проблем с М50Б20-прекъсва м/у 2000-3000 оборота
Модератор: Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега ако диагностиката ти е вярна и няма грешки 
Виж си бубините,лулите и свещите тях не ги хваща диагностика 
 
 
Друго невиждам какво може да е - ако се дави колата всмисъл като подадеш рязко газ глъхне тогава вече и дебитомер може да е може и да смуче въздох от някаде ама ако само ти прекъсва м/у 2-3 хил. от тоците е някаде почти съм 100% убеден
			Виж си бубините,лулите и свещите тях не ги хваща диагностика
 
 
Друго невиждам какво може да е - ако се дави колата всмисъл като подадеш рязко газ глъхне тогава вече и дебитомер може да е може и да смуче въздох от някаде ама ако само ти прекъсва м/у 2-3 хил. от тоците е някаде почти съм 100% убеден
Колеги и аз съм диагностицирал тази кола като следях всички показания на датчиците в реално време като никои датчик не дава някакви нереални данни.Между 2000 и 3000 оборота  като е на място има едно като боботене което не прилича изобщо на токов проблем .Показанията на ламбда сондата в тези обороти са във норма ,а бубините една по една са гледани на осцилоскоп.абе с две думи странна работа.
			
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- NaskoAVM
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.01.2009
- Местоположение: Самоков - АКСАКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Мечтае да кара: 3.0csl
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
