Чек контрол на 525
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Чек контрол на 525
Някой знае ли дали някъде в нета има преведени на англииски и обяснени съкращенията които излизат на чек контрола?
Според мен няма нужда да търсиш преводи на английски при положение, че можеш да смениш езика на чек контрола. Става като натиснеш копчето на чек контрола, държиш натиснато, даваш контактния ключ на положение радио (първа степен), като продължаваш да държиш докато не премигне на чек контрола "English UK" (около 5 сек.). Ако продължиш ще смениш на "English US" и други езици. Ако искаш кажи ми какви съобщения ти дава като дефекти и аз ще ти кажа какво значат.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
MadMax, благодарско от името на Сашо (Plague)!
Това което му излиза на чек'а е "ESD regelt", ако кажеш за какво е имаш бира от него.
Мерси предварително!

Това което му излиза на чек'а е "ESD regelt", ако кажеш за какво е имаш бира от него.

Мерси предварително!

Извинявай за късния отговор, но не бях влизал във форума с тия празници. Като видях съобшението, което ти показва малко се озадачих, защото за пръв път го срещам и в моите книги го няма. Разрових в интернет и разбрах, че най-вероятно означава ESD -Еlektrisches Sperrdifferential, а съобщението означава, че е активиран шперът, т.е. диференциалът е блокиран. Не знам каква ти е колата и дали имаш такъв диференциал. Аз мислех, че такива(с електронно управление) има само на iX моделите. При мене е такъв и се управлява с хидравлична магистрала. Хората дискутират в Интернет и общо взето не става ясно какъв е проблемът. В някои случаи се оправя като се почистят пиновете на CheckControl модула. А един пич го е оправил като е открил дефектни спойки на куплунга и ги е презапоил. А виж какво пишат братята руснаци по въпроса :
Боюсь, что либо Ваш автомобиль, либо модуль ССМ все-таки выпуска до 1995 года. Данная проблема давно известна и заключается в том, что модуль ССМ (Check-Control-Modul) системы автоматической самодиагностики имеет внутренний дефект (только модули производителя - фирмы ELEKTROMATIK). Надпись ESD REGELT (ESD - Elektronische Sperr Differenzial) означает, что на полноприводных автомобилях серии Е34 активизировался ЭБУ межосевого дифференциала, т. е. пробуксовывают передние или задние колеса.
Поскольку Ваш автомобиль не полноприводный, Вам необходимо заменить модуль ССМ. Вот и всё...
което означава, че горе долу съм прав. Други пък казват, че било elektrisches Schiebedach , което не го вярвам. Ти ако разбереш нещо повече ще е интересно да го научим...
Боюсь, что либо Ваш автомобиль, либо модуль ССМ все-таки выпуска до 1995 года. Данная проблема давно известна и заключается в том, что модуль ССМ (Check-Control-Modul) системы автоматической самодиагностики имеет внутренний дефект (только модули производителя - фирмы ELEKTROMATIK). Надпись ESD REGELT (ESD - Elektronische Sperr Differenzial) означает, что на полноприводных автомобилях серии Е34 активизировался ЭБУ межосевого дифференциала, т. е. пробуксовывают передние или задние колеса.
Поскольку Ваш автомобиль не полноприводный, Вам необходимо заменить модуль ССМ. Вот и всё...
което означава, че горе долу съм прав. Други пък казват, че било elektrisches Schiebedach , което не го вярвам. Ти ако разбереш нещо повече ще е интересно да го научим...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани