Масло?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Масло?

Мнение от Иван Стоянов » 19 Ное 2008, 17:53

Гледам понаписали сте бая по темата,но искам да ви запитам не за вида а за нивото?Та въпроса ми е къде на щеката трябва да е маслото като се проверява според вас?Дали да е на макса или посредата?За тдс-а става въпрос :)

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 19 Ное 2008, 21:42

Горе долу 2/3-ти .. :)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 19 Ное 2008, 22:05

Най вероятно е писано вече ноооо ме домързя да изчета всичко написано за маслата . :D
Та маслото е редно да е между минимума и максимума /без значение до коя граница е по близо/ :!: , да ама кога се мери :lol: РАНО САБАЛЕМ ПО ЛАДО или вечер с компания на по биричка . Най точно е след като загасим двигателя в рамките на няколко минути да премерим маслото дали е в границите на MIN и MAX. Ако искаме да засечем дали собственото ни МПС "пие" масалце го правете след няколко часа на едно и също място /паркинга,гаража/ през интервал поне около 500 км.
Защо да мерим маслото почти веднага след като загасим мотора , ми щото се предполага че тогава системата е на 100% пълна с масло и това е реалното ниво .


горе написаното е лично мнение базирано на дългогодишен опит в мерене на масла :)
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 19 Ное 2008, 22:19

mikluho кърти :mhihi: аз па го мерим рано сабалем като сичко е паднало доле у картера и гледам тогава да е на мах шот като палнем и се развърти и падне малко нивото :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 20 Ное 2008, 11:08

Здрасти, масло се проверява най точно сутринта, колата трябва да е на равно място, преди да се запали това е принципа, за нивото най добре е да е примерно съвсем мъничко под макса! Нито в долна граница е добре, нито ако прехварля макса, натоварва помпата и също може да намери някъде слабо място и да пробие... и най вече един път като го замериш, после да не мърда нито в минус, нито в плюс и проверяваш! аз проверявам всяка седмица и сменям всичко на 5 000 км.

Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.11.2008

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВИДОВЕТЕ МАСЛО И НАЧИНА ИМ НА СМАЗВАНЕ

Мнение от n_i_82 » 20 Ное 2008, 15:44

КОЛЕГИ, ЩЕ ДАМ МАЛКО ИНОРМАЦИЯ ОТНОСНО МАСЛАТА И ТЕХНИТЕ КАЧЕСТВА ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ТЕМПЕРАТУРИ!
ЗАЩОТО, АЗ НЕМОЖАХ ДА НАМЕРЯ НИЩО КОНКРЕТНО В ТОЗИ ФОРУМ КОГАТО МИ ТРЯБВАШЕ ЗА СМЯНА НА МАСЛОТО! ТА ТАКА ВСЕКИ ЩЕ ИМА ВЪЗМОЖНОСТ САМ ДА ОПРЕДЕЛИ КОЕ Е НАЙ-ПОДХОДЯЩОТО ЗА НЕГОВИЯ АВОМОБИЛ! ;) http://avtocatalog.org/content/view/1360/324/

Моля те, изключвай Caps Lock бутона когато пишеш мнения!
Postman

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Ное 2008, 0:07

Най-подходящо е в официален сервиз (Камор, Дару, Вари 2000), цената за маслата на нашите коли според мен е съвсем нормална! За разлика от някои други части ;)
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 22 Ное 2008, 20:50

Tod написа:По темата, казват, че маслото може да се мери и 10 сек. след спиране на двигателя! Аз за по-сигорно изчаквам половин минута и сутрин си го поглеждам и на бинзиностанция като се сетя щото има домакинска хартия под ръка! обощ взето стига да не работи двигателя- ако при първото вадене на щеката маслото не е доло то при повторно ще имате резултат!
При смяна държа да ми е на максимум та ако стане нещо да има повече вътре, пък и да си пиива по малко до минимума са един литър!
Поздрави! Very Happy

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Ное 2008, 22:59

ау. :shock: НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.

Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 23 Ное 2008, 8:25

vodach написа:ау. :shock: НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.

Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.


Какво разплискване бе колега :shock: яко сте разплискали легените :mhihi:
Какво налягане на помпата... Че трябва да е в границите да, ако дойде на макс просто ще го горне колата от отдушника за картерните газове или гумички, зависи в какво състояние е колата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 23 Ное 2008, 8:30

vodach написа:ау. :shock: НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.

Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.



ЕВАЛА БРЕ КОМШИ
ХУВАВО Е НЯКОЙ ДА МЕ РАЗСМЕЕ РАНО В НЕДЕЛЯ :lol: :lol: :lol:
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 23 Ное 2008, 9:25

О.К.Гледам че всеки е чул по нещо но май малко сте го разбрали :) Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то.Ясно е че е по-добре да има отколкото да няма.Просто ме интересуваше да ли да е на макс.Мерси на тези който ми дадоха смислени и вярни мнения :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 23 Ное 2008, 10:41

Иван Стоянов написа:..............Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то..............


ПИТАШ после сам си отговаряш , само си чешеш клавиатурата май.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 23 Ное 2008, 20:58

mikluho написа:
Иван Стоянов написа:..............Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то..............


ПИТАШ после сам си отговаряш , само си чешеш клавиатурата май.

Ми не точно :roll: Ма така се получава като ви чета мненията :mhihi: Пак от друга страна кво лошо за неделя сутрин :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 24 Ное 2008, 22:19

Сладур.... :mhihi: само не сипвай над максимума, че ще започне да го гори маслото. Те понеже не са сипвали над макса за това не знаят.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook