Двигателят пали, но не може да се форсира

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008

Двигателят пали, но не може да се форсира

Мнение от badmf » 14 Дек 2008, 10:30

Снощи ме изненада с тази магария. Запали, но работи много нестабилно. Когато подавам газ започва да се дави. Изобщо не може да се форсира. Добре, че беше загряла, та превключих на газ. На газ си е пушка. От известно време забелязах, че когато паля на студено работи нестабилно докато не я изфорсирам до 2000-2500 об/мин. След това си е ОК, но докато загрее двигателя при подаване на газ в малките обороти имаше малко детонации. Дайте, моля ви, някакъв акъл. Ще съм доволен и на предложение за някой свестен сервиз в София с добра диагностика, защото до сега съм ползвал Блейз и Юве на Симеоновско и не съм очарован.
Последна промяна badmf на 14 Дек 2008, 11:54, променена общо 1 път

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 14 Дек 2008, 10:45

налягане на горивото-най вероятно :!: помпата ти заминава :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Дек 2008, 11:03

По скоро инжекторите ти пикаят ;)

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 14 Дек 2008, 11:19

Я, си провери всички маркучи около стъпковото моторче.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008

Мнение от badmf » 14 Дек 2008, 11:51

Хм, сега ходих да я пробвам... Запали си нормално и си работеше. Кофти работа. Изглежда има някакъв електрически проблем - лоша връзка. Ако имате предположения...

Едит: А за предложението за сервиза не се отказвам. Ако правилата не го позволяват може и на лична...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Дек 2008, 12:01

от де си бре момче :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008

Мнение от badmf » 14 Дек 2008, 12:03

_65536_kb_sec_ написа:от де си бре момче :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


София.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 14 Дек 2008, 12:05

badmf написа:
_65536_kb_sec_ написа:от де си бре момче :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


София.


нали знаеш какво правят чичковците с москвичи в неделя :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ако искаш може да ти пратя телефона ми на лично да видим дали може да се измисли нещо.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008

Мнение от badmf » 14 Дек 2008, 12:12

_65536_kb_sec_ написа:
badmf написа:
_65536_kb_sec_ написа:от де си бре момче :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


София.


нали знаеш какво правят чичковците с москвичи в неделя :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ако искаш може да ти пратя телефона ми на лично да видим дали може да се измисли нещо.


В момента съм на работа, но пращай! Два акъла са по-добре от един.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от stamat2000 » 16 Дек 2008, 20:01

я кажи като разбереш какъв е проблема ,че и аз имам същия и кво ли не пробвах и същата работа,а колата е на 50 км. от града и не мога даже до сервиз да я закарам ,много е зле

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 16 Дек 2008, 20:47

_65536_kb_sec_ написа:от де си бре момче :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Това е правилнят подход. Щом си от София отварящ Главна тема в форума "Сервизно обслужване на БМВ" и си избираш сервиз.
Иначе се сещам поне за 10 неща от кои може да ти дави така. Във всеки случай е от горивната уредба (ижектори, помпа, и всички датчци поне 15 параметъра се следат от Еку-то), не е от запалителна система (кабели, свещи и др.)

НЕ се коркай, всичко ще се оправи. "няма невъзможни неща"
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 14.12.2008

Мнение от badmf » 16 Дек 2008, 22:40

stamat2000 написа:я кажи като разбереш какъв е проблема ,че и аз имам същия и кво ли не пробвах и същата работа,а колата е на 50 км. от града и не мога даже до сервиз да я закарам ,много е зле


Едва ли е същият проблем, защото открих, че го прави само когато е загряла. Сутрин когато я запаля си работи идеално (обикновено през студения период я карам само на бензин). Ако не я гася мога да карам с часове и няма проблем. Загася ли, като стартирам още топла пали и си работи на тихи обороти, но ако опитам да я форсирам се дави - глъхне и с помпане на педала едвам вдига 2000 оборота. И пак - като превключа на газ работи на пушка.

Още не ми е узрало да отида в сервиз, защото ако попадна на някои леваци ще се почне: "Ааа, я го знам т'ва, помпата, пич, е заминала." Аз ще се набутам за нова, ще я сменят и след 2 дена пак същото... И великите майстори ще се съберат около колата, ще се почешат зад вратовете и ще измислят: "Е па то... и датчик некой треа се смени..." Ще го сменим и него и след два дена пак... Нали се сещаш... Тоя филм съм го гледал :(
За това и попитах за някакви идеи, защото става въпрос за някакъв гаден дефект, който може да се открие от някой, който наистина е наясно с тези коли, а не пенкилерите, дето се тупат у гърдите, че разбират от всякакви марки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 17 Дек 2008, 14:20

badmf написа:
stamat2000 написа:я кажи като разбереш какъв е проблема ,че и аз имам същия и кво ли не пробвах и същата работа,а колата е на 50 км. от града и не мога даже до сервиз да я закарам ,много е зле


Едва ли е същият проблем, защото открих, че го прави само когато е загряла. Сутрин когато я запаля си работи идеално (обикновено през студения период я карам само на бензин). Ако не я гася мога да карам с часове и няма проблем. Загася ли, като стартирам още топла пали и си работи на тихи обороти, но ако опитам да я форсирам се дави - глъхне и с помпане на педала едвам вдига 2000 оборота. И пак - като превключа на газ работи на пушка.

Още не ми е узрало да отида в сервиз, защото ако попадна на някои леваци ще се почне: "Ааа, я го знам т'ва, помпата, пич, е заминала." Аз ще се набутам за нова, ще я сменят и след 2 дена пак същото... И великите майстори ще се съберат около колата, ще се почешат зад вратовете и ще измислят: "Е па то... и датчик некой треа се смени..." Ще го сменим и него и след два дена пак... Нали се сещаш... Тоя филм съм го гледал :(
За това и попитах за някакви идеи, защото става въпрос за някакъв гаден дефект, който може да се открие от някой, който наистина е наясно с тези коли, а не пенкилерите, дето се тупат у гърдите, че разбират от всякакви марки.


И аз съм същия, исках 3-ма независими майстори да микажат че на бензин ми работи перфектно. Отиди в БОШ в обеля. Те ми бяха последен изход, не мивзеха повече от 20 лв за диагнсотика. Но ако те ремонтират взимат яко. При мен се оказа кабели и бобина едновреемно, което трудно се хваща, ама аз со ги смених сам.
Успех.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook