При подване на газ глъхне за секунда, защо?
Модератор: Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
То по принцип оригиналните кабели при мен идват целите в едни бакелитени пръстенчета които също предпазват, и също и с кабелния канал които се монтира на капака на мотора, не струват много повече от тези които ги сглабят но пък са много много пъти по издръжливи.

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
_65536_kb_sec_ написа:То по принцип оригиналните кабели при мен идват целите в едни бакелитени пръстенчета които също предпазват, и също и с кабелния канал които се монтира на капака на мотора, не струват много повече от тези които ги сглабят но пък са много много пъти по издръжливи.
не бих искал да ти протевореча но къде са 50 лввтора ръка, къде са 120лв за обикновенни, а този с дачик на 4-ти циндър идват 220лв.
"аре ,чао, лека, нощ, приятни сънища мерси! "
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Колеги вече ще се гръмна.
НА бензин е перфектна, мина ли на газ почва да прекъсва.
Знам, знам, карай си на бензин, ама искам по-икономичено и по-екологично.
всичко по ел. инсталацията е ново с изключенеие на кабелите, но вече 2-ри път ги сменям тях.
Свещите са ми бели, като преобеднена ГВС. слагах я на стенд за копютър и след това на стенд за кабели от страите стендове поне 4-ри пъти. все прекъсва като мине на ГАЗ. при рязко натискане на педала.
Направо не знам на кого на се скарам и какво дап посискам ?????
НА бензин е перфектна, мина ли на газ почва да прекъсва.
Знам, знам, карай си на бензин, ама искам по-икономичено и по-екологично.
всичко по ел. инсталацията е ново с изключенеие на кабелите, но вече 2-ри път ги сменям тях.
Свещите са ми бели, като преобеднена ГВС. слагах я на стенд за копютър и след това на стенд за кабели от страите стендове поне 4-ри пъти. все прекъсва като мине на ГАЗ. при рязко натискане на педала.
Направо не знам на кого на се скарам и какво дап посискам ?????
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
В моя проблем аз стигнах чак до производителя на ГИ Бародлини-ф-ма "БСМ" или BSM срещнах се с управителя на фирмата останах с изключитлено добро впечетление от него. Човека 45 мин ми прави настройки на колата лично! Много внимателно се отнесе с мен. Аз след такова поведение трябва да си призная, че може грешката да е в кабелите. Ето защо днес си купих кабели за свещи. Само че в колата се прецака неща друго... Но не мога да споделя, защото просто не знам защо не пали, ни на бенизн ни на газ.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Леле... това стана някакъв филм без край ... вярно, че с тези наши стари машини все по нещо има да си правим, но тоя порочен кръг в който се вкара, колега, направо не знам ... с новите кабели ли спря да пали или още преди да ги сложиш?
При мен това нещо стана с италианското "тракторче" (фиат) - на бензин умря (няма никой, с уж всичко работи), сега спря да пали и на газ - отцепва като махна въздушния филтър (отцепва = трудно пали) - филтъра е чисто нов. Ще има диагностики между празниците...
При мен това нещо стана с италианското "тракторче" (фиат) - на бензин умря (няма никой, с уж всичко работи), сега спря да пали и на газ - отцепва като махна въздушния филтър (отцепва = трудно пали) - филтъра е чисто нов. Ще има диагностики между празниците...
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
dokie написа:Леле... това стана някакъв филм без край ... вярно, че с тези наши стари машини все по нещо има да си правим, но тоя порочен кръг в който се вкара, колега, направо не знам ... с новите кабели ли спря да пали или още преди да ги сложиш?
При мен това нещо стана с италианското "тракторче" (фиат) - на бензин умря (няма никой, с уж всичко работи), сега спря да пали и на газ - отцепва като махна въздушния филтър (отцепва = трудно пали) - филтъра е чисто нов. Ще има диагностики между празниците...
Точно го каза диагностика между празниците. Иначе не още си беше топлва като сменяха кабелите и край...
Дай още инфо за фиата. и по тракторче разбираш италианска кола или баш трактор, не че има голяма разлика, но все пак Фиат правят и трактори. Щом при махане на филтъра ти припалка, означава богата смес която иска повече кислород. (догатка)
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
и за 45 мин. толкова ли не видя, какво точно става в момента на глъхненето, та малко да ни насочиш - времена на впръскване, сонда.
иначе както описваш, че уж всичко е проверено, да не би да е грешка в монтажа - прекалено дълги/пречупени маркучи, грешна позиция на дюзите (не само на ел.) или да смуче въздух или пък мудна сонда?
btw. по много смътни спомени ми се върти в главата, че датчика, който се намира на единият от кабелите за високо се разглобяваше....т.е. можеш да го прехвърлиш на друг кабел, ама както казах "...смътни спомени..."
иначе както описваш, че уж всичко е проверено, да не би да е грешка в монтажа - прекалено дълги/пречупени маркучи, грешна позиция на дюзите (не само на ел.) или да смуче въздух или пък мудна сонда?
btw. по много смътни спомени ми се върти в главата, че датчика, който се намира на единият от кабелите за високо се разглобяваше....т.е. можеш да го прехвърлиш на друг кабел, ама както казах "...смътни спомени..."
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
според реалоем всички кабели могат да се разглобят
а цената за нови в дару направо ме изненада приятно - 495лв със сичките им масрафи




а цената за нови в дару направо ме изненада приятно - 495лв със сичките им масрафи

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
@2bar написа:и за 45 мин. толкова ли не видя, какво точно става в момента на глъхненето, та малко да ни насочиш - времена на впръскване, сонда.
иначе както описваш, че уж всичко е проверено, да не би да е грешка в монтажа - прекалено дълги/пречупени маркучи, грешна позиция на дюзите (не само на ел.) или да смуче въздух или пък мудна сонда?
btw. по много смътни спомени ми се върти в главата, че датчика, който се намира на единият от кабелите за високо се разглобяваше....т.е. можеш да го прехвърлиш на друг кабел, ама както казах "...смътни спомени..."
По време на теста не съм се задълбочавал, защото той все пак го е произвел това ГИ. ОСвен това, както казах по-горе на 4 стедна съм я качвал включителни и на старите стеднове дето измерват импулса на кабелите. Утре ще сменя кабелите на свещите то те останаха последни и пак ще пиша.
Иначе кабели дето да се разглобяват датчика съм ги чувал, но никой не ги е виждал. То е нещо като НЛО, всички знаятче съществува ама никой не го е виждал. (датчика не се разглобява, а кабела, но само някои кабели)
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани