алтернатори М50
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Penchev написа:Дидо ,защо искаш да слагаш по-мощен, какво го налага ?
ми моя ми прави проблеми ...на загрят двигател ми пулсират всички светлини ....и рядко го прави(на седмица веднъж)
....почти същия проблем като на дино казаха че е от тоя диод до четките
оригинално е доста парици:
Номенклатурен номер : 12311735788
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 187.31 BGL
и затова се реших да си вземам 2-ра употреба алтернатор и разбирасе намерих на 50 лв от един колега но 140 А ....а моето е 80А
от темата се разколебах,че може да имам проблем с +совия кабел
....както и да е Станчев реши проблема като ми прати тая част(диода с четките ) на доста по ниска цена



и остава само малко да се постопли и да си ги сменя

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪВЕТИТЕ



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Къде ги намирате тия алтернатори по 50лв втора ръка бре
дайте един насам
Иначе спецялно за плюсовия кабел не мисля че ще има проблем с него щото реално консумацията на ток от колата не се променя с по-мощно динамо просто то ще се натоварва доста по-малко което е предпоставка за по-дълаг живот 





- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
dinozab написа:Къде ги намирате тия алтернатори по 50лв втора ръка бредайте един насам
![]()
![]()
Иначе спецялно за плюсовия кабел не мисля че ще има проблем с него щото реално консумацията на ток от колата не се променя с по-мощно динамо просто то ще се натоварва доста по-малко което е предпоставка за по-дълаг живот
Дино няма логика ве ... Въртенето е едно и също от ремака... Тоест механиката му се товари еднакво...Тоест четките ще се износват по същия начин. Доброто е че можеш да си праснеш по голям акумулатор и той ще стои до горе постоянно, защото нямаш силна консумация...
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
dinozab написа:Къде ги намирате тия алтернатори по 50лв втора ръка бредайте един насам
![]()
![]()
...
ето ти дино

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
...а ето какво ми е писал и колегата:
14V 25/140A това пише на табелката
Всъщност е свалено от М52Б25 , предполагам 4е са еднакви
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
SaSo написа:dinozab написа:Къде ги намирате тия алтернатори по 50лв втора ръка бредайте един насам
![]()
![]()
Иначе спецялно за плюсовия кабел не мисля че ще има проблем с него щото реално консумацията на ток от колата не се променя с по-мощно динамо просто то ще се натоварва доста по-малко което е предпоставка за по-дълаг живот
Дино няма логика ве ... Въртенето е едно и също от ремака... Тоест механиката му се товари еднакво...Тоест четките ще се износват по същия начин. Доброто е че можеш да си праснеш по голям акумулатор и той ще стои до горе постоянно, защото нямаш силна консумация...
Може ве само си разсъждавам ма нали имало некви намотки глупости вътре на регулатора на напрежението дето се износмали само съм чувал.Иначе това за акумолатора е верно ще кара доста години такъв а и нема да има дертове колата зимно време детсе вика и в слънци и в дъжд БМВ-то пали от веднъж



the_gate написа:ето ти дино
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
...а ето какво ми е писал и колегата:
14V 25/140A това пише на табелката
Всъщност е свалено от М52Б25 , предполагам 4е са еднакви
Благодаря сега само трябва да разбера по-точно някой да каже дали ще стане работата динамо от М52 да се присъди на М51

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани