В 80% от случеите като спирам колата ми загасва(525 тдс)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 15 Дек 2008, 5:37

zvetiko написа:dani_94 ,много си зле -когато милимоловете се намаляват ,количеството на горивото се увеличава-би трябвало "специалист" като теб да го знае. :mhihi: :mhihi: :mhihi:Виж стойностите си ги понаучил ,но очевидно не знаеш за какво става въпрос-фабрично колата излиза с 7.5,за компенсиране износването на двигателя се нагласяват на 5,за вдигане на к.с.-2.5-4-дай сега 150 лв. за урока.

Айде бе -няма ли кой да го разкара тоя от тука.Не знам защо за някои се реагира светкавично ,тоя е пуснал вече 200 теми във всички подфоруми в които рекламира сервиза си и никаква реакция. :?: :?: :?:


Бате, това което си написъл са отново пълни глупости, и вземи спри с тези категорични изказвания, защото ще подведеш доста хора, и ще вземат да ти повярват... Аз в моята практика имам над 100 отремонтирани ел.блока из цяла България, настроени на IQ максимум 2.5мг, и досега хората твърдят, че автомобилът им е станал по пъргав и по икономичен... Аз също всекидневно ремонтирам, настройвам и правя тест драйв на автомобилите, и констатирам същото нещо... Незнам ти как стигна до това заключение, а и не държа и да се изказваш повече, за да не подвеждаш хората...
Отново казвам, че съм тук за да помогна на страдащи хора с този проблем, а не да се заяждам с злобари и хора които искат да им навредят... Ако се почуствам, такъв, на момента си трия акаунта...

Успех колеги...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 15 Дек 2008, 9:31

zvetiko написа:...
Айде бе -няма ли кой да го разкара тоя от тука.Не знам защо за някои се реагира светкавично ,тоя е пуснал вече 200 теми във всички подфоруми в които рекламира сервиза си и никаква реакция. :?: :?: :?:

Аз лично практически нямам конкретни познания по този двигател и естествено не мога да отсъдя кой е прав и кой е крив, затова и оставям да спорите технически и докато има добър тон на мен не ми пречи. Предполагам и Пенчев няма задълбочените познания на много от вас по ТДС и му е трудно и на него да прецени, но дано да бъркам разбира се :).

Саморекламата обаче взе да става малко агресивна и затова ще заключа тази тема.

dani_94, предполагам всички каращи ТДС разбраха къде да те намерят ако преценят да ползват услугите ти, така че остави на тях да решат дали да ти се обадят или не. Няма нужда да ги "обгрижваш" с толкова много внимание във всяка тема за ТДС, превръщайки я щеш не щеш в кавга, защото кавгата е това, която мен лично ме интересува да не се случва в Е32/Е34. Ако и занапред продължава по този начин, вероятно нещата ще се променят.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 15 Дек 2008, 16:19

Значи , Postman е прав - и аз съм доста далеч от дизелите и М51 мотора в частност , не мога да преценя трезво кой е прав и кой не е ,но от годините тук (аз съм от самото начало на форума 2002 година) съм разбрал силните страни на колегите във всяко едно отношение по отношение на Е34 горе-долу... Изчетох темата и на мен ми се струва ,че бие на реклама - проблема е нулев ,просто които иска да се рекламира се свръзва с някой от модераторите или админите и нещата се уреждат ,с реклама в подфорум "Продава" :idea:

Тук в техническите подфоруми ,гледаме да си помагаме със съвети помежду сицелта е да си спестяваме средства ,нещо съвсем нормално ...


Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook