монтаж изпарител на М50В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 15 Ное 2008, 12:15

///peter написа:Адаш, кабели, свещи, капачки, палец изпарителя да е на най-топлата тръба, най-къс път до колекторите и настройка НЕ на газ анализатор :)
Другото което пробвах е тези малките врътки на двата маркуча да са отвъртени до край :!: Харчи когато я настъпиш, но и върви :D

дотук съм съгласен, само тва за кранчетата не е особено убедително, щото така може да се дави колата на тихи обороти и трябва да си играеш повечко с изпарителя за фината центровка на тихите обороти. изпарителя ако е 100кв = 136 к.с. и оттам ще имаш проблеми с недохранването на м50 мотора и колата ще е по-куца отколкото на бензин, също е предпоставка за гърмежи при пълна мощност. 140 киловата ти трябва, нови свещи, прегледай кабелите на бобините дали не са оголени някъде и да се губи ток по тях ... самата изправност на бобините и ако трябва ги замени с нови :) , лулите да са ти в добро състояние и т.н. кихалките на колектора също са много важни и да са добре поставени. също са важни свещите какви са :)
за колегата с м42 - не съм се занимавал с ИС-кови мотори, повече си падам по шестаците, но мога да ти кажа къде да внимаваш, поне е нещо повече от разни "водачи" , ако искаш драсни ми едно лично или на скайпа да ти обясня и защо ти е гърмяло м20то ;) не искам да образовам големите професори с недорасли е34ки... като се качат на е34ка с 6+ цилиндъра тогава да дават мнения. пък не ме интересува кво е завършил... мойте образования сигурно са повече от неговите, ама не се правя на най-големия...
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 15 Ное 2008, 12:17

///peter написа:...и настройка НЕ на газ анализатор......


ееее, това вече е за баш майстори - по миризмата да настройват.

иначе от скромният ми опит, който имам около 2% СО на празен ход са достатъчни двигателя да работи стабилно (леко се усеща, че се дави), но работи без гърмежи, припуквания и т.н., разбира се при изправна запалителна система.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 15 Ное 2008, 12:44

Цитат:
"Колега,ще споделиш ли какво си направил за да не гърмят на газ-за изпарителя е ясно,сигурно като се монтира по този начин се подобрява газоснадбяването muhihihihi ,и няма опасност сместа да обеднее и от там да гърми.Друго ,за което зная е нови свещи,100 KW изпарител,но ме интересува ти конкретно какво си направил-вече имам едно двигателче М42 и смятам да го газифицирам,ако знаеш някакви особености за този двигател и дадеш съвет какво да направя за да върви добре и не гърми ще съм ти благодарен,че имам много лоши спомени от газифициран М20 В25.
Обяснението за мястото на изпарителя е за vodach-колега,нищо лично,но въпреки ,че си завършил специалност ДВГ във "Вилхем Пик" и това ти дава голямо самочуствие,не забелязваш ли ,че повечето ти мнения не са много компетентни Wink Тук има хора с голям практически опит ,от които можеш да научиш доста неща и да подобриш познанията си. Wink "

Ей така се прави критика. Когато не знаят да изполват професионална терминология да си ....... Ако пък принципно не са сългасни с изкаване да обяснят в детайли защо, ако могат.
Не говоря за теб Zvetiko. Ти освен, че имаш практически опит и знаеш как да си защитиш позицията. И двете са важни.

Да се върнем на, адванс процесора и ламбда контрола водят до увеличаване на мощността поради синхронизиране на такт разширение и подаване на искра. При това "детонациите" се прекратяват. За Ламбда контрола се надявам да се сещате.... Аз съм сменил 5 коли, които гърмяха включително и с БРЦ система сложена в оторизирания сервиз. 2-ма близки мои приятели от Порше-Ауди си сложиха Adance processor и ламбда контрол. Разходиа в градско им падна с 1л. (165 к.с. ДВГ), а на другия му падна с около 0,5 грама пак градско (не му помня мощността) . Вече няма детонации и при двамата.

Упсех....

P.S. Маркучите от изпраителя няма връзка с бедна-богата смес.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 15 Ное 2008, 12:52

vodach написа:P.S. Маркучите от изпраителя няма връзка с бедна-богата смес.


чакай малко ся... сложи си изпарителя в багажника като си толкова голям професор...
по-умния отстъпва - съветвай колегите ти... аз ще си карам БМВ-тата и ще се кефя.... спирам да пиша по темата. ако някой го интересува нещо - на лично
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 15 Ное 2008, 23:16

vodach написа:Цитат:
"Колега,ще споделиш ли какво си направил за да не гърмят на газ-за изпарителя е ясно,сигурно като се монтира по този начин се подобрява газоснадбяването muhihihihi ,и няма опасност сместа да обеднее и от там да гърми.Друго ,за което зная е нови свещи,100 KW изпарител,но ме интересува ти конкретно какво си направил-вече имам едно двигателче М42 и смятам да го газифицирам,ако знаеш някакви особености за този двигател и дадеш съвет какво да направя за да върви добре и не гърми ще съм ти благодарен,че имам много лоши спомени от газифициран М20 В25.
Обяснението за мястото на изпарителя е за vodach-колега,нищо лично,но въпреки ,че си завършил специалност ДВГ във "Вилхем Пик" и това ти дава голямо самочуствие,не забелязваш ли ,че повечето ти мнения не са много компетентни Wink Тук има хора с голям практически опит ,от които можеш да научиш доста неща и да подобриш познанията си. Wink "

Ей така се прави критика. Когато не знаят да изполват професионална терминология да си ....... Ако пък принципно не са сългасни с изкаване да обяснят в детайли защо, ако могат.
Не говоря за теб Zvetiko. Ти освен, че имаш практически опит и знаеш как да си защитиш позицията. И двете са важни.

Да се върнем на, адванс процесора и ламбда контрола водят до увеличаване на мощността поради синхронизиране на такт разширение и подаване на искра. При това "детонациите" се прекратяват. За Ламбда контрола се надявам да се сещате.... Аз съм сменил 5 коли, които гърмяха включително и с БРЦ система сложена в оторизирания сервиз. 2-ма близки мои приятели от Порше-Ауди си сложиха Adance processor и ламбда контрол. Разходиа в градско им падна с 1л. (165 к.с. ДВГ), а на другия му падна с около 0,5 грама пак градско (не му помня мощността) . Вече няма детонации и при двамата.

Упсех....

P.S. Маркучите от изпраителя няма връзка с бедна-богата смес.



Приятел, незнам какво си завършил и какво си правил но ще ти кажа едно нещо... На М50 изпарителя се слага по колекторите както обясниха другите... Значи да ти обясня само.. Моя изпарител ми го слагаха в Пазарджик при на един приятел братовчеда, който вече сигурно на около 10 човека е правил колите на газ... Само ще ти кажа че никой от тях не съм чул да изреве за това че има проблем с нея... Пътя от изпарителя до входящия колектор трябва да бъде възможно най-къс... Днес ми беше вдигната колата и не бях видял темата иначе и аз щях да ти снимам изпарителя да ти покажа къде е и как е монтиран... Преди 2 дни колата ми излезе от сервиза след ревизия на мотора... В момента който иска да се качи на колата и да открие разликата газ-бензин... Аз лично не я откривам... Със сигурност върви меко казано усезаемо многоооо по добре... Подчертавам : НЯМАМ СЛАГАН АВАНС ПРОЦЕСОР, ЛАМБДА ЕМУЛАТОР(ИЛИ КАКТО МУ КАЗВАТ)...КОЛАТА Е ПУКАЛА НО ЗАРАДИ ДРУГО НЕ ЗАРАДИ ГАЗОВАТА...В МОМЕНТА НЯМА И ДА ПУКНЕ ДОРИ..
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 15 Ное 2008, 23:58

точно за това говоря и аз... но кой ме слуша :evil:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:


Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.02.2008

Мнение от кккк76 » 27 Ное 2008, 20:43

колега слагай изпарителя кадет намериш. а гарменето е проблем по тоците. мойта гармеше и кат смених една бобина са оправи. който ти каже че таа кола не може да варви с обикновенна газова значи нищо не разбира. аз му ядах вече главата ама сега колицата си е супер !!!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook