Въпрос за Температурата на ТДС?
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
и аз го ядох ама радиатора беше 400 точно и си взех големия вариант та да издържа без дифузьор за през зимата.
за лятото ще се купува нов макуч до радиатора че тоя е къс, и дифузьор.
защото просто колата го заслужава, и ми служи вярно.
за лятото ще се купува нов макуч до радиатора че тоя е къс, и дифузьор.
защото просто колата го заслужава, и ми служи вярно.

Странна работа….дори да е така, както казва Vlados би трябвало минавайки дори и малко вода през радиатора поне да затопли долният маркуч, а той казва, че долният маркуч е бил студен при запушен радиатор. Общо взето мога да споделя моите впечатления от М50.
Още като взех колата мотора стоеше малко студен, парното също не беше кой знае колко силно, и при пускане по инерция стрелката на температурата отиваше доста бързо в синята зона. При големи задръствания стрелката се изправяше и после излизайки от задръстването веднага падаше и стоеше обикновено едно деление след синьото. Общо взето всички признаци на термостат. Още тогава ми направи впечатление, че долният маркуч е студен, но си го обяснявах със студеният мотор.
Термостата го смених. Старият го пробвах, както и очаквах – започваше някъде около 70 градуса да отваря, при 75 градуса беше 100% отворен. Новият термостат отваря на 92 градуса, на старият пишеше 88 градуса. Новият също го пробвах – започва да отваря при 94 градуса. Стрелката се изправи веднага и си стои вече постоянно там. Парното вече духа направо горещо, но долният маркуч общо взето си е пак студен. Същата работа е и с радиатора. На входа е топъл и после си става студен. Дори и след 50 – 60 км маркуча си остава студен. Преди си мислех, че просто площа на радиатора е доста голяма и охлажда добре, но честно съм склонен да приема, че през повечето време термостата е затворен и съответно няма циркулация през него, което води и до студеният маркуч.
Т.е. според мен нормалното състояние на нещата е затворен термостат, което води и до студен маркуч на изхода на радиатора и на самият радиатор.
Още като взех колата мотора стоеше малко студен, парното също не беше кой знае колко силно, и при пускане по инерция стрелката на температурата отиваше доста бързо в синята зона. При големи задръствания стрелката се изправяше и после излизайки от задръстването веднага падаше и стоеше обикновено едно деление след синьото. Общо взето всички признаци на термостат. Още тогава ми направи впечатление, че долният маркуч е студен, но си го обяснявах със студеният мотор.
Термостата го смених. Старият го пробвах, както и очаквах – започваше някъде около 70 градуса да отваря, при 75 градуса беше 100% отворен. Новият термостат отваря на 92 градуса, на старият пишеше 88 градуса. Новият също го пробвах – започва да отваря при 94 градуса. Стрелката се изправи веднага и си стои вече постоянно там. Парното вече духа направо горещо, но долният маркуч общо взето си е пак студен. Същата работа е и с радиатора. На входа е топъл и после си става студен. Дори и след 50 – 60 км маркуча си остава студен. Преди си мислех, че просто площа на радиатора е доста голяма и охлажда добре, но честно съм склонен да приема, че през повечето време термостата е затворен и съответно няма циркулация през него, което води и до студеният маркуч.
Т.е. според мен нормалното състояние на нещата е затворен термостат, което води и до студен маркуч на изхода на радиатора и на самият радиатор.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Термостата може да си отваря, през долния маркуч минава малко вода и затова долния маркуч стои студен. При мен като го обхванеш отвсякъде се усещаше леко топъл от долната му страна, но като цяло си е студен. Също така стоеше по-мек от горния, защото през него минаваше малко вода.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани