Êàêâè ñà íàé-÷åñòèòå ïðîáëåìè ïðè 520i Vanos?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.11.2004
Местоположение: Dreamland

Êàêâè ñà íàé-÷åñòèòå ïðîáëåìè ïðè 520i Vanos?

Мнение от fatburner » 28 Ное 2004, 20:30

Çäðàâåéòå ïðèÿòåëè,

Îòñêîðî è àç ìèñëÿ äà ñå ïðèñúåäèíÿ êúì ãèëäèÿòà íà ÁÌÂ. Îãëåæäàì åäíî '94 520i Vanos. Âúïðîñúò ìè êúì ñîáñòâåíèöèòå íà òàêèâà êîëè å êàêâè ñà åâåíòóàëíèòå íàé-÷åñòî ñðåùàíè ïðîáëåìè ïðè òåçè ìîäåëè? Êàçàõà ìè (ñîáñòâåíèêúò), ÷å äâèãàòåëÿò íà ïðàêòèêà íå ìîæåë äà èìà ïðîáëåìè, à ïî-äîáðå äà ãëåäàì õîäîâàòà ÷àñò è ò.í., íà êîåòî íå âÿðâàì îñîáåíî. Êîå íàé-÷åñòî ñå ÷óïè ïðè âàñ? Êîå îñòàâà ñêðèòî íà ïðúâ ïîãëåä?
Îñâåí òîâà, ïðè êàðàíå íà 5-òà ñêîðîñò çàáåëÿçàõ, ÷å ñêîðîñòíèÿò ëîñò òðåïåðè - íå ñúì èìàë òàêúâ ïðîáëåì ñ äðóãà êîëà äîñåãà. Íà êàêâî ìîæå äà ñå äúëæè òîâà è ìîæå ëè äà å ñåðèîçåí ïðîáëåì?
Èíà÷å êîëàòà èçãëåæäà ïàçåíà, íî çíàå ëè ÷îâåê..

Áëàãîäàðÿ íà âñè÷êè âè ïðåäâàðèòåëíî!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 29 Ное 2004, 14:57

Не би трябвало скоростния лост да трепери при която и да е скорост.
Най-вероятно е тампон на скоростната кутия.
Иначе колата е здрава - 2 мнения няма - все пак е БМВ ;)
Аз имах проблеми с виско съединителя на перката на охлаждането - много неприятна работа която може да доведе до прегряване на двигателя и още куп неща (пукане на радиатор, термостати, кривене на глави). Тъй че виж го него обезателно. Огледай самия радиатор много хубаво. Ако е преди 93та година е възможно да има проблем с перката на водната помпа (същите проблеми като при виското).

Най-добре я закарай в Дару Кар за проверка.
Ако е Италианска и не е с антифриз или има малко антифриз или антифриза не е достатъчно концентриран е възможно да е прегрявала. - ОБЕЗАТЕЛНО ПРЕГЛЕД. Ако не я дава за преглед - не я взимай.

За повече неща - http://www.bmwe34.net

Успех ;)
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 30 Ное 2004, 22:13

При покупка трябва да следиш много неща,но аз само ще наблегна на мотора.Задьлжително го виж и студен-така поне ще си наясно сьс сьстоянието на повдига4ите и клапана за регулиране на ниските обороти.Като го запалиш се ослушаи колко 4ука и за колко времв из4езва 4укането,гледаи и да не се форсира сам мотора докато е студен(1300-1500 оборота)-4истенето на клапана е само временно спасение,а един нов,оригинален,е 250 €.А на този,които ти казва ,4е тези мотори "напрактика не можели да имат проблеми" му даи една 4аша хладка вода.Аз бих го пробвал примерно от София до Пловдив на рь4ка за да засека евентуален разход на масло(ако продава4ьт е сигурен в колата си няма при4ина да откаже).Наред с това обьрни внимание за удари по колата(огледаи бомбета и т.н......сменян ли е сьединител,спира4ни дискове,липсват ли пиксели от дисплея на таблото....все неща,които могат да ти подскажат "някои работи" около колата.
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 15 Дек 2004, 21:18

а за батерийките на таблото никой не казал? :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 17.04.2004

Мнение от R9 » 17 Дек 2004, 20:34

Еми кажи го ти-нали ги разбираш
Изображение Изображение
Impossible is nothing !!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook