бмв избор 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 24 Яну 2009, 22:00

\MITETO\ DSB написа:Колега този мотор е с верига и ако си го гледаш е доста добър но за 3000 лв незнам малко ми се виждат парите да не ти стъпи после на 7000 лв.Внимаваи какво купуваш. Успех. :yes:


Чети по-усърдно :!:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 24 Яну 2009, 22:13

antim_1986 написа:колеги до тук всичко ми е ясно за мотора но не разбрах дали е с ремак или ангренаж а относно за закопуването ще ходя с човек карал такава кола

Не бъркай ремък с ангренаж. Те и двете са ремъци, ама има голяма разлика в това, кой ще скъсаш... Иначе тдс-а е с ВЕРИГА - пише го по-нагоре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 24 Яну 2009, 22:46

Звездите ми говорят , че ще има много въпроси за тдс в скоро време .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Алфа Ромео 159 SW
Мечтае да кара: kолело
Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)

Мнение от Бобби » 26 Яну 2009, 11:58

antim_1986 написа:колеги до тук всичко ми е ясно за мотора но не разбрах дали е с ремак или ангренаж а относно за закопуването ще ходя с човек карал такава кола

..с верига!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.01.2009
Местоположение: vidin

Мнение от antim_1986 » 29 Яну 2009, 19:05

Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 29 Яну 2009, 19:47

antim_1986 написа:Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем :help:


Стрелката не трябва да мърда в ниските. Трябва да е като закована за таблото. Това не е твоята кола. Гледай следващата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Яну 2009, 19:59

antim_1986 написа:Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем :help:
Нещата,който бих гледал аз при покупка на тдс:
1-во-палине студена-трябва да запали на първия зъб,в противен случай си за смяна на подгреващи свещи-120лв;
2-ро-двигателя да работи равномерно и меко, без тресене и топла,и студена-за целта трябва да я загрееш-
-тресенето се получава от доста неща,като най-скъпото е 700лв;
-твърдата работа на мотора говори за износени вериги(около 250лв.) и за да може да пали топла е дадено предварение;има и вариант при който колата работи твърдо и пак не пали топла-това значи,предварението е на макс. ,което е лошо за мотора,ако е каран така доста.Ако не може да познаеш по звука ,погледни ГнП-то дали има още ход ,за да се завърти към мотора цялото;
3-то-топлия старт-караш я докато загрее,гасиш и след 10мин пробваш да запали;
4-то-задължително мерене на компресията:
5-то Пипаш маркучите на радиатора-не трябва да са прекалено твърди при запалена кола,след това стискаш леко единия маркуч и някой да загаси колата-не трябва да се усеща ''бълбукане'' на ръка.
6-то-оставяш колата с предницата нагоре и след един час пробвай да запали-гледай да е с около 10литра нафта в нея-така ще си сигурен ,че работи помпата в резервоара и възвратния клапан е здрав(това го знам от Дино)
7-мо-НЕ трябва да свети лампа с формата на дюза на таблото
Изображение
by ''kompleksa''

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 24.01.2009
Местоположение: vidin

Мнение от antim_1986 » 29 Яну 2009, 21:01

Благодаря за цените съвети със сигорност ще ги приложа в деиствие когато тръгна да копувам колата

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook