как да си сваля километража на Е34
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
как да си сваля километража на Е34
Колеги как да си сваля километража на Е34 ще си слагам плазмени километражи някой може ли да ми каже,и как се вадят стрелките от приборите. Благодаря предварително
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
ако си без бег може и без да сваляш волана, има два винта отгоре които го държат, и излиза първо дясната му част, откачаш кабелите отзад и тогава целия. И два много ценни съвета
1. Не е много лесно, никак даже
2. Внимавай да си не си прецакаш дисплея с километрите
3. Ако до сега не си отварял таблото не се занимавай.
4. Не разваляй оригиналния вид на колата.
ПС: такова нещо като плазмени километражи няма.
1. Не е много лесно, никак даже
2. Внимавай да си не си прецакаш дисплея с километрите
3. Ако до сега не си отварял таблото не се занимавай.
4. Не разваляй оригиналния вид на колата.
ПС: такова нещо като плазмени километражи няма.

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
_65536_kb_sec_ написа:това са от тия бели рацингови циферблати
Не мога да добия представа - трябва да го видя на снимка.




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
преди време имаше такава тема тука с такива километражи(ако за същите става въпрос)самата хартия която се слага светеше без допълнителна подсветка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
свети ето така http://www.bktuning.net/Photos/BMW/E34/169n.jpg няма нищо общо с гадните хартийки дето ги лепят отгоре но още незнам как да си ги монтирам
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Re: как да си сваля километража на Е34
vanko 2 написа:Колеги как да си сваля километража на Е34 ще си слагам плазмени километражи някой може ли да ми каже,и как се вадят стрелките от приборите. Благодаря предварително
Дърпаш волана максимално назад към седалката! Таблото има две болтечета от горния си край! Отвиваш ги и го издърпваш назад! Аз го дръпнах лекичко посредством лостчето за зануляване на междинния пробег! Слад като го дръпнеш, хващаш го от горния край и го навеждаш така че да му се види задния капак! Там има две букси! Вадиш ги! Те са с палчета! Таблото излиза от лявата страна! Като видиш ще ти се струва че не може да излезе! Затово като тръгнеш да го вадиш от лявата страна, врътваш волана на ляво зада освободи малко място! Надявам се да си ме разбрал! За разглобяването, някой друг колега да обясни! Ако не си ме разбрал довечера мога да направя едно клипче! Но ще е късничко!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колега, относно ваденето на таблото ...Ами първо нагласяш спиците на волана да са ти от двете страни на пътя погледнато на равно отдалечени места. След това с една отверка отвиваш двата болта,които са горе на таблото точно в прагчето образувало се от леката чупка на самото табло.След това дърпаш леко напред цялото табло бъркаш отзад с едната ръка за да освободиш двете букси - те са жълта и синя като преди да ги исвободиш има се вадят едни скобички на самите букси и тогава излизат и двете като синята излиза малко по-трудно от жълтата .
След това дърпащ таблото напред към теб и го завърташ на единият край като целта ти е таблото спрямо кормилото да застанат в една равнина и кормилото спрямо таблото да е перпендикулярно . Таблото излиза точно като единият край в зависимост кой от двата края си предпочел да вадиш - значи горният край на таблото минава перпендикулярно точно където ти е едната спица на волана .След като извадиш таблото го разглобяваш като свалянето е в следната последоватленост ;Обръщаш таблото откъм задната страна и там има един сив капак. Ще видиш две врътки в двата края съответно на таблото . Под едната врътка която се пада под оцветена в жълто конзола пише на немски ''aus '' и 'zu' Завърташ тази врътка в положение 'aus' след това същото правиш и с другата врътка която се намира под синята конзона-т.е. там където ти влиза иначе синята букса с кабелите от таблото .Само ,че там надписа е на английски . След като отвиваш тези два винта ще видиш в горният край на целият заден сив капак пантички на който се държи същият .Тези пантички се намират в центъра горе на задната страна на капака -там където има три черни гнезда за отверка в който се слагат лампичките за таблото .Иначе сега е момента да провериш дали ти светят всички лампички по таблото и ако не да ги смениш с нови .После внимателно отваряш задният край на таблото като започваш в посока от долу на горе към пантичките и тях освобождаваш най -накрая .След това имаш достъп до цялата задна част на платката върху която са монтирани всичките елементи . Самата платка е или на болтчета ако някой го е отварял преди теб или е нитована ако не е пипана до сега. Взимаш и разпробиваш тези пластмасови нитчета след което изваждаш платката .Малко трудно излиза платката, защото има едни дълги оси който минават през цялата латка и влизат в едни клемни обувки -ще видиш за какво точно става въпрос ..Като е обърнеш от предният край извадената платка ще видиш самият дисплей как е захванат и който дисплей за много колеги се оказва проблемен с тези избледняващи пиксели на километрите ...
Моя съвет е ако при теб е нормално и не избледняват да не го пипаш въобще , че там филма е голям .Всичко е на едни пластмасови щипки и ако вземеш да сваляш самият дисплей трябва много да внимаваш да не го счупиш ,а също и отдолу лентовият кабел който е закачен с едната страна за дисплея, а с другата за платката ...
Вече имаш достъп до цеферблатите .До сега говорихме за платката , а другата част от таблото -там където са цеферблата и другите уреди ще ги видиш как са захванати точно .Има един син капак които е захванат на три врътки подобни на тези който ти си отворил преди малко като сваляше самият капак на таблото . След като махнеш тези три врътки -този син капак , който е като пояс и минава през всичките уреди придържайки ги ще излезе .Той се сваля надолу и също е на панти - като тук пантите са три - по две от двата края и една в средата .След това много внимателно можеш да извадиш всичките уреди като започнеш с километропоказателя , уреда за вода и т.н.
Успех с ремонта колега и ако имаш проблем свиркай .Значи цялата интервенция по свалянето на таблото няма да ти отнеме повече от 1 час - казвам ти го ,защото при мен по едно време с тези проблемни пиксели се беше наложило да го свалям през два-три дена таблото -все опитвах нови методи за да оправя лентовият кабел и да възстановя тези избледняващи пиксели докато накрая нещата горе-долу придобиха приличен вариант и от тогава не съм го пипал таблото .Ама това явно е болката на доста колеги - таблото с избледняващите пиксели ... В крайна сметка след толкова много отваряния и затваряния на таблото бях смъкнал времето до 15 минути - говоря като пълно отваряне и след това затваряне на таблото
)
След това дърпащ таблото напред към теб и го завърташ на единият край като целта ти е таблото спрямо кормилото да застанат в една равнина и кормилото спрямо таблото да е перпендикулярно . Таблото излиза точно като единият край в зависимост кой от двата края си предпочел да вадиш - значи горният край на таблото минава перпендикулярно точно където ти е едната спица на волана .След като извадиш таблото го разглобяваш като свалянето е в следната последоватленост ;Обръщаш таблото откъм задната страна и там има един сив капак. Ще видиш две врътки в двата края съответно на таблото . Под едната врътка която се пада под оцветена в жълто конзола пише на немски ''aus '' и 'zu' Завърташ тази врътка в положение 'aus' след това същото правиш и с другата врътка която се намира под синята конзона-т.е. там където ти влиза иначе синята букса с кабелите от таблото .Само ,че там надписа е на английски . След като отвиваш тези два винта ще видиш в горният край на целият заден сив капак пантички на който се държи същият .Тези пантички се намират в центъра горе на задната страна на капака -там където има три черни гнезда за отверка в който се слагат лампичките за таблото .Иначе сега е момента да провериш дали ти светят всички лампички по таблото и ако не да ги смениш с нови .После внимателно отваряш задният край на таблото като започваш в посока от долу на горе към пантичките и тях освобождаваш най -накрая .След това имаш достъп до цялата задна част на платката върху която са монтирани всичките елементи . Самата платка е или на болтчета ако някой го е отварял преди теб или е нитована ако не е пипана до сега. Взимаш и разпробиваш тези пластмасови нитчета след което изваждаш платката .Малко трудно излиза платката, защото има едни дълги оси който минават през цялата латка и влизат в едни клемни обувки -ще видиш за какво точно става въпрос ..Като е обърнеш от предният край извадената платка ще видиш самият дисплей как е захванат и който дисплей за много колеги се оказва проблемен с тези избледняващи пиксели на километрите ...
Моя съвет е ако при теб е нормално и не избледняват да не го пипаш въобще , че там филма е голям .Всичко е на едни пластмасови щипки и ако вземеш да сваляш самият дисплей трябва много да внимаваш да не го счупиш ,а също и отдолу лентовият кабел който е закачен с едната страна за дисплея, а с другата за платката ...
Вече имаш достъп до цеферблатите .До сега говорихме за платката , а другата част от таблото -там където са цеферблата и другите уреди ще ги видиш как са захванати точно .Има един син капак които е захванат на три врътки подобни на тези който ти си отворил преди малко като сваляше самият капак на таблото . След като махнеш тези три врътки -този син капак , който е като пояс и минава през всичките уреди придържайки ги ще излезе .Той се сваля надолу и също е на панти - като тук пантите са три - по две от двата края и една в средата .След това много внимателно можеш да извадиш всичките уреди като започнеш с километропоказателя , уреда за вода и т.н.
Успех с ремонта колега и ако имаш проблем свиркай .Значи цялата интервенция по свалянето на таблото няма да ти отнеме повече от 1 час - казвам ти го ,защото при мен по едно време с тези проблемни пиксели се беше наложило да го свалям през два-три дена таблото -все опитвах нови методи за да оправя лентовият кабел и да възстановя тези избледняващи пиксели докато накрая нещата горе-долу придобиха приличен вариант и от тогава не съм го пипал таблото .Ама това явно е болката на доста колеги - таблото с избледняващите пиксели ... В крайна сметка след толкова много отваряния и затваряния на таблото бях смъкнал времето до 15 минути - говоря като пълно отваряне и след това затваряне на таблото

- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
http://www.e34.de/tips_tricks/cockpit/cockpit.pdf
Малко снимков материал колега!
Малко снимков материал колега!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани