Проблем с отводнителния канал на шибидаха - Решен
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Проблем с отводнителния канал на шибидаха - Решен
Явно с моя люк нема да се разберем скоро.От 3 години само проблеми с него а на всичкото отгоре не го и ползвам
Сага проблема е теча като вали точно от шофьорския канал.Стигнах до становище че проблема е долу в прага където пада маркуча явно там е пълно с кал щото сложих нов маркуч и пак същата работа поема вода докато се напълни маркуча и прелива естествено точно на главата ми
Въпроса ми е някой знае ли как да стигна до там или по-точно кое трябва да раглобя или незнам за да бръкна и почиста тоя праг вътре все някъде трябва да има дупка или ниша да мога да го изчиста че ми писна вече с чадър карам колата като вали
Надявам се колегите дето ги продават на части колите да помогнат


Въпроса ми е някой знае ли как да стигна до там или по-точно кое трябва да раглобя или незнам за да бръкна и почиста тоя праг вътре все някъде трябва да има дупка или ниша да мога да го изчиста че ми писна вече с чадър карам колата като вали

Надявам се колегите дето ги продават на части колите да помогнат

Последна промяна dinozab на 02 Фев 2009, 12:23, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ако е като при по старите коли - махаш кората с тонколонката в краката на шофиора и бъркаш през дупката в ламарината.
няма начин да не го видиш.
няма начин да не го видиш.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dinozab написа:Там беше първото място дето проверих ама
поне при мен там е маркуча
огледай се внимателно, попипай надолу и ще го намериш на дъното на дупката което реално е прага.
Тъпото при мен е че си висят и се леят в прага и така той си гние и трябва да се оправи и това


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
И за това си продадох комбито . Не винаги но се случваше да протече . Накрая го залепих с черна изолираща лента .
- И с компресор и с тел съм чистил - нищо ..... като сипвах от шише със шлаухка вода в каналите нямаше проблем....
- Има ли някой с комби да няма проблем с теча?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Проблема е решен
Големи благодарности на _65536_kb_sec_
Маркуча се беше задръстил точно както си и мислих долу в прага сичко беше в гнас
Изчистих всичко хубаво и скъсих малко маркуча да виси във въздуха а не да е забит долу в прага и работата стана сега поема вода като невидял канала





Изчистих всичко хубаво и скъсих малко маркуча да виси във въздуха а не да е забит долу в прага и работата стана сега поема вода като невидял канала

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Postman написа:Дино, ще обясниш ли по-точно къде се намира долния край на маркуча и откъде стигна до него - от под колата или през багажника?
При мен каналите са чисти, вкарвам вътре жило от велосипедни спирачки и стига до прага, където нещо се случва (върхът спира).
Значи както обясни _65536_kb_sec_ маха се пласмасовата кора на тонколоната която стои в крата на шофьора или съответно на пасажера.Като я махнеш тя излиза заедно с колонота откачаш кабелите.Има още една мека кора която изпълнява роля като кутия на тонколоната маха се и тя само е поставена не е на щипки и ти се отваря дупката в която е маркуча.Бъркаш с ръка напред към калника и ще го напипаш може и да си светиш с фенерче.Значи тъпото е че маркуча е забит в прага на снимката се вижда как пада явно да не шуми или нещо такова като изтича водата.И точно там се събира калта колкото и жила да пускаш и да продухваш канала нестава мръсотията си стои около маркуча.Аз го отрязах с 10-на сантиметра и сега виси във въздуха и поне директно ще излива в прага и няма къде да се наслои калта.Е може и да се чува като капане или нещо друго но ми е все тая важното е че няма да има повече течове че ми писна все седалки да суша и с найлон да карам под мен.В събота ще направя и на десния канал същата процедура профелактично да няма изненади и от там и ще сложа по-хубави снимки че снощи беше тъмно и не се вижда хубаво.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Значи задните дренажи са лесни те излизат точно до пантите на задния капак с едно пускане на въздух и са готови чистят се много лесно 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани