Въпрос за охлаждане

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.07.2008

Въпрос за охлаждане

Мнение от ico_stankov » 16 Дек 2008, 20:50

Здравейте пичове,
колата е е34 520и 24v имам следното питане:нормално ли е когато съм в задрсъстване повече време да кажем 15-20 мин да минава стрелката на темп. 12ч стига почти до следващото деление и пак се връща на 12ч.Тва става за около минута някъде.А малко след като почне да минава 12ч и се пуска 2рата перка и после нали се връща на средата стрелката.И другото да питам,къде трябва да е нивото на антифриза на казанчето и кога се гледа като е топла или студена щтото при мен като е топла и се вдига малко нивото и после пак спада като изтине колата.Мерси предварително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Дек 2008, 21:12

не е нормално да ти играе температурата, прегледай водната помпа и/или термостата. стрелката не трябва да мърда от средата.
също може да мърда ако ти е ниско нивото на охладителна система, ама щом виждаш антифриз в казанчето не е от това. по принцип се гледа на студена кола има една резка и поше COLD или CALT.
също може и да има нужда от обезвъздушаване.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.07.2008

Мнение от ico_stankov » 16 Дек 2008, 21:47

Мерси за отговора,а да те питам как мога да разбера дали виското е ок 4е ми казаха 4е и от това можело да е принципно(те хиляда неща ми казаха общо взето всеки различен отговор:) )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Дек 2008, 21:49

като идеш при добър майстор, или най-добре при колега от форума който ги разбира ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.07.2008

Мнение от ico_stankov » 16 Дек 2008, 21:51

А ти можеш ли да препоръчаш майстор (от софия съм):)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 16 Дек 2008, 21:58

аз мога, ама майстора е в пловдив :mhihi:
сигурен съм, че някой колега от софия ще те упъти, само трябва да изчакаш да прочетат темата ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 17 Дек 2008, 0:18

виско!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 17 Дек 2008, 0:21

За виското доколкото съм чел - на студена е хлабава перката, на топла затяга (за да върти яко) - ама при мен си е тегава и при двата варианта (или поне не откривам голяма разлика). Ако е хлабава като е загряла може да не дава достатъчна струя на място. Някои хора правят тест с вестник докато се върти (спреш ли я на топла - заминала била), ама да не си потрошиш перката и вярно да я сменяш.
Мен точно от "майстори" ме е страх - по-добре вярно с някой колега от форума да се уговорите нещо, че има хора наистина познаващи колите си и е34 като цяло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Дек 2008, 0:22

в тоя студ без перка ще се охлажда радиатора само от външния въздух ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 17 Дек 2008, 8:44

Колега, първо почни със смяна на капачката на радиатора, ако е стара, после минаваш на смяна на помпа, виско и термостат, някога мил ли си си радиатора и антифриза, какъв е и сменял ли си го? За да не се чудиш от какво е най добре си вземи всички изброени части и сменяй наред да ти е мирна колата, а за човек който може да ти помогне, пиши на лично и ще те упътя!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 17 Дек 2008, 9:25

И аз съм за виското, защото горе на Витоша дори при -10 -11 градуса се чува, че охлажда точно след 2 кръгчета, а в задръстванията въпреки ниските температури пак се включва от време на време.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 17 Дек 2008, 10:04

кога се клю4ва рата перка тва за лятото ли става вапрос или сега за зимата то са трудно може да се вкллю4и виското поне когатое студено другия момент е 4е замислили се от кога не са правени провилактиките на радиаторите наи леснотото е да махнеш големия радиатор хубаво да го измиеш вътре наи ве4е вънка и да махнесх мрасотията от радиатора за климатика с времето между тях се полу4ава салфетка с боклуци която тормози далаверата моита така заграваше как си зика след катоиз4истихме измихме лятото в наи голямата жега на климатик нямах абсолутно никакви забележки
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.07.2008

Мнение от ico_stankov » 17 Дек 2008, 21:40

Евала момчета,
ами ще видя откъде ще почна да сменям....незнам защо но ми се струва 4е е виското,може и да греша де...:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 17 Дек 2008, 22:56

не грешиш...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook