Въпроси относно Е34 520

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 30 Авг 2009, 15:34

Zubcho написа:Ясно колега. За теб варянта м60 отпада :). Значи за окачването. Можеш да смъкнеш колата с 40 мм отпред и отзад и това няма да повлияе на амортисьорите, гумите и джантите. Демек няма да се налага да сменяш амортисьорите с по-къси и спортни. Един комплект качествени амортисьори и пружини (спортни) е към 1200лв или около 600евро. Но за мен най-доброто е Eibach (пружини) + Koni Sport (амортисьори) което ще излезе към 1200 евро. Оригиналните джанти при М5 можеш да ги караш с гуми 235/45/17 отпред и 255/40/17 отзад, като със спортното окачване няма да ти опира никъде гумата в калника. Има вариант да караш дори и с M paralel 2 които са 18 цола, но гумите не знам какви размери са там. Имай предвид, че тези размери на гумите няма да ти спънат колата.

М50 може да се доработи с вал от ТДС и биели от м20 и да стане към 2.5, за да стане 2.8 ти трябва глава от 2.5 мотор. Това са неща които съм чел тук във форума и не съм сигурен дали са верни. Можеш да турбинираш спокойно М50-ката и така да докараш 250 к.с. на колелата в някакъв момент. Естествено цялата описана по-горе интервенция ще струва доста скъпо. Примерно 5000лв за всичко с работата, но може и повече.

Поздрави и пак ти казвам търси си автомобил с фактури за направените по него ремонти и да е поне 1994г. Да знаеш, че ще чакаме снимки, като купиш колата и след това снимки, при всяко снижаване и подобряване :)


що си мисля че цената на тези работи които предлагаш ще е равна на тази на м5,че и ще остане някой леф да се почерпим :D :D
що точно избра амортисьори кони спорт,които са с реглаж и са полезни ако смяташ да сменяш пружини и да регулираш финно когато променяш баланса за различни условия-колкото по сложно толкова по зле.джанти и гуми може да слагаш всякакви,що от м5?аз също карам с тампони от подсилените но не са нищо особенно,по здрави са с 10% а и повечето от обикновенните се късат от стареене или от неправилен монтаж,ако ги замениш с пауарфлекс забравяш завинаги за излишни смени,вечни са ;)
е34 има няколко недостатъка в окачването които се отстраняват изключително лесно и ефтино,и започваш да караш друга кола,стабилна и прецизна. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 30 Авг 2009, 16:22

Spit-Fire написа:В крайна сметка не всички имаме пари за читави автомобили така че всеки купува това което му хареса и има пари за него. Аз ако имах пари щях да си взема направо Е39 или още повече Е60. Но нямам и единственото нещо за което има вероятност да събера по-бързо е Е34 или Е36. Не знаех, че човек се определя от парите с които разполага доколко е ентусиаст. Ама аз щом ще търся раздрънкана Е34 в която да пробвам да наливам пари с времето май не съм...


В крайна сметка, сигурно ти е станало ясно, че тук отговор на въпроса няма да намериш. Трябваше започвайки поне да кажеш с каква сума разполагаш или по - точно каква сума си готов да дадеш за покупката на колата и после колко си готов или по - точно колко можеш да си позволиш да даваш на месец за колата. В края на краищата много по - важно е да можеш да си позволяваш да си караш колата редовно отколкото да гледаш на улицата един паметник с 4 литра мотор.

Освен това, при една стара кола, ремонтите са неизбежни - ако можеш сам да я ремонтираш, добре, ако не - скъпичко ще ти дойде да ходиш по майстори. Каквото и да вземеш е36/е34 гледай да е минала скоро тех. преглед, така също и теста за изгорелите газове и така също да е направена да покрива Euro2 (при Euro1 данъка е доста голям). Другото вече ти е станало ясно - на тези години, ако въобще има начин да караш голям мотор, застраховката ти ще е толкова голяма, че просто се губи идеята на цялата работа.

По въпроса с частите, слагане на ксенони, окачвания и т.н. от законова гледна точка не е много лесно. Не ми се вярва в Испания да са такива педанти като в Германия, но не ми се вярва и да са го ударили на уволнение като в България. Общо взето се слагат неща, които са се вграждали в модела. Слагането на спортни окачвания, ксенони, седалки и т.н. и то от ebay не е толкова лесно и не е толкова евтино.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09

Мнение от Spit-Fire » 30 Авг 2009, 16:42

За един ксенон и фабрично рекаро не вярвам да направят кой знае какъв проблем. Окачването можеш да закупиш само марки които са хомологирани и годни за използване и съответно да ги монтираш в сервиз за който ще ти дадат документ, че са годно монтирани. Джантите и гумите не трябва да имат разлика повече от 3% в големината с големината на оригиналната джанта + гума. Общо взето това е.
Ще търся нещо до 1500 евро тъй като ще трябва да плащам сигурно още 1000 застраховка и прехвърляне. Задължително ще търся с минат годишен преглед. Има вариант да закупя колата ако изпадне нещо хубаво на малко пари и ги имам и да седи в нещо като двор в блока в който живея докато имам пари за застраховка. Апък колко пари ще имам на месец за нея не мога да кажа със сигурност. Към 500-600 евро максимум на първо време. Но аз и няма да я карам много много на първо време, няма да се налага да я ползвам ежедневно предполагам. Абе много неизвестни има и най-вече, че ще имам да събирам бая парички за покупката + всички странични разходи и най-оптимистичния възглед който мога да имам е да си направя подарък за нова година, но само времето ще покаже.


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Мнение от blackbery » 30 Авг 2009, 22:31

ddddk написа:
JIKI_RACER написа: ...


Това и аз го разбрах, ама късно...

Един път взета ли е душата на една кола, връщане няма колкото и пари да наливаш в нея...

Затова както каза Иво: здрава, с доказана история, фактури, мактури, да няма чук, да няма лоп, двигателя да мърка, да няма и грам масълце никъде наоколо... ама дали има такивааа...

Успех в търсенето.

Поздрави,
Д
ИМА БАТЕ САМО ТАЗИ ОТ КОНВЕИРА
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 30 Авг 2009, 23:02

Няма ли кой да я заключи тая тема вече...
Пак се почнаха вечните глупусти... Вие какво искате-кола на 20 години и да е като на 1 ли? Това го няма НИКЪДЕ ! Всички материали в природата стареят! Едно се напуква, друго ръждясва... разяжда се, вкоравява се... старото си е старо и ново ще стане когато и бабами стане пак 20 ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 31 Авг 2009, 9:02

dj_ennsy_1 написа:Няма ли кой да я заключи тая тема вече...
Пак се почнаха вечните глупусти... Вие какво искате-кола на 20 години и да е като на 1 ли? Това го няма НИКЪДЕ ! Всички материали в природата стареят! Едно се напуква, друго ръждясва... разяжда се, вкоравява се... старото си е старо и ново ще стане когато и бабами стане пак 20 ...


Няма,няма, тия с фактурите не стареят :winky: , абитюрентките са вечно млади в нашите очи !
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 31 Авг 2009, 15:27

Току що гледах OVERHAULIN по Discovery chanel.

Едно GTO произведено 1969 г. го направиха като ново... Ама колко струва тоз масраф не казаха.

И накрая пича си кара яката кола и усещането му е като в нова + някои съвременни екстри като климатик, яка музика и прочие...

Искам да кажа, че аз лично ако имах възможност бих си реновирал и карал с кеф 20-ската, вместо да си купя 10 годишна е39-ка и да се радвам колко по комфортно е в по-новото и колко по пъргава е спрямо моята умряла тарга и прочие...

извинавам се за :OT: просто голям мерак имам след като гледах филмчето, ама силички нямам... :( :uups: :(


Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 10 Сеп 2009, 19:17

Колега, гледам ,че един колега ти е дал сравнения и показатели коя кола колко върви .Ами нека аз сега споделя и моите наблюдения и измервания .
Е34 с М50 мотор на Газ на светофар и добър шофьор дърпа бензинова 520-ка е39-ка колкото и невероятно да ти изглежда,а също така и мерцедес ц180, разните там опели и рена ..И въобще ако си добър шофьор и познаваш добре динамичните характеристиките на автомобила,може да се окаже,че си доста добър конкурент на масовите автомобили и по принцип М50 си е доста голяма хапка за много автомобили :)) А като се замислиш преди колко години е правен модела и какви екстри има за времето си ... Явно е била голяма машина и все още е .... За пореден път го казвам,че това са автомобили, в който са вложени най-добрите инженерни решения от тогава . Всеки един от тях е бил конструиран за да удовлетвори нуждите на клиентите и с надежността си са успели да се докажат във времето. Сега в годините на компютъризация е лесно да изкопираш дизайн с помощта на компютъра, да направиш двигател копирайки някоя друга марка ..Интересно ми е колко от сега произвежданите масови автомобили след 10 или 15 години ще са актуални и ще са издържали проверката на времето за да се удвърдят като наистина здрави и надеждни?


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Мнение от blackbery » 11 Сеп 2009, 0:43

sineok_pi4_ написа:Колега, гледам ,че един колега ти е дал сравнения и показатели коя кола колко върви .Ами нека аз сега споделя и моите наблюдения и измервания .
Е34 с М50 мотор на Газ на светофар и добър шофьор дърпа бензинова 520-ка е39-ка колкото и невероятно да ти изглежда,а също така и мерцедес ц180, разните там опели и рена ..И въобще ако си добър шофьор и познаваш добре динамичните характеристиките на автомобила,може да се окаже,че си доста добър конкурент на масовите автомобили и по принцип М50 си е доста голяма хапка за много автомобили :)) А като се замислиш преди колко години е правен модела и какви екстри има за времето си ... Явно е била голяма машина и все още е .... За пореден път го казвам,че това са автомобили, в който са вложени най-добрите инженерни решения от тогава . Всеки един от тях е бил конструиран за да удовлетвори нуждите на клиентите и с надежността си са успели да се докажат във времето. Сега в годините на компютъризация е лесно да изкопираш дизайн с помощта на компютъра, да направиш двигател копирайки някоя друга марка ..Интересно ми е колко от сега произвежданите масови автомобили след 10 или 15 години ще са актуални и ще са издържали проверката на времето за да се удвърдят като наистина здрави и надеждни?
браво
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook