Въпрос за охлаждане
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ico_stankov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.07.2008
Въпрос за охлаждане
Здравейте пичове,
колата е е34 520и 24v имам следното питане:нормално ли е когато съм в задрсъстване повече време да кажем 15-20 мин да минава стрелката на темп. 12ч стига почти до следващото деление и пак се връща на 12ч.Тва става за около минута някъде.А малко след като почне да минава 12ч и се пуска 2рата перка и после нали се връща на средата стрелката.И другото да питам,къде трябва да е нивото на антифриза на казанчето и кога се гледа като е топла или студена щтото при мен като е топла и се вдига малко нивото и после пак спада като изтине колата.Мерси предварително
колата е е34 520и 24v имам следното питане:нормално ли е когато съм в задрсъстване повече време да кажем 15-20 мин да минава стрелката на темп. 12ч стига почти до следващото деление и пак се връща на 12ч.Тва става за около минута някъде.А малко след като почне да минава 12ч и се пуска 2рата перка и после нали се връща на средата стрелката.И другото да питам,къде трябва да е нивото на антифриза на казанчето и кога се гледа като е топла или студена щтото при мен като е топла и се вдига малко нивото и после пак спада като изтине колата.Мерси предварително

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
не е нормално да ти играе температурата, прегледай водната помпа и/или термостата. стрелката не трябва да мърда от средата.
също може да мърда ако ти е ниско нивото на охладителна система, ама щом виждаш антифриз в казанчето не е от това. по принцип се гледа на студена кола има една резка и поше COLD или CALT.
също може и да има нужда от обезвъздушаване.
също може да мърда ако ти е ниско нивото на охладителна система, ама щом виждаш антифриз в казанчето не е от това. по принцип се гледа на студена кола има една резка и поше COLD или CALT.
също може и да има нужда от обезвъздушаване.

- ico_stankov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.07.2008
Мерси за отговора,а да те питам как мога да разбера дали виското е ок 4е ми казаха 4е и от това можело да е принципно(те хиляда неща ми казаха общо взето всеки различен отговор:) )
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
аз мога, ама майстора е в пловдив
сигурен съм, че някой колега от софия ще те упъти, само трябва да изчакаш да прочетат темата

сигурен съм, че някой колега от софия ще те упъти, само трябва да изчакаш да прочетат темата


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
За виското доколкото съм чел - на студена е хлабава перката, на топла затяга (за да върти яко) - ама при мен си е тегава и при двата варианта (или поне не откривам голяма разлика). Ако е хлабава като е загряла може да не дава достатъчна струя на място. Някои хора правят тест с вестник докато се върти (спреш ли я на топла - заминала била), ама да не си потрошиш перката и вярно да я сменяш.
Мен точно от "майстори" ме е страх - по-добре вярно с някой колега от форума да се уговорите нещо, че има хора наистина познаващи колите си и е34 като цяло.
Мен точно от "майстори" ме е страх - по-добре вярно с някой колега от форума да се уговорите нещо, че има хора наистина познаващи колите си и е34 като цяло.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Колега, първо почни със смяна на капачката на радиатора, ако е стара, после минаваш на смяна на помпа, виско и термостат, някога мил ли си си радиатора и антифриза, какъв е и сменял ли си го? За да не се чудиш от какво е най добре си вземи всички изброени части и сменяй наред да ти е мирна колата, а за човек който може да ти помогне, пиши на лично и ще те упътя!
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
И аз съм за виското, защото горе на Витоша дори при -10 -11 градуса се чува, че охлажда точно след 2 кръгчета, а в задръстванията въпреки ниските температури пак се включва от време на време.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
кога се клю4ва рата перка тва за лятото ли става вапрос или сега за зимата то са трудно може да се вкллю4и виското поне когатое студено другия момент е 4е замислили се от кога не са правени провилактиките на радиаторите наи леснотото е да махнеш големия радиатор хубаво да го измиеш вътре наи ве4е вънка и да махнесх мрасотията от радиатора за климатика с времето между тях се полу4ава салфетка с боклуци която тормози далаверата моита така заграваше как си зика след катоиз4истихме измихме лятото в наи голямата жега на климатик нямах абсолутно никакви забележки



- ico_stankov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.07.2008
Евала момчета,
ами ще видя откъде ще почна да сменям....незнам защо но ми се струва 4е е виското,може и да греша де...
ами ще видя откъде ще почна да сменям....незнам защо но ми се струва 4е е виското,може и да греша де...

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани