'91 е34 520i Лагер на задна главина
Модератор: Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
_65536_kb_sec_ написа:R1cerBoy написа:Готово ... колата е доста мръсна, но опитно око не може да се излъжеСтанчев според теб на колко км е????
http://www.palfrenzy.snimka.bg/album.ph ... _id=406168
Смея да твърдя, че едва ли има по-запазена в оригинален вид е34-ка от мойта (или се броят на пръстите на едната ръка на стругар 12ти разряд)
ПС: Снимка на мотора не съм правил, защото има на ауспухаВсяка сутрин го чистя със телена четка иначе е черен и гори масло
а браво колега, да ти е честита. Сменяй си консумативите на време и ще се слушате взаимно доста дълго време
Мерси за пожеланията колега
 Там е въпросът, че ще я карам до нова година и след това мисля да мина на по-висок левъл
 Там е въпросът, че ще я карам до нова година и след това мисля да мина на по-висок левъл  я с повече цилиндри я следващия модел ... както дойде
 я с повече цилиндри я следващия модел ... както дойде  Тогава ще я пусна във форума. Дано някой маняк я вземе да й се радва
 Тогава ще я пусна във форума. Дано някой маняк я вземе да й се радва 
- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
за това ли говорим:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=75243&highlight=#75243
иначе ще ти пусна снимки на Е30 на над 350,000 км, интериора е същия, като волана, педалите и топката са оригинални, но са по-запазени
			http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=75243&highlight=#75243
иначе ще ти пусна снимки на Е30 на над 350,000 км, интериора е същия, като волана, педалите и топката са оригинални, но са по-запазени


- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Stanchev написа:за това ли говорим:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=75243&highlight=#75243
иначе ще ти пусна снимки на Е30 на над 350,000 км, интериора е същия, като волана, педалите и топката са оригинални, но са по-запазени
kaто го гледам този колега преди 5 години колата му е била на 180К, а сега е на 95 (ако е същата - купена на 92К
 ) или все такива ги намира - иначе и на моята пише 189К (като гледам през ауспуха се досещам колко ли има отгоре..., а отвътре салона ми е по-добър от този (като изключим тавана), отвън колата ми е пръскана детайлно вероятно многократно (като се загледа човек се вижда - иначе е добре направена) - то най-малкото от камъчета по пътя за бавните ни каляски се получават хубави точки по капак и брони...
 ) или все такива ги намира - иначе и на моята пише 189К (като гледам през ауспуха се досещам колко ли има отгоре..., а отвътре салона ми е по-добър от този (като изключим тавана), отвън колата ми е пръскана детайлно вероятно многократно (като се загледа човек се вижда - иначе е добре направена) - то най-малкото от камъчета по пътя за бавните ни каляски се получават хубави точки по капак и брони...
и това за изгорялата водна помпа ме разби
 
  
  
 
все пак се е понаучил сигурно колегата
 малко повече неща за баварците щом още е с нас ... или сигурно говори за помпичката на парното
 малко повече неща за баварците щом още е с нас ... или сигурно говори за помпичката на парното   
   
 
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=60
Преди бях анти бмв фен, но с времето започнах да гледам обективно на нещата ... през това време са ми минали през ръцете доста видове техники и стигнах до следния извод - хубавата кола е запазената, независимо дали е японска или немска. бмвтата са много хубави коли стига да са запазени и като цяло карат мааалко по-малко от японските, но в това няма нищо лошо, защото човек не се жени за колата ... (дори и съпругата се сменя, но по-скъпо от колата)
Станчев тази кола за която съм писъл я счупих преди 2 години. Тази на която са снимките я купих преди 4 месеца, мисля че не е нужно да ти снимам талона кога е регистрирана.
 Тази на която са снимките я купих преди 4 месеца, мисля че не е нужно да ти снимам талона кога е регистрирана.
Иначе за изгорялата водна помпа мисля, че когато ти си бил на 15 не си знаел защо и е на кола водна помпа 
ПС: Нз дали са останали засегнати от писанията ми едно време потребители на форума, но мисля че дължа извинение на тях, защото смело мога да твърдя, че не съм бил прав
			
		Станчев тази кола за която съм писъл я счупих преди 2 години.
 Тази на която са снимките я купих преди 4 месеца, мисля че не е нужно да ти снимам талона кога е регистрирана.
 Тази на която са снимките я купих преди 4 месеца, мисля че не е нужно да ти снимам талона кога е регистрирана.
Иначе за изгорялата водна помпа мисля, че когато ти си бил на 15 не си знаел защо и е на кола водна помпа
 
ПС: Нз дали са останали засегнати от писанията ми едно време потребители на форума, но мисля че дължа извинение на тях, защото смело мога да твърдя, че не съм бил прав

- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
няма смисъл да си ги мерим аз кат съм бил на 15, на кой му е стегната колата и на колко реални километра е 
			

- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
R1cerBoy написа:Иначе за изгорялата водна помпа мисля, че когато ти си бил на 15 не си знаел защо и е на кола водна помпа
Toва предполагам за мен се отнася, та:
откато стигам педалите съм зад волана сам (преди това баща ми подаваше газ и спираше - аз само въртях геврека)... а краката ми са дълги от около 2-3 години преди 15
 а от горе-долу тази възраст вече си правех ремонтите по руските машини ВАЗ и АЗЛК с помощ само от приятели на моята възраст без баща ми... и реално само основен ремонт не съм им правил.
 а от горе-долу тази възраст вече си правех ремонтите по руските машини ВАЗ и АЗЛК с помощ само от приятели на моята възраст без баща ми... и реално само основен ремонт не съм им правил. 
Израстнал съм на село (кой както иска да го тълкува) - и колите ни бяха ежедневната занимавка... а не кафетата... та все си мисля, че повечко съм си изцапал ръцете с масло, ама както каза Станчев - айде да си ги не мерим
 
Поздрави!
Малкия Иванчо.

- shesticata
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
тежко е ама не е невъзможно
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
			
		- Vasko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
dokie написа:Stanchev написа:за това ли говорим:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=75243&highlight=#75243
иначе ще ти пусна снимки на Е30 на над 350,000 км, интериора е същия, като волана, педалите и топката са оригинални, но са по-запазени
kaто го гледам този колега преди 5 години колата му е била на 180К, а сега е на 95 (ако е същата - купена на 92К) или все такива ги намира - иначе и на моята пише 189К (като гледам през ауспуха се досещам колко ли има отгоре..., а отвътре салона ми е по-добър от този (като изключим тавана), отвън колата ми е пръскана детайлно вероятно многократно (като се загледа човек се вижда - иначе е добре направена) - то най-малкото от камъчета по пътя за бавните ни каляски се получават хубави точки по капак и брони...
и това за изгорялата водна помпа ме разби


все пак се е понаучил сигурно колегатамалко повече неща за баварците щом още е с нас ... или сигурно говори за помпичката на парното


http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=60
Е, то ако ще си говорим за запазени автомобилчета откъм интериор да направя снимка на моята в купето макар, че колата си е на 456 000 км ,ама какво от това като си върви доволно и май има още хлебец в нея ...
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			
 
