Как са Ви ангренажните ремъци?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Как са Ви ангренажните ремъци?

Мнение от yuliancho » 15 Дек 2008, 12:36

Понеже съм сигурен че има и други безхаберници като мене, които си правят по колите си какво ли не, харчат луди пари по тях, НО забравят някой основни моменти в подръжката им...Ви НАПОМНЯМ И ПИТАМ: КОГА ЗА ПОСЛЕДНО СМЕНИХТЕ АНГРЕНАЖНИЯ СИ РЕМЪК!?

Моят опит: лек гаргорещ звук идващ откъм някоя и друга ролка по ремъка...не ми пречи и почти не се чува...и аз си карам, въпреки едни предупреждения от грамотен приятел. И резултатът не се забави много в началото на Декември точно тръгвам на работа и край, АМА ИСТИНСКИ КРАЙ! За секунди бързото бмв се превърна в мръсен паметник...едвам остисках до края на седмицата и го закарах за ремонт. Цифрата която щях да отделя за смяна на ремъка се умножи много кратно...БМВ-ТАТА СЕ ПОМЕЛВАТ като се скъса ремък...аз взех решение...колата да се въстанови въпреки цента...погледнете снимките в галерията ми и ще разберете защо...мнозина обаче биха решили, че е по-добре да отива в моргата защото цената на ремонта не си струва.

На кратко ако искате да си карате петичките, макар и стари но добре подържани и расови...ПОДЪРЖАЙТЕ и важните неща освен шукарийките от новия век (навигации, ксенони, парктроници, CD-та).

Моята петичка ще краси гаража ми още дълго наред с новото попълнение, но винаги е необходимо да вземеш решение за цената й.

ПРИЯТЕЛСКИ СЪВЕТ особено към по-новите собственици на мечтаните от тях отдавна автомобили (защото старите вече знаят) ПОДЪРЖАЙТЕ СИ КОЛИТЕ, а ако не можете не си ги купувайте...това че можеш да й платиш цената, незначи че можеш да я подържаш. Тези които не си дават сметка за това карат избушени помъкнали се петици, гнили даже и после да те е срам да кажеш и тази е като мойта!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 22.07.2006
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: ше E34 /грухчо/
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от tahsinov » 15 Дек 2008, 12:51

Даа, добър съвет, макар че вече са по-малкия процент колегите които останаха с такива мотори,всичко си иска поддръжката ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 15 Дек 2008, 12:56

аз сменях всички ремъци преди около 3000 км. и искам да питам колко ролки има защото майстора ми каза че е една , гледа и по каталог. мотора е м20 б20 :)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 15 Дек 2008, 13:07

Ролката е една колега :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 15 Дек 2008, 13:11

///peter написа:Ролката е една колега :)

:yes:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 15 Дек 2008, 13:28

да, така е! по-малко са собствениците на петици със стария М20 Б20.
Подкарвал съм 520 с по-новия мотор след април 90-та (150 к.с.) и разликата с моя е осезаема, колата е определено по-тяговъоръжена и позволява по-голяма лежерност откъм подържане в обороти.

доколкото знам те са с верига...риска от късане е минимален.

Идеята на посланието е не конкретно в ремъка...и всички Вие правилно го разбрахте...на мен ми става кофти като видя петица в окаяно състояние, заяото знам, че макар и доволно стара, това по-особен сорт кола, кола която ...
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Дек 2008, 13:42

Може да съм с най малкия мотор, ама си сменям ремъка на 50 х.км., маслото на 10, другите два ги смених преди месец. Сега е ред отново на масло ДВГ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 15 Дек 2008, 13:49

518 i си е 518 i какво толкова...поне от разход не се оплакваш сигурно.

Подържайте ги ако ще да са 511 i :D Шегувам се де!

А за по-мощни има време...малко по-нататък
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 15 Дек 2008, 13:55

А, така съм се наточил на нещо по така, че нямам търпение да даде фира този звяр, ама пущината неще, все върви и ме вози.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Дек 2008, 14:31

Аз съм един от хората ,които постоянно говорят за поддръжката ,за компромисите и следствията от тях ,за това как по възможност не трябва да се жалят пари за оригинални БМВ части ,когато човек има финанси за това ... Много кофти случка с мотора колега :(

Аз всичко постоянно следя по моята кола ,защото завися 99% от нея както пътувам къде ли не постоянно ,едно нещо абсолютно случайно не бях догледал (маркучите на нивомата отзад) и колата ме остави на магистралата за Сливен като пътувахме тази пролет за националната БМВ сбирка Карандила3 , това е абсолютен прецедент за мен и моята кола ,аз си бях 100% виновен ,смених ги и сега като се налага :arrow: командировка - паля и заминавам , из София постоянно , работа друга си върша - карам си разни неща за новото жилище и като събота вечерта с група ентусиасти на Витоша се качвахме да караме до Алеко ,едни дрифтове с 4 души аууууу яката работа замитах с голямата машина ,тая кола ми покрива всички нужди и няма яд и няма яд но докъдето ми стигат парите всичко влагам "топ"
в нея ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Мнение от horhef » 15 Дек 2008, 16:38

Penchev написа:Аз съм един от хората ,които постоянно говорят за поддръжката ,за компромисите и следствията от тях ,за това как по възможност не трябва да се жалят пари за оригинални БМВ части ,когато човек има финанси за това ... Много кофти случка с мотора колега :(

Аз всичко постоянно следя по моята кола ,защото завися 99% от нея както пътувам къде ли не постоянно ,едно нещо абсолютно случайно не бях догледал (маркучите на нивомата отзад) и колата ме остави на магистралата за Сливен като пътувахме тази пролет за националната БМВ сбирка Карандила3 , това е абсолютен прецедент за мен и моята кола ,аз си бях 100% виновен ,смених ги и сега като се налага :arrow: командировка - паля и заминавам , из София постоянно , работа друга си върша - карам си разни неща за новото жилище и като събота вечерта с група ентусиасти на Витоша се качвахме да караме до Алеко ,едни дрифтове с 4 души аууууу яката работа замитах с голямата машина ,тая кола ми покрива всички нужди и няма яд и няма яд но докъдето ми стигат парите всичко влагам "топ"
в нея ...


Георги Пенчев

Mного си прав колега. Бях чел някъде в някоя тема където беше казвал за маслото, че не ти харчи грам. Малко бях скептичен защото с който и да говоря а и от мой наблюдения съм остановил, че няма кола която да не харчи масло макар и малко. Е говорим за нормално акране все пак не постояно на ограничител. На мен ми харчеше по 500гр на 10-12к И след смяната на гумичките на клапаните лятото вече 8к да ми е пипнала най-много 50грама. Така, че смятам подръжката е много важна хем колата няма да те предаде хем и разхода ще ти е нормален, а не после само да говорят колко много харчили бмв-тата.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Дек 2008, 16:59

Наистина колата ми не харчи изобщо никакво масло , нямам никога масло за доливане даже ... Понеже с брат ми купуваме в 4 литрови туби масло 500 мл остават в тубата и така в един момент няма да купувам даже :D Много е важно обаче маслото да е супер ,това е основата на всичко + голям пробег ежедневно ,мотора да е топъл.
Всичките лагери и бутални пръстени са ми Гьотце , според мен средна хубост части ,но 2003 година този ремонт точно след покупката ми изкара въздуха ,нямах финансови възможности ,майстора - мой много добър познат я направи и до ден днешен само със скъпо синтетично масло за високонатоварени двигатели + останалата поддръжка, много газ (постоянно пиша как я карам) и вече 260 000 км км в мен колата пали като Японски дизел,не ми харчи и бензин и всичко е точно :)
Като е малко загляла или нормално топла ,чуквам кратко на стартера ,следва може би около половин секунда и в следващия момент мотора сякаш експлоадира,нещо страшно просто - Ванката от Петрич на сбирката видя за какво става дума

Тая фирма е най-великата за мен :arrow: те въвеждат сервизните интервали в края на 70-те години , Инспекшън 1 и Инспекшън 2 ,с които самата кола подсказва на водача кога какво да направи за да й раздава газ на умиране и да я има почти вечно :bowdown:
Виждах блок М30 на над 600 000 км и хонинга му седеше като нов :shock: Пален - непален по цилиндровите стени си му седи маслото ,материали ли са :D , нечовеци ли са :D незнам ,но няма такива железа :!:

Светльо sve ,като знам как поддържаше Мката ,леле човек като седне да разговаря с него и като го заслуша внимателно ,даже патоса с който обяснява за поддръжката ,е просто да му дойде да иде и всичките пари да си хвърли в магазина за резервните части :mhihi:
Колата му беше '91 година , 17 годишна кола (това беше колата "пинг-понг" ! - за някои хора " аууу ,ма много е стара бе Светльо ,няма ли да я смениш с някоя новичка" :arrow: ХАХАХАХАХАХА :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Дек 2008, 18:45

Маторите са страшни с гледане обаче.
А баш ентусиастите не се занимават с мотори с ангренажен ремък ами направо с вериги, тва ангренажния ремък е отживелица от преди 20+ години въпреки че М30 е произвеждан в продължение на 30 години и имплантиран в много и различни като приложение автомобили.
Поздрави от хората без ангренажен ремък :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook