ТЕЧНОСТ ЗА НИВОМАТА?
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
ТЕЧНОСТ ЗА НИВОМАТА?
Какво масло се налива в нивомата и какво количество? Е34 525тдс комби!
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Приятелю,това е една джаджа която като натовариш колата прави така ,че като я погледнеш отстрани да не личи
Макар тва да не е и наи -подробното обяснеие, предполагам стига 



- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Благодаря Madmax, сега се връщам от D&N Пловдив, те незнаят от каде се сменя маслото на нивомата
, всъщност проблема е сладния няма казанче за маслото! Има само едно и на него пише CHF 11.S ,но те мислят че е за хидравликата. Някой ако е сменял да помага! Благодаря предварително 


- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
То ако няма не тябва да ходиш на село
Май само комбитата имат, но погледни зодните амортисьори ако имат едни трабички дето влизат в долният им край,значи имаш






- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
е значи със сигурност нямам щото наскоро прайх ръчната спирачка ...натягах я де и немам такива работи
сигурно е хубаво тваряш я а не кляка мойта малко и празна да е пак си е клекнала



Значи аз съм сменял течността и то неведнъж. Хидравликата на волана и нивоматът се захранват от едно и също казанче и една и съща помпа. Затова нямаш две казанчета. Кола с нивомат се познава лесно по казанчето. Ако е метално колата е с нивомат, ако е пластмасово колата е без нивомат. Има разлика и в хидравличното масло: с нивомат CHF 11.S без CHF 7.1. Двете не трябва да се смесват. Иначе смяната е малко неприятна. Отляво на диференциала се намира регулаторът на системата и в горната му част има щуцер. Неприятно е защото няма достъп и се налага да се свали ауспухът, за да може да се работи. Щуцерът се развива(с качествен инструмент, защото може да е корозирал и да превърти) през него с ръчна вакуум помпа се издърпва течността. Може да се окаже, че е запушен и тогава щуцерът се сваля отпушва се продухва се и пак се монтира , след това пак с вакуум помпа издърпва течността. Ако няма такава помпа може да се направи и на изтичане, но става бавно. Също не е лошо да се развият тръбите от двата акумулатора на налягане, които са от двете страни монтирани на купето и оттам също да се остави да изтече. Това е рисковано, защото тръбите обикновено са корозирали и се късат/деформират при развиването. При мен се наложи да ги сменя. Иначе хубавото е, че при пълнене с новата течност системата не изисква обезвъздушаване - пълниш я, палиш двигателя, караш малко, след това доливаш, ако има нужда. Някъде из форума съм писал и как се регулира височината на колата. Абе жалко, че не съм в България, иначе с удоволствие ще дойда да ти помогна да го направиме.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Смених течноста на хидравликата и нивомата, в М-Кар П-д! Хората за прърви път извършваха манипулацията, под непристанните ми напътствия,(все пак сервиза работи от скоро) компетентноста ми бе почерпена от поста на Madmax( за което сърдечно му благаря)! Та с негова помощ и моето безочие сега там знаят(болшинството от персонала ) как става тази работа!
Малко предисловие-като пристигнах в сервиза един господин ме
разведе навсякъде из сервиза, шоурума и т.н.(добре е направен и
оборудван), после се хванахме на работа! Шефът на монтьорите (този
който ме разхождаше из сервиза) се зае с разузнаването на проблема,
и реши че колата не е с хидравличен нивомат, а с пневматичен. Тук се
намесих решително, изредих им указанията на Madmax и почнаха да ме гледат накриво (пращаха ме на топло в приемната) но бях твърдо решен да им "помагам"! Свършихме работата
качествено
и те вече знаят що е нивомат!
Останах доволен, колата се държи по-стабилно на пътя.
Малко предисловие-като пристигнах в сервиза един господин ме
разведе навсякъде из сервиза, шоурума и т.н.(добре е направен и
оборудван), после се хванахме на работа! Шефът на монтьорите (този
който ме разхождаше из сервиза) се зае с разузнаването на проблема,
и реши че колата не е с хидравличен нивомат, а с пневматичен. Тук се
намесих решително, изредих им указанията на Madmax и почнаха да ме гледат накриво (пращаха ме на топло в приемната) но бях твърдо решен да им "помагам"! Свършихме работата
качествено

Останах доволен, колата се държи по-стабилно на пътя.
Последна промяна Tod на 17 Дек 2004, 13:31, променена общо 2 пъти
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани