA
 
Re: м 5 не пали
Така първото за което се сещам:
да не би да беше паднал акомулатора и да вътря докато спре?
А когато сте и подали ток после не е искала да кихне изобщо?
			да не би да беше паднал акомулатора и да вътря докато спре?
А когато сте и подали ток после не е искала да кихне изобщо?
BMW Service Team
		- боцко
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 97
 - Регистриран на: 1.12.2007
 - Местоположение: eidfjord norway
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: 520,523
 
благодаря
dj_ennsy_1 благодаря ще проверя в понеделник . Колега IAV , ако можеш да ми помогнеш заповядаи ,ти ми задаваш въпроси .Не не сам я въртял докато падне акомулатора  и не сам и подал ток после . да не иска да запали ,ако имаш някакъв опит с подобен проблем с м5 моля сподели. надявам се и  на други мнения
			
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
Re: м 5 не пали
виж свещите как са дали не са се зацапали от много въртене
да не би при гасене мотора да е изгасен във високите обороти - над 1500
погледни да не би случайно да е кофти маса на мотора
да няма неоригинални имобилайзери или аларми
да не би да се е разхлабила ремъчната шайба...
откачен дебитомер също може да е проблем
			да не би при гасене мотора да е изгасен във високите обороти - над 1500
погледни да не би случайно да е кофти маса на мотора
да няма неоригинални имобилайзери или аларми
да не би да се е разхлабила ремъчната шайба...
откачен дебитомер също може да е проблем

Re: м 5 не пали
Изсуши свещите (което е свързано с доста разглобяване) и ако пак не запали явно има проблем с искрата. Алтернативен вариант за изсушаване на свещите без разглобяване е въртене на стартер с натиснат докрай педал за газ и откачена клема на бензиновата помпа - отнема време и амортизира стартера, но ако не ти се разглобява може да опиташ.
			
		- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
Re: м 5 не пали
Здравейте колеги,
Нищо не разбирам от М5 и ми стана интересно и реших да чета внимателно.
И какво прочетох:
Според мен:
Колата е имала проблем, който е бил заобиколен софтуерно.
След дългото седене без акумулатор нещо там се е занулило и проблемът е излязъл отново.
И затова отказва връзка с карсофта.
Пак според мен:
На първо място трябва да подкараш диагностиката!
Без диагностика стреляш в тъмното и това може да продължи много дълго време и пари.
Това от мен.
Поздрави и успех,
Д
			Нищо не разбирам от М5 и ми стана интересно и реших да чета внимателно.
И какво прочетох:
боцко написа:... много време беше без акомулатор...
... после запали трудно...
... 6 часа след това краи...
...мирише на бензин от ауспуха...
... имобилаизера си е в ред...
... не можах да влеза с карсофта...
Според мен:
Колата е имала проблем, който е бил заобиколен софтуерно.
След дългото седене без акумулатор нещо там се е занулило и проблемът е излязъл отново.
И затова отказва връзка с карсофта.
Пак според мен:
На първо място трябва да подкараш диагностиката!
Без диагностика стреляш в тъмното и това може да продължи много дълго време и пари.
Това от мен.
Поздрави и успех,
Д

			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани