Сериозно загряване. Моля за съвети.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 25 Ное 2008, 16:12

за мен това е мембрана на изпарителя .... какъв е изпарителя колега :roll: и правена ли му е профилактика скоро :roll: карана ли е студена на газ :?:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 25 Ное 2008, 16:19

тъй като някой от изпарителите преградата им е метална провери дали няма и шупла м/у водния и газовия поток :)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.10.2008

Мнение от dstinky » 25 Ное 2008, 19:38

На студен двигател никога не съм я карал на газ. Газта не знам кога е проверявана за последно.

Изчаквам поне да мина първата чертичка на температурата. А и скоро от около 1-2 седмици не съм я карал на газ, откакто започна проблема с загряването.

Кажете, ми повече за обезвъздушаването. Като излиза пара, какво означава? Каква е опасноста да работи така? Сигурно трябва доста време за да се обезвъздуши :?:

Мерси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 25 Ное 2008, 20:45

гледай ся,

Адмирирам ентусиазмът ти, сам да се справиш, но понеже никога не си го правил вероятността да я обезвъздушиш и след това да се увериш, че си успял не е голяма. Аз от тук няма как да ти помогна. По принцип правилно си се водил в операцията, но няма как да ти кажа в кой момент си успял или не си. Отиди на майстор да се опитат да я обезвъздушат, ако не могат с 2 опита сваляй АГУ-то и почвай едно по едно.
Съвета на колегата е прав, но само ако се е отворил термостатът, ако не е мисля че няма да ти връща в разширителния съд. Като достигнеш до осъзнаването че сам не можеш, и вече сте пробвали да я обезвъздушите пон 2пъти се обади.

Успех :yes:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.10.2008

Мнение от dstinky » 26 Ное 2008, 15:01

Днес минах процедурата 2 пъти.

Парното се появи. Може би има напредък.

Днес нивото пак беше паднало, но сигурно, защото след вчерашния опит не съм доливал.
Когато е отворена пробката и си работи на нормални обороти и е загряла, излиза лека бяла пара. Като го форсирам започва да изила синята течност с малко балончета. Доста антифриз май похабих, понеже доста време поработи така. Така ли трябва да е или винаги да излиза антифриза?

На работещ двигател като завия пробката веднага започна да се вдига нивото в разширителният съд. Нормално ли е? Помислих че от налягането ще се пръсне и развих леко пробката. Започна да съска като тенджера под налягане... Отново бяла пара.

След като завих пробката, загасих двигателя, нивото спадна доста. Може ли от разширителния съд колата да вземе въздух ако го отворя, след обезвъздушаването за да долея? От друга страна нормално ли е да се вдига нивото до капачката когато е запалена?

А перката я спрях с "бухалка" от навит вестник "19 Минути". Тя има ли директна връзка с охлаждащата с-ма? Какъв е смисъла на виското?

Благодарности за коментарите.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook