Дюзи от М50В25 на М50В20 ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Дюзи от М50В25 на М50В20 ?

Мнение от Ненко Вранков » 05 Сеп 2009, 21:19

Еднакви ли са дюзите на 2-та мотора? Мога ли да сложа на 20-йската дюзи от 25-ца? Или отворите им са по-големи за да впръскват повече гориво...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 05 Сеп 2009, 21:32

Колега провери по каталожните номера в реалоема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Сеп 2009, 21:46

Странно... в реалоема излизат за В20 с номер 13641730059, а за В25 са 13641730060 ... В гугъл като търся първия номер-излиза че са дюзи за Е34 520 и Е36 320...
Като търся втория номер ми излиза това:

E34 E36 E39 INJECTORS SET OF 6 BOSCH 0280150415 BMW 13641730060 Compatible With: E34 525i & 525ix Saloon E34 525i & 525ix Touring E36 320i, 323i & 325i Saloon E36 320i, 323i, &325i Coupe E36 320i, 323i & 325i Convertible E36 320i & 323i Touring E36 323ti Compact E39 520i & 523i Touring E39 520i, 523i & 528i Saloon

Е след като стават за Е36 320 защо да не станат и на моя М50?...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 05 Сеп 2009, 21:48

въпроса е в това дали тези дето стават на 320 не са за м52 :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Сеп 2009, 21:50

Ми нормално е да са с различен номер, дебита им е различен.
За какво ти е да слагаш дюзи от 25?

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 05 Сеп 2009, 22:02

VesoPesa написа:въпроса е в това дали тези дето стават на 320 не са за м52 :roll:
Тук колегата е много прав.А и щом са с различен каталожен номер значи има разлика колега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 05 Сеп 2009, 22:08

На M50B20 дюзите са около 157 сс/мин при 3 бара а на М50Б25 са около 192 сс/мин при 3,5 бара налягане на горивото.
На М52В20 (от Е36) са същите като на М50В25.
На М50В20 са Бош 0 280 150 414, а на М50В25 и М52В20 са 0 280 150 415.
Ако сложиш от В25 на твоя двигател на практика не би трябвало да усетиш осезаема разлика, защото ЕКУ-то вероятно ще успее с цената на нереално дълги "трим корекции" да си поддържа пак смес каквато му е зададена. Разхода разбира се ще се увеличи, а вървенето не непременно.

П.П. С една дума по-добре не ги барай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Сеп 2009, 22:11

///peter написа:Ми нормално е да са с различен номер, дебита им е различен.
За какво ти е да слагаш дюзи от 25?

Напълно ли си сигурен в това кото казваш? Дебита, може и да не им е различен! В25 е с 25% по-голям работен обем, от което следва че се нуждае от 25% повече гориво. НО - на 2.5 мотора регулатора за налягането на горивото е на 3.5 бара, а не на 3, като това на 2 литра мотора. С 30% по-високо работно налягане означава повече дебит за еденица време.

:roll:

Postman написа:... Разхода разбира се ще се увеличи, а вървенето не непременно.

П.П. С една дума по-добре не ги барай.

Аз не търся повече вървеж с тази манипулация... просто ми изпадат перфектни дюзи от В25 мотор, а на моята дюзите са чистени доста пъти вече... и въпреки това работата им е леееко не развномерна. Та затова се чудих дали няма да са еднакви...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 05 Сеп 2009, 22:23

На 3 бара (на твоята рейка), В25-цовите дюзи ще пръскат с около 15% повече гориво... ЕКУ-то най-вероятно ще успее да компенсира това, но може и да не успее на всички режими. Преценявай сам какво да правиш :).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Сеп 2009, 22:42

dj_ennsy_1 написа:
///peter написа:Ми нормално е да са с различен номер, дебита им е различен.
За какво ти е да слагаш дюзи от 25?

Напълно ли си сигурен в това кото казваш? Дебита, може и да не им е различен! В25 е с 25% по-голям работен обем, от което следва че се нуждае от 25% повече гориво. НО - на 2.5 мотора регулатора за налягането на горивото е на 3.5 бара, а не на 3, като това на 2 литра мотора. С 30% по-високо работно налягане означава повече дебит за еденица време.


След като Постман ти каза, надявам се вече да ми вярваш :mhihi:
АКо имаш стенд алаун - ок, ако си с нормалния ECU, по-добре не се занимавай, изобщо не съм убеден, че ECU-to ще компенсира само повечето гориво.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 05 Сеп 2009, 23:29

баце, ако си сложиш от М20 ще стане 600 коня :mhihi: :mhihi: :mhihi:

по темата - виж сега не мисля че ще имаш особено голяма полза- Явор го каза много точно. все пак не очаквай чудеса, а очаквай доста бъгове откъм обогатена горивна смес ;) щом са ти изпаднали - опитай, но що не ги пуснеш бартерче във форума за някои 20кови и то читави.. мисля че ще има навити ;)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Сеп 2009, 23:40

Здравей , карай си колата и ако ти изпадна дюзи по номера ,който Постман каза взимай ,сега просто не се занимавай с излишни неща.


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 06 Сеп 2009, 7:56

Благодаря Ви за менията колеги!
И пак да кажа-не искам да я карам да върви повече... просто искам да заработи леко по-спокойно, понеже при празен ход има едн леко претрисане... бобините, свещите, лулите са сменени, а то си остава...

Както и да е. Няма да ги пробвам изобщо. Темата беше полезна :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook