автоматична печка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 23 Яну 2009, 0:52

@2bar написа:
Nik написа:май това е акомулатора на мойта печка която продавам

Изображение

а така изглежда и самата печка

Изображение


печката си я уцелил, ама това на първата снимка няма нищо общо с акумулатор, а е управлението.

прав си колега нещо се подведох от коментарите :)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Яну 2009, 9:15

lift_dakata написа:
dinozab написа:Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем ;)
ВЪПРОС А какво щте върти водата като не работи мотора ??? нещто не се връзва. радиатора на патното щте истине за няколко минути.

Има си електрическа помпа за това колега да върти водата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.10.2008

Мнение от lift_dakata » 23 Яну 2009, 19:36

dinozab написа:
lift_dakata написа:
dinozab написа:Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем ;)
ВЪПРОС А какво щте върти водата като не работи мотора ??? нещто не се връзва. радиатора на патното щте истине за няколко минути.

Има си електрическа помпа за това колега да върти водата ;)
незнам вече съм убъркън тотално, и идеа си нямам какво има моита кола. ако знае някои повече,мерси предварително.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 23 Яну 2009, 21:42

Ето го оригиналния БМВ акумулатор и къде живее в Е34 Туринг:
Последна промяна NeoPrint на 24 Яну 2009, 6:33, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 23 Яну 2009, 22:19

ами дака, ако дадеш ВИНтчето на колата, се некой ще ти помогне за разчитане на всичко у нея... ако въпросната печка не е хоум мейд, ама ме съмнява да се е загубила информацията за това по веригата до тебе :lol:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook