Радиатора протече от снадките

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Радиатора протече от снадките

Мнение от penio » 03 Сеп 2009, 12:23

Протече радиатора от снадката с разширителния съд. Най-горе в ляво е теча и губи по малко водица. Самата пита не е спукана и пласмасите също са здрави, предполагам уплътнението м/у пласмасовата и алуминиевата част трябва да се смени. Някой дали знае къде в София могат да го поправят, най-добре в района на Сточна гара и Лъвов мост.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Радиатора протече от снадките

Мнение от SaSo » 03 Сеп 2009, 12:32

penio написа:Протече радиатора от снадката с разширителния съд. Най-горе в ляво е теча и губи по малко водица. Самата пита не е спукана и пласмасите също са здрави, предполагам уплътнението м/у пласмасовата и алуминиевата част трябва да се смени. Някой дали знае къде в София могат да го поправят, най-добре в района на Сточна гара и Лъвов мост.


Купи си нов най-добре... Мене така ме остави на магистралата моя.... Съвсем леко сълзеше в началото и накрая изцяло сдаде багажа... Иначе оттечката става все по-голяма за около 1 седмица и тотално ще вземе да прегрява колата... Купи си един нов радиатор, а стария пробвай да го оправиш... Става като го разделиш почистиш идеално от всякви гарнитури и на мястото на гуменото уплътнение го направиш със силикон... Не е гаранция, но е вариант... Аз моя стария съм го ставил на баща ми да го мъчи, пък ако стане...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

.

Мнение от cherrypopper » 04 Сеп 2009, 0:36

купуваш си една добавка за радиатор на марката liqui moly слагаш я и нямаш теч.струва 9 лева ...
Изображение Elegance is the key to success ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: .

Мнение от cod-cdbp » 04 Сеп 2009, 0:39

cherrypopper написа:купуваш си една добавка за радиатор на марката liqui moly слагаш я и нямаш теч.струва 9 лева ...


а да ти кажа ли какво се случва с клапите и вскякакви други подобни :confused: :confused: :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

.

Мнение от cherrypopper » 04 Сеп 2009, 1:30

нищо не се случва давай смело :)
Изображение Elegance is the key to success ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: .

Мнение от cod-cdbp » 04 Сеп 2009, 4:40

cherrypopper написа:нищо не се случва давай смело :)


както кажеш, аз лично не бих си сипал такива неща... :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Сеп 2009, 8:35

Това с добавката е най-голямата глупост, която можеш да свършиш. После ако пуснеш тема- Прегря ми колата - ще помоля модератора да я изтрие на секундата.

Купи си НОВ радиатор!

Заключвайте темата приключихме я.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 04 Сеп 2009, 10:39

Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Сеп 2009, 12:30

penio написа:Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.


кажи му го, на професора с добавките...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Сеп 2009, 18:37

penio написа:Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.


Ами питай какъв радиатор да си купиш, и ще ти кажем бре. Nisens е марката (не съм сигурен дали точно така се пише) Дават 1 година гаранция. Повече от това трябва ли да казвам?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Сеп 2009, 18:43

А защо обезателно нисенс, а не тези "ментетата" :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Сеп 2009, 18:46

Zubcho написа:
Ами питай какъв радиатор да си купиш, и ще ти кажем бре. Nisens е марката (не съм сигурен дали точно така се пише) Дават 1 година гаранция. Повече от това трябва ли да казвам?

На BEHR какво им е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Мнение от penio » 04 Сеп 2009, 19:24

Аз, радиатор имам от къде да взема с доволна отстъпка, жалко че не мога да я споделя с вас. Но излиза към 180лв радиатора, ако си без клима - още по-тънко.
Но все пак, ако може да се залепи надежно защо да не го направя? Ако не става, ще си купя нов. Ами това е, сега ако ще се почват разни спорове - нов или лепене, направо слагайте катинара.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Сеп 2009, 21:20

Бате взимай този за 180 и си свиркай. Моя за автоматика най-евтино за 410лв се намери и беше супер кът. Изобщо не се занимавай с лепене освен ако не ти дават 5г. гаранция на ремонта. Да знаеш, че пак ще ти цъфне радиатора след 2 месеца и само ще се псуваш. Най-лошото, е че може да стане в дън гори тилилейски и да го няма Stanchev да те спаси :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Сеп 2009, 23:59

Ооо и в гората да е, пак ще го намеря Станчев :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook