Въпрос за бърнаут...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Въпрос за бърнаут...

Мнение от grnka » 16 Яну 2005, 17:13

знам че ще ви звуча бъзльо ама можете ли да ми обясните какво може да стане на една кола като Е34 от продължителни кръгчета...знам че има опасност за дифа и т.н. на връщане от Бачково не съм забелязал нищо ама все пак да питам :uups: Че бая е тежка и аз я мъча да не ми остане с дифа да се сърка по асфалта някой ден..моля кажете ми повечко инфо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 16 Яну 2005, 17:42

да ти кажа едва ли ша му стане нешто баштата и той праил такива крагчета и вика че от това се е скасал некав тампон на задния мост :mhihi: ама дали е от тва или не е.според мене не е штото все пак щом е голема кола значи и вс по нея е изчислено са теглото и... :lol:
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 17 Яну 2005, 7:21

аз не съм те питал за баща ти а ти ако имаш преки наблюдения :confused: иначе не пиши

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Мнение от simeon » 17 Яну 2005, 9:29

имам преки наблюдения на а4, въртяхме се около 5 мин на лед, кеф си беше спор нема, колата е куатро, още по-голям кеф, но колегата щофьор беше навъртял волана докрай и сервото съскаше постоянно, та си съска, съска и след 5ата минута се чу гръм и трясък и волана отказа да се върти, въртеше се, но с 4 ръце. резултат: стопена серво помпа, маркуч и рейка, помпата се беше сляла с рейката. ремонт: 2 дни и 430 лв. а странно защо при е34 няма съскане като се завърти волана до край, хем е и по-стара от а4?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 17 Яну 2005, 11:23

ok lock it down :confused:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 17 Яну 2005, 11:49

Мисля че е твърде многообхватна темата а и зависи от техническото състояние на автомобила при един може едно да се счупи при друг друго, при трети нищо! Но не мисля че може да се получи еднозначен отговор.
Агрегатите които се подлагат на натоварване са ясни.
Та мисля да я заключа :confused:
May the BMW force be with you!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook