Стабилност при движение/управление - Е34 с нивомат
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Пенчев, първо благодаря за комплиментите към моята кола!
Сега да споделя и аз моите наблюдения - гумите са изключително важни от момента, в който вече са налице твърдото окачване и големите джанти, както и новоматът. Когато карах с летните гуми (255/40), от които откровенно не съм доволен понастоящем заради стария ДОТ, не мога да кажа че беше трудно да хлъзна задницата. След това сложих пак едни стари зимни 235/45 с които нещата бяха същите в общи линии. Наскоро сложих чисто нови зимни 245/45 и нещата вече са други - скоростта, с която взимам плавни завои без поднасяне отзад се увеличи осезаемо. Така че, колкото и пари да се наливат в окачване, гумите в крайна сметка имат последната дума и ако те са галоши цялото усилие бива компроментирано.
С една дума - съветвам да не се пести от гуми
.
Сега да споделя и аз моите наблюдения - гумите са изключително важни от момента, в който вече са налице твърдото окачване и големите джанти, както и новоматът. Когато карах с летните гуми (255/40), от които откровенно не съм доволен понастоящем заради стария ДОТ, не мога да кажа че беше трудно да хлъзна задницата. След това сложих пак едни стари зимни 235/45 с които нещата бяха същите в общи линии. Наскоро сложих чисто нови зимни 245/45 и нещата вече са други - скоростта, с която взимам плавни завои без поднасяне отзад се увеличи осезаемо. Така че, колкото и пари да се наливат в окачване, гумите в крайна сметка имат последната дума и ако те са галоши цялото усилие бива компроментирано.
С една дума - съветвам да не се пести от гуми

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
И аз се чудя защо спря да пишеш в онази тема
Това че не вярвам беше на майтап
На колегата Постман комбито е яка работа-мисля че той беше пуснал тема за подобряване на окачвнето със стабилизираща щанга и нивоматни червени пружини
Е моите възможности не се простират чак дотам но мисля че следващата ми цел ще са 17 цолови колела 




- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Незнам... Аз навремето като си купувах Е34ката му казах на един приятел... Търся си Е34 с готина спортна стойка...Черна с черен кожен салон... Той ми се обади един ден и ми каза ела тука да си взимаш колата ... Та я купих без да съм я виждал дори... Имам му голямо доверие... Не мисля че съм сгрешил.... Но честно казано се накарах на кола със смортно окачване...Всичко бих дал да си сменя спортното окачване ( М спорт съспеншън сетингс, Билщайн Б8 дуалконтакт, Айбах Про черни пружини ) за един нивомат... Като покарах един ден колата на Зъбчо а тя е ТДС, атомат с нивомат... В много прекрасно състояние му е колицата... И се влюбих в нея... Просто искам вече кола с меко окачване (особенно нивомат) и автомат... Иначе и аз съм пробвал с летни 205/65/15 си влизам в кръговото на 4ти километър със 90км/ч и точно като вземе да подминава 90 и изстърват предните гуми... Което показва че е предела..Все си мисля че със едни 17ки и нови гуми би се държала до около 110 поне...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
за мен няма нищо общо стабилността на една кола с нивомата,единствено помага когато я товариш,остава равна на пътя,с хубави амортисьори и ниски гуми е34 не се накланя много и не прави кой знае какви камшици ако не я накараш насила естествено
ето един клип,напълно сток с гуми 225/45/17
http://vbox7.com/play:c85df6e0
ето един клип,напълно сток с гуми 225/45/17
http://vbox7.com/play:c85df6e0
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
kirililiev написа:за мен няма нищо общо стабилността на една кола с нивомата,единствено помага когато я товариш,остава равна на пътя,с хубави амортисьори и ниски гуми е34 не се накланя много и не прави кой знае какви камшици ако не я накараш насила естествено
ето един клип,напълно сток с гуми 225/45/17
http://vbox7.com/play:c85df6e0
Кире очаквах и ти да се включиш-Добре де казваш нивомата няма смисъл от него-ми защо тогава М-ките са с нивомати отзад и отпред даже

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
BENZINO VN написа:kirililiev написа:за мен няма нищо общо стабилността на една кола с нивомата,единствено помага когато я товариш,остава равна на пътя,с хубави амортисьори и ниски гуми е34 не се накланя много и не прави кой знае какви камшици ако не я накараш насила естествено
ето един клип,напълно сток с гуми 225/45/17
http://vbox7.com/play:c85df6e0
Кире очаквах и ти да се включиш-Добре де казваш нивомата няма смисъл от него-ми защо тогава М-ките са с нивомати отзад и отпред даже
за комфорт,ако не я ползваш за товарна или да качваш 5 човека вътре къв е смисъла,имам проблем със стабилността като сложа 100 кила в багажника и няма нивомат да комкпенсира,но на дали с натоварена кола ще карам на макс

предимства:
1 колата остава стабилна и равна при товарене на хора и багаж
недостатъци
1 сложно и трудно за подръжка
2 излишна тежест
3 бавни реакции при динамично каране
4 трудна настройка при промяна на височината на колата с цел стабилност
по добре да се сложат по дебели стабилизиращи щанги добри амортисьори и пружини. все пак зависи от това за какво ще се ползва колата.
SaSo написа:Незнам... Аз навремето като си купувах Е34ката му казах на един приятел... Търся си Е34 с готина спортна стойка...Черна с черен кожен салон... Той ми се обади един ден и ми каза ела тука да си взимаш колата ... Та я купих без да съм я виждал дори... Имам му голямо доверие... Не мисля че съм сгрешил.... Но честно казано се накарах на кола със смортно окачване...Всичко бих дал да си сменя спортното окачване ( М спорт съспеншън сетингс, Билщайн Б8 дуалконтакт, Айбах Про черни пружини ) за един нивомат... Като покарах един ден колата на Зъбчо а тя е ТДС, атомат с нивомат... В много прекрасно състояние му е колицата... И се влюбих в нея... Просто искам вече кола с меко окачване (особенно нивомат) и автомат... Иначе и аз съм пробвал с летни 205/65/15 си влизам в кръговото на 4ти километър със 90км/ч и точно като вземе да подминава 90 и изстърват предните гуми... Което показва че е предела..Все си мисля че със едни 17ки и нови гуми би се държала до около 110 поне...
Кoлега като ти чета поста и ти маи не си безгрешен,сега какво трябва да ти сипя с чарпака за СМОРТНОТО окачване.
Последна промяна баварка на 25 Яну 2009, 21:55, променена общо 1 път
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
SaSo написа:Незнам... Аз навремето като си купувах Е34ката му казах на един приятел... Търся си Е34 с готина спортна стойка...Черна с черен кожен салон... Той ми се обади един ден и ми каза ела тука да си взимаш колата ... Та я купих без да съм я виждал дори... Имам му голямо доверие... Не мисля че съм сгрешил.... Но честно казано се накарах на кола със смортно окачване...Всичко бих дал да си сменя спортното окачване ( М спорт съспеншън сетингс, Билщайн Б8 дуалконтакт, Айбах Про черни пружини ) за един нивомат... Като покарах един ден колата на Зъбчо а тя е ТДС, атомат с нивомат... В много прекрасно състояние му е колицата... И се влюбих в нея... Просто искам вече кола с меко окачване (особенно нивомат) и автомат... Иначе и аз съм пробвал с летни 205/65/15 си влизам в кръговото на 4ти километър със 90км/ч и точно като вземе да подминава 90 и изстърват предните гуми... Което показва че е предела..Все си мисля че със едни 17ки и нови гуми би се държала до около 110 поне...
Давай да ги трампиме :mhi: Аз отпред съм със закс червени, отзад.. незнам


Вози добре(меко) и пак си има стойка(виж подписа).
Все пак съм на 19, сега ако не карам със спортно окачване незнам кога да е

Един въпрос по темата : Може ли да се присъди нивомат на кола без такъв? И голям ли е зора?

E34, E38
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
SaSo написа:Незнам... Аз навремето като си купувах Е34ката му казах на един приятел... Търся си Е34 с готина спортна стойка...Черна с черен кожен салон... Той ми се обади един ден и ми каза ела тука да си взимаш колата ... Та я купих без да съм я виждал дори... Имам му голямо доверие... Не мисля че съм сгрешил.... Но честно казано се накарах на кола със смортно окачване...Всичко бих дал да си сменя спортното окачване ( М спорт съспеншън сетингс, Билщайн Б8 дуалконтакт, Айбах Про черни пружини ) за един нивомат... Като покарах един ден колата на Зъбчо а тя е ТДС, атомат с нивомат... В много прекрасно състояние му е колицата... И се влюбих в нея... Просто искам вече кола с меко окачване (особенно нивомат) и автомат... Иначе и аз съм пробвал с летни 205/65/15 си влизам в кръговото на 4ти километър със 90км/ч и точно като вземе да подминава 90 и изстърват предните гуми... Което показва че е предела..Все си мисля че със едни 17ки и нови гуми би се държала до около 110 поне...
бартер за два нивомата,отивам да ги свалям казвай бързо


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Киро за предимствата и недостатъците ,които си писал си прав донякъде
Значи инжинерите на Моторшпорт не са гонили в никой от ///М моделите нито комфорт ,нито висок праг на полезен товар ,това е сигурното.Мките винаги са били най-бързи от своята конкуренция на всички писти ,даже има една маняшка снимка в каталог на ///М5 комби с пилот с каска на волана летящ по Нюрбургринг и текст ,че това е най-бързото комби в света
Ти знаеш много добре ,че най-важните елементи по окачването за напречна устойчивост на каросерията( минимално странично накланяне и люлеене в завои) са стабилизиращите щанги , пружините и тогава амортисьорите.При ///М5 и стабилизиращите щанги са други ,по-дебели от на нормалните
18/19/20 мм ,пружините са други дори от тези на ///Мтехник окачване и амортисьорите са други от на нормалните.Нивомата на Мките работи с течност 7.1 ,която странно са решили да е полусинтетична а не 11 пълна синтетика като нивоматите на нормалните модели ,както моето комби.Помисли само освен яките щанги и пружини ,че те поставят система която е със спортна настройка ,работи по-чевръсто от нормалния нивомат и вдига 150 бара при товар ,налягане което за спортен амортисьор е непостижимо.Това е нещо като дядото на сегашното поколение спортни амортисьори ,като Bilstein B16 ridecontrol ,които си имат захранване и модули подаващи електромагнитен импулс на специалната течност в пълнителите им ,която пък се сгъстява мълниеносно много здраво и те се вдървяват буквално.В момента за тях има много интересен тест в Sport Bild брой 2 от Февруари месец ,купете го и го разгледайте ,ще ви е интересно.
Нивомата не дава повече комфорт има тук колеги ,които са вдигнали малко задниците на колите си и се оплакват от ненормално твърда возия
Ето клипа с ///М3 ката на Шаро
http://vbox7.com/play:94926cc5
Забележете как стои колата на пътя и то със скорост над 220 км/ч
Георги Пенчев

Значи инжинерите на Моторшпорт не са гонили в никой от ///М моделите нито комфорт ,нито висок праг на полезен товар ,това е сигурното.Мките винаги са били най-бързи от своята конкуренция на всички писти ,даже има една маняшка снимка в каталог на ///М5 комби с пилот с каска на волана летящ по Нюрбургринг и текст ,че това е най-бързото комби в света

Ти знаеш много добре ,че най-важните елементи по окачването за напречна устойчивост на каросерията( минимално странично накланяне и люлеене в завои) са стабилизиращите щанги , пружините и тогава амортисьорите.При ///М5 и стабилизиращите щанги са други ,по-дебели от на нормалните

Нивомата не дава повече комфорт има тук колеги ,които са вдигнали малко задниците на колите си и се оплакват от ненормално твърда возия
Ето клипа с ///М3 ката на Шаро

Забележете как стои колата на пътя и то със скорост над 220 км/ч
Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:Киро за предимствата и недостатъците ,които си писал си прав донякъде![]()
Значи инжинерите на Моторшпорт не са гонили в никой от ///М моделите нито комфорт ,нито висок праг на полезен товар ,това е сигурното.Мките винаги са били най-бързи от своята конкуренция на всички писти ,даже има една маняшка снимка в каталог на ///М5 комби с пилот с каска на волана летящ по Нюрбургринг и текст ,че това е най-бързото комби в света![]()
Ти знаеш много добре ,че най-важните елементи по окачването за напречна устойчивост на каросерията( минимално странично накланяне и люлеене в завои) са стабилизиращите щанги , пружините и тогава амортисьорите.При ///М5 и стабилизиращите щанги са други ,по-дебели от на нормалните18/19/20 мм ,пружините са други дори от тези на ///Мтехник окачване и амортисьорите са други от на нормалните.Нивомата на Мките работи с течност 7.1 ,която странно са решили да е полусинтетична а не 11 пълна синтетика като нивоматите на нормалните модели ,както моето комби.Помисли само освен яките щанги и пружини ,че те поставят система която е със спортна настройка ,работи по-чевръсто от нормалния нивомат и вдига 150 бара при товар ,налягане което за спортен амортисьор е непостижимо.Това е нещо като дядото на сегашното поколение спортни амортисьори ,като Bilstein B16 ridecontrol ,които си имат захранване и модули подаващи електромагнитен импулс на специалната течност в пълнителите им ,която пък се сгъстява мълниеносно много здраво и те се вдървяват буквално.В момента за тях има много интересен тест в Sport Bild брой 2 от Февруари месец ,купете го и го разгледайте ,ще ви е интересно.
Нивомата не дава повече комфорт има тук колеги ,които са вдигнали малко задниците на колите си и се оплакват от ненормално твърда возия
Ето клипа с ///М3 ката на Шароhttp://vbox7.com/play:94926cc5
Забележете как стои колата на пътя и то със скорост над 220 км/ч
Георги Пенчев
това е седан,което значи че има пет места и място за товар,повярвай ако беше за един човек нямаше да има нивомат


пп
незнам какво трябваше да видя в клипа,при мен със същата скорос като беше сток пак толкова се накланяше а нямам нивомат,силите на натискане са в пъти по големи и е нормално колата да е като заварена,аз пробвам друго с 220 въртя рязко волана ляв и десен и колата само мърда от тампоните и гумите просвирват леко,изобщо за накланяне и дума неможе да става щото е притисната достатъчно кум земята,пробвай с 80 да я разклатиш,направи един камшик и виж как ще тръгне по врати

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Кире говорим за стоене на пътя не за дрифтинг
Ти използваж камшика за да влезеш на врати примерно от ляв завой веднага в десен
Не става въпрос за пързаляне а за поведение на автомобила при високи скорости-Пенчев демонстрира с тези два клипа какво има в предвид 



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
BENZINO VN написа:Кире говорим за стоене на пътя не за дрифтингТи използваж камшика за да влезеш на врати примерно от ляв завой веднага в десен
Не става въпрос за пързаляне а за поведение на автомобила при високи скорости-Пенчев демонстрира с тези два клипа какво има в предвид
е аз също съм бил сток,то и сега разликата ми е сини пружини само но по същия начин ми е седяла колата,доста време съм я карал и знам за кво става въпрос,17 джанти с ниски гуми и ако окачването ти е в ред няма мърдане

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани