Дюзи от М50В25 на М50В20 ?
Модератор: Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Дюзи от М50В25 на М50В20 ?
Еднакви ли са дюзите на 2-та мотора? Мога ли да сложа на 20-йската дюзи от 25-ца? Или отворите им са по-големи за да впръскват повече гориво...
			
		- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Странно... в реалоема излизат за В20 с номер 13641730059, а за В25 са 13641730060 ...  В гугъл като търся първия номер-излиза че са дюзи за Е34 520 и Е36 320...
Като търся втория номер ми излиза това:
E34 E36 E39 INJECTORS SET OF 6 BOSCH 0280150415 BMW 13641730060 Compatible With: E34 525i & 525ix Saloon E34 525i & 525ix Touring E36 320i, 323i & 325i Saloon E36 320i, 323i, &325i Coupe E36 320i, 323i & 325i Convertible E36 320i & 323i Touring E36 323ti Compact E39 520i & 523i Touring E39 520i, 523i & 528i Saloon
Е след като стават за Е36 320 защо да не станат и на моя М50?...
			
		Като търся втория номер ми излиза това:
E34 E36 E39 INJECTORS SET OF 6 BOSCH 0280150415 BMW 13641730060 Compatible With: E34 525i & 525ix Saloon E34 525i & 525ix Touring E36 320i, 323i & 325i Saloon E36 320i, 323i, &325i Coupe E36 320i, 323i & 325i Convertible E36 320i & 323i Touring E36 323ti Compact E39 520i & 523i Touring E39 520i, 523i & 528i Saloon
Е след като стават за Е36 320 защо да не станат и на моя М50?...
- VesoPesa
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4028
 - Регистриран на: 18.01.2007
 - Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
 - Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
 
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
- LiTtLeRoCk
 - СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
 - 
				
			 - Мнения: 5434
 - Регистриран на: 31.07.2007
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е38 740IL
 
Тук колегата е много прав.А и щом са с различен каталожен номер значи има разлика колега.VesoPesa написа:въпроса е в това дали тези дето стават на 320 не са за м52
На M50B20 дюзите са около 157 сс/мин при 3 бара а на М50Б25 са около 192 сс/мин при 3,5 бара налягане на горивото.
На М52В20 (от Е36) са същите като на М50В25.
На М50В20 са Бош 0 280 150 414, а на М50В25 и М52В20 са 0 280 150 415.
Ако сложиш от В25 на твоя двигател на практика не би трябвало да усетиш осезаема разлика, защото ЕКУ-то вероятно ще успее с цената на нереално дълги "трим корекции" да си поддържа пак смес каквато му е зададена. Разхода разбира се ще се увеличи, а вървенето не непременно.
П.П. С една дума по-добре не ги барай.
			
		На М52В20 (от Е36) са същите като на М50В25.
На М50В20 са Бош 0 280 150 414, а на М50В25 и М52В20 са 0 280 150 415.
Ако сложиш от В25 на твоя двигател на практика не би трябвало да усетиш осезаема разлика, защото ЕКУ-то вероятно ще успее с цената на нереално дълги "трим корекции" да си поддържа пак смес каквато му е зададена. Разхода разбира се ще се увеличи, а вървенето не непременно.
П.П. С една дума по-добре не ги барай.
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
///peter написа:Ми нормално е да са с различен номер, дебита им е различен.
За какво ти е да слагаш дюзи от 25?
Напълно ли си сигурен в това кото казваш? Дебита, може и да не им е различен! В25 е с 25% по-голям работен обем, от което следва че се нуждае от 25% повече гориво. НО - на 2.5 мотора регулатора за налягането на горивото е на 3.5 бара, а не на 3, като това на 2 литра мотора. С 30% по-високо работно налягане означава повече дебит за еденица време.
Postman написа:... Разхода разбира се ще се увеличи, а вървенето не непременно.
П.П. С една дума по-добре не ги барай.
Аз не търся повече вървеж с тази манипулация... просто ми изпадат перфектни дюзи от В25 мотор, а на моята дюзите са чистени доста пъти вече... и въпреки това работата им е леееко не развномерна. Та затова се чудих дали няма да са еднакви...
- ///peter
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5600
 - Регистриран на: 24.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: Жи55АЕМЖИ
 - Мечтае да кара: 911 turbo
 - Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band 
dj_ennsy_1 написа:///peter написа:Ми нормално е да са с различен номер, дебита им е различен.
За какво ти е да слагаш дюзи от 25?
Напълно ли си сигурен в това кото казваш? Дебита, може и да не им е различен! В25 е с 25% по-голям работен обем, от което следва че се нуждае от 25% повече гориво. НО - на 2.5 мотора регулатора за налягането на горивото е на 3.5 бара, а не на 3, като това на 2 литра мотора. С 30% по-високо работно налягане означава повече дебит за еденица време.
След като Постман ти каза, надявам се вече да ми вярваш
АКо имаш стенд алаун - ок, ако си с нормалния ECU, по-добре не се занимавай, изобщо не съм убеден, че ECU-to ще компенсира само повечето гориво.
- Turbo_Ted
 - великият шестак
 - 
				
			 - Мнения: 1330
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Plovdiv
 - Кара: няколко и киселее
 
баце, ако си сложиш от М20 ще стане 600 коня  
  
  
 
по темата - виж сега не мисля че ще имаш особено голяма полза- Явор го каза много точно. все пак не очаквай чудеса, а очаквай доста бъгове откъм обогатена горивна смес
 щом са ти изпаднали - опитай, но що не ги пуснеш бартерче във форума за някои 20кови и то читави.. мисля че ще има навити  
			
		по темата - виж сега не мисля че ще имаш особено голяма полза- Явор го каза много точно. все пак не очаквай чудеса, а очаквай доста бъгове откъм обогатена горивна смес
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Здравей , карай си колата и ако ти изпадна дюзи по номера ,който Постман каза взимай ,сега просто не се занимавай с излишни неща.
Георги Пенчев
			
		Георги Пенчев
- Ненко Вранков
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2888
 - Регистриран на: 13.04.2007
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Тежка
 
Благодаря Ви за менията колеги! 
И пак да кажа-не искам да я карам да върви повече... просто искам да заработи леко по-спокойно, понеже при празен ход има едн леко претрисане... бобините, свещите, лулите са сменени, а то си остава...
Както и да е. Няма да ги пробвам изобщо. Темата беше полезна
			
		И пак да кажа-не искам да я карам да върви повече... просто искам да заработи леко по-спокойно, понеже при празен ход има едн леко претрисане... бобините, свещите, лулите са сменени, а то си остава...
Както и да е. Няма да ги пробвам изобщо. Темата беше полезна
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	




 да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш