проблем с таблото
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
проблем с таблото
от време на време оборотомера ми спира да работи и започва да мига инспекцията,като покарам малко се оправя,някой да има идеи от какво е?чудя се дали да сменям табло,разполагам с такова от 2,5 ванус,би трябвало да стане.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
имах подобен проблем преди време с моита 25ца но тка и не разбрах от къде е ,при мен както си караш и оборотомера почва да играе как си иска до 7 и обратно!
Провери и почисти буксите на таблото и на компа отпред ,както и отвори компа и виж да няма окис по платката,че така брах едни ядове и се чудих от къде е а се оказа елементарен окис!
Провери и почисти буксите на таблото и на компа отпред ,както и отвори компа и виж да няма окис по платката,че така брах едни ядове и се чудих от къде е а се оказа елементарен окис!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
IAV написа:имах подобен проблем преди време с моита 25ца но тка и не разбрах от къде е ,при мен както си караш и оборотомера почва да играе как си иска до 7 и обратно!
Провери и почисти буксите на таблото и на компа отпред ,както и отвори компа и виж да няма окис по платката,че така брах едни ядове и се чудих от къде е а се оказа елементарен окис!
мерси,може найстина да е в компа проблема,нещо напоследък и поумряла ми се вижда,трябва да направя една ревизия.
ако двете табла са различни High и Low ( а те би трябвало да са различни, ако нещата са все още оригинални по колата) няма да стане без преправяне на инсталацията и май датчика за температура на охл. течност беше различен.
повечето набеждават или кондензаторите или батерията в таблото, но не всеки път се оказва, че проблемът е в тях.
много е възможно да се губи самият сигнал за оборотите към таблото или връзката вътре към схемата за смятане на сервизните интервали и затова да започва и да мига и самата инспекция.
повечето набеждават или кондензаторите или батерията в таблото, но не всеки път се оказва, че проблемът е в тях.
много е възможно да се губи самият сигнал за оборотите към таблото или връзката вътре към схемата за смятане на сервизните интервали и затова да започва и да мига и самата инспекция.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
колега братовчед ми имаше подобен проблем и смени таблото всичко се оправи
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Мойто има горедолу същия проблем,само че с километража,всмисъл след 120 започва да си играе както иска,от 60 до 220 се мятка стрелката! Найстина ли мислите че смяна на таблото ще оправи нещата?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
golov_bg написа:има само един начин да се разбере като се смени с читаво
тва и ще направя,мерси колеги,считам темата за приключена.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани