Радиатора протече от снадките
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Радиатора протече от снадките
Протече радиатора от снадката с разширителния съд. Най-горе в ляво е теча и губи по малко водица. Самата пита не е спукана и пласмасите също са здрави, предполагам уплътнението м/у пласмасовата и алуминиевата част трябва да се смени. Някой дали знае къде в София могат да го поправят, най-добре в района на Сточна гара и Лъвов мост.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Радиатора протече от снадките
penio написа:Протече радиатора от снадката с разширителния съд. Най-горе в ляво е теча и губи по малко водица. Самата пита не е спукана и пласмасите също са здрави, предполагам уплътнението м/у пласмасовата и алуминиевата част трябва да се смени. Някой дали знае къде в София могат да го поправят, най-добре в района на Сточна гара и Лъвов мост.
Купи си нов най-добре... Мене така ме остави на магистралата моя.... Съвсем леко сълзеше в началото и накрая изцяло сдаде багажа... Иначе оттечката става все по-голяма за около 1 седмица и тотално ще вземе да прегрява колата... Купи си един нов радиатор, а стария пробвай да го оправиш... Става като го разделиш почистиш идеално от всякви гарнитури и на мястото на гуменото уплътнение го направиш със силикон... Не е гаранция, но е вариант... Аз моя стария съм го ставил на баща ми да го мъчи, пък ако стане...
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
.
купуваш си една добавка за радиатор на марката liqui moly слагаш я и нямаш теч.струва 9 лева ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: .
cherrypopper написа:купуваш си една добавка за радиатор на марката liqui moly слагаш я и нямаш теч.струва 9 лева ...
а да ти кажа ли какво се случва с клапите и вскякакви други подобни




- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Това с добавката е най-голямата глупост, която можеш да свършиш. После ако пуснеш тема- Прегря ми колата - ще помоля модератора да я изтрие на секундата.
Купи си НОВ радиатор!
Заключвайте темата приключихме я.
Купи си НОВ радиатор!
Заключвайте темата приключихме я.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
penio написа:Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.
кажи му го, на професора с добавките...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
penio написа:Е това с "нов радиатор" и аз го знам че е най-добре, но предпочитам ремонтиран оригинален пред нов менте за 250-300 лв. А и гледам радиатора ми е от 99та година, явно е сменян и не е чак толкоз стар.
Намерих един майстор на ул. Странджа, някой го беше хвалил из форума. Уговорихме се за вторник да го занеса и ще видиме. С добавки нищо няма да стане защото явно е спукана пласмасата баш на ръба. А и преди като сипах добавка , на другия ден спече термостата и замалко да прегрея маторя.
Ами питай какъв радиатор да си купиш, и ще ти кажем бре. Nisens е марката (не съм сигурен дали точно така се пише) Дават 1 година гаранция. Повече от това трябва ли да казвам?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Zubcho написа:
Ами питай какъв радиатор да си купиш, и ще ти кажем бре. Nisens е марката (не съм сигурен дали точно така се пише) Дават 1 година гаранция. Повече от това трябва ли да казвам?
На BEHR какво им е?
Аз, радиатор имам от къде да взема с доволна отстъпка, жалко че не мога да я споделя с вас. Но излиза към 180лв радиатора, ако си без клима - още по-тънко.
Но все пак, ако може да се залепи надежно защо да не го направя? Ако не става, ще си купя нов. Ами това е, сега ако ще се почват разни спорове - нов или лепене, направо слагайте катинара.
Но все пак, ако може да се залепи надежно защо да не го направя? Ако не става, ще си купя нов. Ами това е, сега ако ще се почват разни спорове - нов или лепене, направо слагайте катинара.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Бате взимай този за 180 и си свиркай. Моя за автоматика най-евтино за 410лв се намери и беше супер кът. Изобщо не се занимавай с лепене освен ако не ти дават 5г. гаранция на ремонта. Да знаеш, че пак ще ти цъфне радиатора след 2 месеца и само ще се псуваш. Най-лошото, е че може да стане в дън гори тилилейски и да го няма Stanchev да те спаси 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани