ТДС
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
аз споделих за Сливен,ама вие толкова се засилихте,че не ми видяхте мнението..
относно колата на Киро-тва е вървежна 20-ова 34-ка.наистина се засилва и се кара оптимално,щом прехвалена калибровка с ц20хе и голям чип пада грозно от 5-та..
на Киро коптора трябва да е мерило за всички 20-и,а и който сподели,че двигателя му е от ремонт,ще е интересно да застане с тази кола
относно колата на Киро-тва е вървежна 20-ова 34-ка.наистина се засилва и се кара оптимално,щом прехвалена калибровка с ц20хе и голям чип пада грозно от 5-та..
на Киро коптора трябва да е мерило за всички 20-и,а и който сподели,че двигателя му е от ремонт,ще е интересно да застане с тази кола
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Относно заваряването на главата.Материяла от който е отлята главата,съдържа повече от 20 компонента като,магнезий,силиций,цинк и мн.други,което е и заводска тайна на всеки производител.При наваряването,да се улучи същата сплав е невъзможно.Освен това при самата заварка,при високата температура, доста от тия компоненти изгарят поради различната точка на топене.След това при всяко загряване и изстиване на двигателя,всеки материял има различно топлинно разсширение и свиване.Въпрос на време е,кога мястото на заварката ще се пропука отново.Аз не бих карал със заварена глава никога,но все пак това е въпрос на личен избор.Весели празници на всички.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
павката написа:аз споделих за Сливен,ама вие толкова се засилихте,че не ми видяхте мнението..
относно колата на Киро-тва е вървежна 20-ова 34-ка.наистина се засилва и се кара оптимално,щом прехвалена калибровка с ц20хе и голям чип пада грозно от 5-та..
на Киро коптора трябва да е мерило за всички 20-и,а и който сподели,че двигателя му е от ремонт,ще е интересно да застане с тази кола
писнало ми е да си троша колата са да доказвам едно и също нещо по 100 пъти.които е виждал знае за какво става въпрос,това е достатъчно.20-ката е умрял мотор но все пак като е наред е много по жив от доста прехвалени боклуци дето вървят само на книга. в повечето случаи цифрите нямат голямо значение,действителноста е различна

48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани