претрисане (TDS)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 24 Фев 2009, 0:13

ivan. написа:ако трепери е от гнп,дюзи и т.н
ако тресе и стрелката си стои на място-тогава търси проблема в тампони,шайби и маховици

Не е задължително, от скъсана демферна шайба пак може да тресе и мени обороти и т.н. .. Най -пресния случай беше моята и на един приятел на Е39, колата мени обороти, тресе много силно до към 1000об./мин., на свободен ход все едно работеше на 3 цилиндъра в някои случаи, като накрая се появи и силно чукане откъм мотора.. При разглабянето с една диагноза се оказа съвсем друго, а именно - демферната шайба .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 24 Фев 2009, 0:23

Аз имам същия проблем и се появява само когато я запаля студена без значение дали съм натиснал съединителя или не
получава се при подаване на газ докато оборотите паднат до тези на празен ход или от движение ако изключа от скорост това е докато загрее,после изчезва.Това се получи когато ми пипаха по плочката на ГНП с цел да е по вървежна!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Фев 2009, 0:34

fatix написа:Аз имам същия проблем и се появява само когато я запаля студена без значение дали съм натиснал съединителя или не
получава се при подаване на газ докато оборотите паднат до тези на празен ход или от движение ако изключа от скорост това е докато загрее,после изчезва.Това се получи когато ми пипаха по плочката на ГНП с цел да е по вървежна!!!
При пускане на повече нафта от плочката оборотите падат бавно от 1000 надолу,ако е доста повече е придружено с претрисане ,в този момент като че ли неможе да изгори нафтата.Това че го прави само студена може да е и от дюза,но най-вероятно е от центровката на плочката,а като загрее горивото(аванса)от авансатора при студен мотор спира и нещата се нормализират.
Отиди да ти мръднат плочката-трябва да се оправи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 24 Фев 2009, 0:40

Така е оборотите падат бавно но задържат преди да са стигнали до края и тогава се появяава притрисането...видях само че цифрата която показваше компютъра при центровката на плочката беше 2-3 май си остана на 3 колебаеше се незнам какво беше точно количество гориво или ъгъл на нещо си...?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 24 Фев 2009, 7:39

Сигурно тъп въпрос за някой,но какво е демферна шайба?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Фев 2009, 8:44

Онова с гумата, дето ти врътка ремъка на климатика ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 24 Фев 2009, 9:20

Wenzy написа:Онова с гумата, дето ти врътка ремъка на климатика ;)


и струва към 700 лв. нова :evil:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 24 Фев 2009, 9:25

Гадна шайба значи :evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 24 Фев 2009, 9:29

kudo написа:Гадна шайба значи :evil:


Здрасти колега, ами гадна но ти прави заедно с още няколко други компонента работата на двигателя като часовник и заради тези компоненти почни не разбираш че караш дизел :yes:
Предполагам че си карал други печки и можеш да намериш разликата, а тя се сменя един път в крайна сметка....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 24 Фев 2009, 16:56

Ето какво установих от по -внимателните си наблюдения преди малко относно претрисането.Паля ,в началото като е студена държи около 1000-1100 оборота и работи перфекно,но оборотите започват да падат май много-бързо.Първото смъкване е на 5-10тата сек.Падат на интервали от порядака на 100-150 оборота,и на около 2-то падане се започва треперенето,като натисна съединитела няма промяна.В този момент и пропушва добре и мирише на (неизгоряла нафта)като на ИФА.И когато оборотите паднат най-доло ,около 600-650 и стелката премине малко синята зона мотора заспива и не пуши грам нито мирише.Данеби да е нещото,което играе роля на автоматичен смукач или обогатител да се ебава нещо.Какво мислите?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Фев 2009, 17:35

kudo написа:Ето какво установих от по -внимателните си наблюдения преди малко относно претрисането.Паля ,в началото като е студена държи около 1000-1100 оборота и работи перфекно,но оборотите започват да падат май много-бързо.Първото смъкване е на 5-10тата сек.Падат на интервали от порядака на 100-150 оборота,и на около 2-то падане се започва треперенето,като натисна съединитела няма промяна.В този момент и пропушва добре и мирише на (неизгоряла нафта)като на ИФА.И когато оборотите паднат най-доло ,около 600-650 и стелката премине малко синята зона мотора заспива и не пуши грам нито мирише.Данеби да е нещото,което играе роля на автоматичен смукач или обогатител да се ебава нещо.Какво мислите?
Колега, поне според мен тампоми,демфер и маховик отпадат.
Пазиш ли си оригиналния чип?
Оборотите и падането им ги регулира компютъра,като за студена кола най-важен за определянето на оборотите е температурния датчик за дде (номер 8 на схемата)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Показанията му може да измериш с мултицет.Това само за инфо,малък е варианта да е от него-ако е изгорял няма въобще да падат оборотите под 1000.
Най- добре говори с човека,който ти е монтирал чип-а и пробвайте с оригиналния,после ще я мислим.
Незнам как ще се отрази местенето на плочка при чипосана кола,само като предположение -ако се намали малко горивото от плочката ще се оправи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 24 Фев 2009, 18:10

Иска ми се да се познавах лично с теб колега ИВАН!Не е истина колко ти се възхищавам относно познанията ти за ГНП икат цяло за горивната система на нашите коли!Защото тя помпата ни е наи важна!Иска ми се моята ти да япогледнеш някои светъл ден защото имам съмнения 4е и с моята не е наред нещо!А между другото да се вметна в тжоят коментар-вика6 на колегата да сложат оргиналния софтуер обаче според мене по добре да барнат една диагностика сега както е чипосана понеже когато ссе сложи чип изискжанията на компа относно правилната работа на вички системи са бая по високи и греки които би отчела когато е чипосана без чип може и да ги подмине!По претенциозен е сега компа просто!И ако тоя датчик за които ти говориш че може да си тръгнал си е тръгнал наистина сега има мн по голям шанс да го хванат с диагностика!Именно заради тая прецизност с която почва да се отличава ЕКУ-то след чипосване чип се слага на абсолутно добра по показатели кола и тогава е пълноценен!И ако има някои кахър дребен след чипосването тои става по забележим и натраплив!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 24.07.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Х5 3,0D
Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW

Мнение от kudo » 25 Фев 2009, 0:10

ivan. написа:
kudo написа:Ето какво установих от по -внимателните си наблюдения преди малко относно претрисането.Паля ,в началото като е студена държи около 1000-1100 оборота и работи перфекно,но оборотите започват да падат май много-бързо.Първото смъкване е на 5-10тата сек.Падат на интервали от порядака на 100-150 оборота,и на около 2-то падане се започва треперенето,като натисна съединитела няма промяна.В този момент и пропушва добре и мирише на (неизгоряла нафта)като на ИФА.И когато оборотите паднат най-доло ,около 600-650 и стелката премине малко синята зона мотора заспива и не пуши грам нито мирише.Данеби да е нещото,което играе роля на автоматичен смукач или обогатител да се ебава нещо.Какво мислите?
Колега, поне според мен тампоми,демфер и маховик отпадат.
Пазиш ли си оригиналния чип?
Оборотите и падането им ги регулира компютъра,като за студена кола най-важен за определянето на оборотите е температурния датчик за дде (номер 8 на схемата)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Показанията му може да измериш с мултицет.Това само за инфо,малък е варианта да е от него-ако е изгорял няма въобще да падат оборотите под 1000.
Най- добре говори с човека,който ти е монтирал чип-а и пробвайте с оригиналния,после ще я мислим.
Незнам как ще се отрази местенето на плочка при чипосана кола,само като предположение -ако се намали малко горивото от плочката ще се оправи
Утре ще пробвам датчика,стария чип го пазя,но се чюдя дали е от него почти две години карам с тоя без проблеми(e вярно,че някога идва часа),а що се однася до плочката един път си играх да я бъзикам,но оня шибан болт ме измъчи и се отказах и май по-добре.Благодаря Вако ,ще пробвам дачика,а ако не е от него ще видим.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook