Странно палене TDSA

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 17 Авг 2009, 23:23

blackbery написа:не е от ключа той или работи или не средно положение нема ,докато при стартера ако нещо не е наред след завартане на ключа тои започва консумациа на ток който се покачва ако стартера не е вав ред и така докато стартера заварти следователно свалиаи стартера носи го на ремонт че ще откаже точно тогава когато мацката се навие,маистора да сменя всичко не само захабеното


Съгласен съм, но ако е имало преди това проблем със стартера и проблема е отстранен, но в конзолата на ключа са нагорели пластини.... ко става тогава?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 17 Авг 2009, 23:30

Или от ключа или от включвателя на стартера ;) Най вероятно от включвателя на стартера, най вероятно е нагоряла пластинката която прави контакт, а решението е или нов включвател или само капака му се сменя и се почиства добре ;)
Поздрави
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Авг 2009, 10:13

Ще го видим тоя стартер тогава само че при мен не цъка и не чатка нищо просто стартера се бави за секунда след като завъртя ключа без никакви шумове.Мисля да го свалям ако нещата се задълбочат малко повече поне да вземе да чатка нещо или незнам ся така да го сваля деба знам ли ако не се окаже той там ключа отзад ми е "тъмна индия" :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 18 Авг 2009, 13:31

Интересното е че при мен е само и единствено когато колата е студена и не е палена след това през деня си върти без проблем...При положение че като си дадох стартера за ремонт уж свестни момчета от Бургас (ел.услугите до гробищата) казаха че поприцнио сменят всичко като го отворят и след ремонта даже по зле е станало ,ако са видели проблем е трябвало да кажат че е от стартера.Тези дни може би пак ще я дам да я погледнат ..и ще пиша от какво е било.
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 18 Авг 2009, 16:49

ако проблема е само при студена кола е момента да се замислиме кое измежду стартера и контактния ключ се загрява при работа на колата ;)
шалтера се сменя целия като цената му варира много но средно е 40-80лв заедно с работата....която впрочем е няколко болчета при свален стартер...пробата е елементарна ако го прави винаги с една отверка се закъсяват двата полюса на стартера и той изхвърля и завърта....тогава знаем че е шалтер....но ако проблема не се проявява винаги няма как да знаем кога да направим пробата....което е шит :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Мнение от blackbery » 18 Авг 2009, 22:53

predel написа:
blackbery написа:не е от ключа той или работи или не средно положение нема ,докато при стартера ако нещо не е наред след завартане на ключа тои започва консумациа на ток който се покачва ако стартера не е вав ред и така докато стартера заварти следователно свалиаи стартера носи го на ремонт че ще откаже точно тогава когато мацката се навие,маистора да сменя всичко не само захабеното


Съгласен съм, но ако е имало преди това проблем със стартера и проблема е отстранен, но в конзолата на ключа са нагорели пластини.... ко става тогава?
ПЛАСИНИТЕ СА СЪС СРЕБАРЕН ПРИПОИ КОИТО СЕ НАРОШАВА КОГАТО КОНСОМАЦИАТА Е ИЗВАН ТЕХНИТЕ ИЗ4ЕСЛЕНИА СЛЕДОЖАТЕЛНО ШАЛТЕР НЕ Е КАКТО ТРИАБВА ЦЯЛОТО МИ УВАЖЕНИЕ КАМ ПРЕДЕЛ, НО ТОВА ВСЕ ПАК Е МОЯ ЛОГИКА МОЖЕ И ДА ГРЕША ПРОСТО РАЗМИШЛЯВАМ
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 19 Авг 2009, 22:23

Имал съм подобен проблем... "Шалтера" на ключалката беше почнал да "мърда" по сглпбката. Смених го и всичко се оправи.... Стария го разглобих и видях, че бяха нагорели пластините на "директния" контакт....

Ааааа... щях да забравя, "хванах го" като свалих долната кора на волана и когато нещеше пипнах леко "шалтера" и тя ... запали без проблем... Иван е парав - директно ток на стартера и тогава да се решава какво е... поне е по-лесно от разглабяне :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Мнение от blackbery » 20 Авг 2009, 0:20

predel написа:Имал съм подобен проблем... "Шалтера" на ключалката беше почнал да "мърда" по сглпбката. Смених го и всичко се оправи.... Стария го разглобих и видях, че бяха нагорели пластините на "директния" контакт....

Ааааа... щях да забравя, "хванах го" като свалих долната кора на волана и когато нещеше пипнах леко "шалтера" и тя ... запали без проблем... Иван е парав - директно ток на стартера и тогава да се решава какво е... поне е по-лесно от разглабяне :)
ето на това казвам дискусиа евала на предел сега трябва момчето да каже какъв е бил проблема и да заключваме темата благодаря на всички успех
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook