Въпрос за Температурата на ТДС?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 22 Фев 2009, 20:15

Vlados при теб постоянно ли грееше?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Фев 2009, 20:25

и аз го ядох ама радиатора беше 400 точно и си взех големия вариант та да издържа без дифузьор за през зимата.
за лятото ще се купува нов макуч до радиатора че тоя е къс, и дифузьор.
защото просто колата го заслужава, и ми служи вярно.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Фев 2009, 20:54

Странна работа….дори да е така, както казва Vlados би трябвало минавайки дори и малко вода през радиатора поне да затопли долният маркуч, а той казва, че долният маркуч е бил студен при запушен радиатор. Общо взето мога да споделя моите впечатления от М50.

Още като взех колата мотора стоеше малко студен, парното също не беше кой знае колко силно, и при пускане по инерция стрелката на температурата отиваше доста бързо в синята зона. При големи задръствания стрелката се изправяше и после излизайки от задръстването веднага падаше и стоеше обикновено едно деление след синьото. Общо взето всички признаци на термостат. Още тогава ми направи впечатление, че долният маркуч е студен, но си го обяснявах със студеният мотор.

Термостата го смених. Старият го пробвах, както и очаквах – започваше някъде около 70 градуса да отваря, при 75 градуса беше 100% отворен. Новият термостат отваря на 92 градуса, на старият пишеше 88 градуса. Новият също го пробвах – започва да отваря при 94 градуса. Стрелката се изправи веднага и си стои вече постоянно там. Парното вече духа направо горещо, но долният маркуч общо взето си е пак студен. Същата работа е и с радиатора. На входа е топъл и после си става студен. Дори и след 50 – 60 км маркуча си остава студен. Преди си мислех, че просто площа на радиатора е доста голяма и охлажда добре, но честно съм склонен да приема, че през повечето време термостата е затворен и съответно няма циркулация през него, което води и до студеният маркуч.

Т.е. според мен нормалното състояние на нещата е затворен термостат, което води и до студен маркуч на изхода на радиатора и на самият радиатор.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 22 Фев 2009, 21:51

Термостата може да си отваря, през долния маркуч минава малко вода и затова долния маркуч стои студен. При мен като го обхванеш отвсякъде се усещаше леко топъл от долната му страна, но като цяло си е студен. Също така стоеше по-мек от горния, защото през него минаваше малко вода.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook