525 тдс Проблем!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

525 тдс Проблем!

Мнение от Turbonetics » 10 Яну 2009, 23:31

Привет колеги!
Проблема е,че когато натисна саединителя да превклиюча на втора оборотите ряско падат претриса леко и колата огасва...4есто се случва но не всеки път.Между първа и втора го прави най-често а между 3 и 4 по-рядко.ОТ какво може да е това претрисане и гаснене?Другият проблем е....например карам си на 4-та и когато отпусна газта (поради някоя дупка или завой)после пак я настапя колата заглахва,оборотите падат много бавно и колкото и да натиска6 педала няма мощност,трябва да подам междинна газ и тогава се оправя.
Някои от вас имал ли е такав проблем? :arrow:
B.M.W. Motorsport

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 10 Яну 2009, 23:38

Недостиг на гориво или ел.на ГНП-то.Най-добре първо диагностика.Успех ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 10 Яну 2009, 23:39

изчакай до понеделник сутрин главния ни механик Динозаб-а да изтрезнее и ще получиш отговор на въпроса ти на момента :mhihi: :mhihi: честно ти казвам-не се бъзикам :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 10 Яну 2009, 23:54

bmwfena написа:изчакай до понеделник сутрин главния ни механик Динозаб-а да изтрезнее и ще получиш отговор на въпроса ти на момента :mhihi: :mhihi: честно ти казвам-не се бъзикам :!:


Той вече не е механник - ел.инженьор е :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Яну 2009, 0:09

Това са симптомите на ГНП или по-точно плочката за управление. Нова към 800лв. от Киров Бош, втора ръка около 400лв.

Говори с ivan. може би има възможност да се пипне плочката и да изкара още 20 - 30 000 км докато събереш пари за нова, но това не сигурно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Яну 2009, 0:44

predel написа:
bmwfena написа:изчакай до понеделник сутрин главния ни механик Динозаб-а да изтрезнее и ще получиш отговор на въпроса ти на момента :mhihi: :mhihi: честно ти казвам-не се бъзикам :!:


Той вече не е механник - ел.инженьор е :mhihi: :mhihi: :mhihi:
хмм.може ама и голема пияница е :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

Мнение от Turbonetics » 11 Яну 2009, 1:17

в понеделник ще я карам на диагностика та да видим кав е проблема.
B.M.W. Motorsport

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

Мнение от Turbonetics » 11 Яну 2009, 1:19

[quote="Zubcho"]Това са симптомите на ГНП или по-точно плочката за управление. Нова към 800лв. от Киров Бош, втора ръка около 400лв.

да много хора ве4е ми казаха че ГНП е прецакано ама 800....че и 400 не са ли множко :?:
B.M.W. Motorsport

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Яну 2009, 10:14

Turbonetics написа:
Zubcho написа:Това са симптомите на ГНП или по-точно плочката за управление. Нова към 800лв. от Киров Бош, втора ръка около 400лв.



да много хора ве4е ми казаха че ГНП е прецакано ама 800....че и 400 не са ли множко :?:

Ново в Бош е толкова :( И щом ще сваляш помпата виж я почисти хубаво, тук има една тема със много снимки за това нещо.

Поздрави и успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

Мнение от Turbonetics » 12 Яну 2009, 13:51

ама хич не ми варви с тази кола!!!!!!!!! днеска сутринта бащата се качва да ходи някаде пали и ....един скасан ремак и един измакнат и надарпан! а имах намерение неска на диагностика да ходя,нови гуми да копувам ама..... :(
B.M.W. Motorsport

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от virusalfa » 12 Яну 2009, 16:00

Ремонтират се ел.потенциометрите.Доколкото знам взимат по около 300лв за помпа VP36.Виждал съм при тях и помпи тип 44.Става дума за ТВ'сервиз.
Alfa 164TD Super'93

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

Мнение от Turbonetics » 16 Яну 2009, 23:52

е колата е готова ГНП-то е направено,нови ремаци нови гуми good year,остана само цедката да се смени 4е бе6е пална с боклуци и леко прокасана :D колата сега си варви доста по добре
B.M.W. Motorsport

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 17 Яну 2009, 10:24

Turbonetics написа:е колата е готова ГНП-то е направено,нови ремаци нови гуми good year,остана само цедката да се смени 4е бе6е пална с боклуци и леко прокасана :D колата сега си варви доста по добре


Здрасти колега, радвам се за хубавия край :guitarist: Но опиши подробно какво стана, сервизи и т.н. ако накой колега има проблема като твоя да знае за какво става въпрос....

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook