как да си сваля километража на Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: sofia

как да си сваля километража на Е34

Мнение от vanko 2 » 30 Яну 2009, 13:11

Колеги как да си сваля километража на Е34 ще си слагам плазмени километражи някой може ли да ми каже,и как се вадят стрелките от приборите. Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Яну 2009, 13:17

ако си без бег може и без да сваляш волана, има два винта отгоре които го държат, и излиза първо дясната му част, откачаш кабелите отзад и тогава целия. И два много ценни съвета
1. Не е много лесно, никак даже
2. Внимавай да си не си прецакаш дисплея с километрите
3. Ако до сега не си отварял таблото не се занимавай.
4. Не разваляй оригиналния вид на колата.

ПС: такова нещо като плазмени километражи няма.
Изображение

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 30 Яну 2009, 13:26

Какво имаш в предвид под това "плазмени" километражи, дай снимка..
Изображение
E34, E38

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 30 Яну 2009, 14:12

Плазмени километражи :?: :?: :?: :shock: :shock: :roll: Дай снимка да видим що за чудо е това :?:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Яну 2009, 14:40

това са от тия бели рацингови циферблати
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 30 Яну 2009, 15:07

_65536_kb_sec_ написа:това са от тия бели рацингови циферблати


Не мога да добия представа - трябва да го видя на снимка. ;)
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 30 Яну 2009, 16:43

преди време имаше такава тема тука с такива километражи(ако за същите става въпрос)самата хартия която се слага светеше без допълнителна подсветка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: sofia

за тва говориме колега

Мнение от vanko 2 » 30 Яну 2009, 17:09

това е саита WWW.BKTUNING.NET а снимка нещо не мога да кача

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: sofia

Мнение от vanko 2 » 30 Яну 2009, 17:21

а аз изкам да сложа ето тва http://bmwpower-bg.net/forums/templates ... e36_16.jpg

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: sofia

Мнение от vanko 2 » 30 Яну 2009, 17:26

свети ето така http://www.bktuning.net/Photos/BMW/E34/169n.jpg няма нищо общо с гадните хартийки дето ги лепят отгоре но още незнам как да си ги монтирам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 20.09.2005
Пол: Мъж
Кара: 306 Hp 600 Nm

Re: как да си сваля километража на Е34

Мнение от _FIRMATA_ » 30 Яну 2009, 17:55

vanko 2 написа:Колеги как да си сваля километража на Е34 ще си слагам плазмени километражи някой може ли да ми каже,и как се вадят стрелките от приборите. Благодаря предварително

Дърпаш волана максимално назад към седалката! Таблото има две болтечета от горния си край! Отвиваш ги и го издърпваш назад! Аз го дръпнах лекичко посредством лостчето за зануляване на междинния пробег! Слад като го дръпнеш, хващаш го от горния край и го навеждаш така че да му се види задния капак! Там има две букси! Вадиш ги! Те са с палчета! Таблото излиза от лявата страна! Като видиш ще ти се струва че не може да излезе! Затово като тръгнеш да го вадиш от лявата страна, врътваш волана на ляво зада освободи малко място! Надявам се да си ме разбрал! За разглобяването, някой друг колега да обясни! Ако не си ме разбрал довечера мога да направя едно клипче! Но ще е късничко!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено

Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 31 Яну 2009, 2:47

Колега, относно ваденето на таблото ...Ами първо нагласяш спиците на волана да са ти от двете страни на пътя погледнато на равно отдалечени места. След това с една отверка отвиваш двата болта,които са горе на таблото точно в прагчето образувало се от леката чупка на самото табло.След това дърпаш леко напред цялото табло бъркаш отзад с едната ръка за да освободиш двете букси - те са жълта и синя като преди да ги исвободиш има се вадят едни скобички на самите букси и тогава излизат и двете като синята излиза малко по-трудно от жълтата .
След това дърпащ таблото напред към теб и го завърташ на единият край като целта ти е таблото спрямо кормилото да застанат в една равнина и кормилото спрямо таблото да е перпендикулярно . Таблото излиза точно като единият край в зависимост кой от двата края си предпочел да вадиш - значи горният край на таблото минава перпендикулярно точно където ти е едната спица на волана .След като извадиш таблото го разглобяваш като свалянето е в следната последоватленост ;Обръщаш таблото откъм задната страна и там има един сив капак. Ще видиш две врътки в двата края съответно на таблото . Под едната врътка която се пада под оцветена в жълто конзола пише на немски ''aus '' и 'zu' Завърташ тази врътка в положение 'aus' след това същото правиш и с другата врътка която се намира под синята конзона-т.е. там където ти влиза иначе синята букса с кабелите от таблото .Само ,че там надписа е на английски . След като отвиваш тези два винта ще видиш в горният край на целият заден сив капак пантички на който се държи същият .Тези пантички се намират в центъра горе на задната страна на капака -там където има три черни гнезда за отверка в който се слагат лампичките за таблото .Иначе сега е момента да провериш дали ти светят всички лампички по таблото и ако не да ги смениш с нови .После внимателно отваряш задният край на таблото като започваш в посока от долу на горе към пантичките и тях освобождаваш най -накрая .След това имаш достъп до цялата задна част на платката върху която са монтирани всичките елементи . Самата платка е или на болтчета ако някой го е отварял преди теб или е нитована ако не е пипана до сега. Взимаш и разпробиваш тези пластмасови нитчета след което изваждаш платката .Малко трудно излиза платката, защото има едни дълги оси който минават през цялата латка и влизат в едни клемни обувки -ще видиш за какво точно става въпрос ..Като е обърнеш от предният край извадената платка ще видиш самият дисплей как е захванат и който дисплей за много колеги се оказва проблемен с тези избледняващи пиксели на километрите ...
Моя съвет е ако при теб е нормално и не избледняват да не го пипаш въобще , че там филма е голям .Всичко е на едни пластмасови щипки и ако вземеш да сваляш самият дисплей трябва много да внимаваш да не го счупиш ,а също и отдолу лентовият кабел който е закачен с едната страна за дисплея, а с другата за платката ...
Вече имаш достъп до цеферблатите .До сега говорихме за платката , а другата част от таблото -там където са цеферблата и другите уреди ще ги видиш как са захванати точно .Има един син капак които е захванат на три врътки подобни на тези който ти си отворил преди малко като сваляше самият капак на таблото . След като махнеш тези три врътки -този син капак , който е като пояс и минава през всичките уреди придържайки ги ще излезе .Той се сваля надолу и също е на панти - като тук пантите са три - по две от двата края и една в средата .След това много внимателно можеш да извадиш всичките уреди като започнеш с километропоказателя , уреда за вода и т.н.
Успех с ремонта колега и ако имаш проблем свиркай .Значи цялата интервенция по свалянето на таблото няма да ти отнеме повече от 1 час - казвам ти го ,защото при мен по едно време с тези проблемни пиксели се беше наложило да го свалям през два-три дена таблото -все опитвах нови методи за да оправя лентовият кабел и да възстановя тези избледняващи пиксели докато накрая нещата горе-долу придобиха приличен вариант и от тогава не съм го пипал таблото .Ама това явно е болката на доста колеги - таблото с избледняващите пиксели ... В крайна сметка след толкова много отваряния и затваряния на таблото бях смъкнал времето до 15 минути - говоря като пълно отваряне и след това затваряне на таблото :))

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: sofia

Мнение от vanko 2 » 31 Яну 2009, 9:05

Благодаря на колегата за подробното описание,веднага щом го сменя ще пиша за резултата и снимки ще кача :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 20.09.2005
Пол: Мъж
Кара: 306 Hp 600 Nm

Мнение от _FIRMATA_ » 31 Яну 2009, 18:07

http://www.e34.de/tips_tricks/cockpit/cockpit.pdf
Малко снимков материал колега!
Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено

Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook