бмв избор 525тдс
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
\MITETO\ DSB написа:Колега този мотор е с верига и ако си го гледаш е доста добър но за 3000 лв незнам малко ми се виждат парите да не ти стъпи после на 7000 лв.Внимаваи какво купуваш. Успех.
Чети по-усърдно

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
antim_1986 написа:колеги до тук всичко ми е ясно за мотора но не разбрах дали е с ремак или ангренаж а относно за закопуването ще ходя с човек карал такава кола
Не бъркай ремък с ангренаж. Те и двете са ремъци, ама има голяма разлика в това, кой ще скъсаш... Иначе тдс-а е с ВЕРИГА - пише го по-нагоре.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
antim_1986 написа:колеги до тук всичко ми е ясно за мотора но не разбрах дали е с ремак или ангренаж а относно за закопуването ще ходя с човек карал такава кола
..с верига!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- antim_1986
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: vidin
Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
antim_1986 написа:Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем
Стрелката не трябва да мърда в ниските. Трябва да е като закована за таблото. Това не е твоята кола. Гледай следващата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Нещата,който бих гледал аз при покупка на тдс:antim_1986 написа:Колеги благодаря ви за полезната информация. Снощи гледах ТДС имаше леки забешки(биалетки,тапони,) Но ми направи впечатление че стрелката на оборотомера при ниски обороти трепти, а двигателия работи добре (без вибраци). Незнам на каво се дължи това. И дали е проблем
1-во-палине студена-трябва да запали на първия зъб,в противен случай си за смяна на подгреващи свещи-120лв;
2-ро-двигателя да работи равномерно и меко, без тресене и топла,и студена-за целта трябва да я загрееш-
-тресенето се получава от доста неща,като най-скъпото е 700лв;
-твърдата работа на мотора говори за износени вериги(около 250лв.) и за да може да пали топла е дадено предварение;има и вариант при който колата работи твърдо и пак не пали топла-това значи,предварението е на макс. ,което е лошо за мотора,ако е каран така доста.Ако не може да познаеш по звука ,погледни ГнП-то дали има още ход ,за да се завърти към мотора цялото;
3-то-топлия старт-караш я докато загрее,гасиш и след 10мин пробваш да запали;
4-то-задължително мерене на компресията:
5-то Пипаш маркучите на радиатора-не трябва да са прекалено твърди при запалена кола,след това стискаш леко единия маркуч и някой да загаси колата-не трябва да се усеща ''бълбукане'' на ръка.
6-то-оставяш колата с предницата нагоре и след един час пробвай да запали-гледай да е с около 10литра нафта в нея-така ще си сигурен ,че работи помпата в резервоара и възвратния клапан е здрав(това го знам от Дино)
7-мо-НЕ трябва да свети лампа с формата на дюза на таблото

by ''kompleksa''
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани