Масло?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Масло?
Гледам понаписали сте бая по темата,но искам да ви запитам не за вида а за нивото?Та въпроса ми е къде на щеката трябва да е маслото като се проверява според вас?Дали да е на макса или посредата?За тдс-а става въпрос 

- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Горе долу 2/3-ти .. 

Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Най вероятно е писано вече ноооо ме домързя да изчета всичко написано за маслата .
Та маслото е редно да е между минимума и максимума /без значение до коя граница е по близо/
, да ама кога се мери
РАНО САБАЛЕМ ПО ЛАДО или вечер с компания на по биричка . Най точно е след като загасим двигателя в рамките на няколко минути да премерим маслото дали е в границите на MIN и MAX. Ако искаме да засечем дали собственото ни МПС "пие" масалце го правете след няколко часа на едно и също място /паркинга,гаража/ през интервал поне около 500 км.
Защо да мерим маслото почти веднага след като загасим мотора , ми щото се предполага че тогава системата е на 100% пълна с масло и това е реалното ниво .
горе написаното е лично мнение базирано на дългогодишен опит в мерене на масла

Та маслото е редно да е между минимума и максимума /без значение до коя граница е по близо/


Защо да мерим маслото почти веднага след като загасим мотора , ми щото се предполага че тогава системата е на 100% пълна с масло и това е реалното ниво .
горе написаното е лично мнение базирано на дългогодишен опит в мерене на масла

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
mikluho кърти
аз па го мерим рано сабалем като сичко е паднало доле у картера и гледам тогава да е на мах шот като палнем и се развърти и падне малко нивото 


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, масло се проверява най точно сутринта, колата трябва да е на равно място, преди да се запали това е принципа, за нивото най добре е да е примерно съвсем мъничко под макса! Нито в долна граница е добре, нито ако прехварля макса, натоварва помпата и също може да намери някъде слабо място и да пробие... и най вече един път като го замериш, после да не мърда нито в минус, нито в плюс и проверяваш! аз проверявам всяка седмица и сменям всичко на 5 000 км.
Успех
Успех
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВИДОВЕТЕ МАСЛО И НАЧИНА ИМ НА СМАЗВАНЕ
КОЛЕГИ, ЩЕ ДАМ МАЛКО ИНОРМАЦИЯ ОТНОСНО МАСЛАТА И ТЕХНИТЕ КАЧЕСТВА ПРИ РАЗЛИЧНИТЕ ТЕМПЕРАТУРИ!
ЗАЩОТО, АЗ НЕМОЖАХ ДА НАМЕРЯ НИЩО КОНКРЕТНО В ТОЗИ ФОРУМ КОГАТО МИ ТРЯБВАШЕ ЗА СМЯНА НА МАСЛОТО! ТА ТАКА ВСЕКИ ЩЕ ИМА ВЪЗМОЖНОСТ САМ ДА ОПРЕДЕЛИ КОЕ Е НАЙ-ПОДХОДЯЩОТО ЗА НЕГОВИЯ АВОМОБИЛ!
http://avtocatalog.org/content/view/1360/324/
Моля те, изключвай Caps Lock бутона когато пишеш мнения!
Postman
ЗАЩОТО, АЗ НЕМОЖАХ ДА НАМЕРЯ НИЩО КОНКРЕТНО В ТОЗИ ФОРУМ КОГАТО МИ ТРЯБВАШЕ ЗА СМЯНА НА МАСЛОТО! ТА ТАКА ВСЕКИ ЩЕ ИМА ВЪЗМОЖНОСТ САМ ДА ОПРЕДЕЛИ КОЕ Е НАЙ-ПОДХОДЯЩОТО ЗА НЕГОВИЯ АВОМОБИЛ!

Моля те, изключвай Caps Lock бутона когато пишеш мнения!
Postman
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Най-подходящо е в официален сервиз (Камор, Дару, Вари 2000), цената за маслата на нашите коли според мен е съвсем нормална! За разлика от някои други части 

BMW only!
Tod написа:По темата, казват, че маслото може да се мери и 10 сек. след спиране на двигателя! Аз за по-сигорно изчаквам половин минута и сутрин си го поглеждам и на бинзиностанция като се сетя щото има домакинска хартия под ръка! обощ взето стига да не работи двигателя- ако при първото вадене на щеката маслото не е доло то при повторно ще имате резултат!
При смяна държа да ми е на максимум та ако стане нещо да има повече вътре, пък и да си пиива по малко до минимума са един литър!
Поздрави! Very Happy
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
ау.
НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.
Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.

Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
vodach написа:ау.НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.
Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.
Какво разплискване бе колега


Какво налягане на помпата... Че трябва да е в границите да, ако дойде на макс просто ще го горне колата от отдушника за картерните газове или гумички, зависи в какво състояние е колата...
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
vodach написа:ау.НЕ! А знаете ли къде трябва да е стрелката на бензиномера?! Пич, не се мъчи, има си хора за всичко. Ако знаеш колко проверки важни колко маслото има, ще се откаже да вадиш пръчката от ДВГ-то.
Сега на темата. Маслото не трябва да превишава макс. чертичка и да е под мин. черитчка на пъчката (демек по средата). При не спазване на горепосчените случаи се получава неправилно разплсикване в цилиднирте и дори промяна в налягането на маслената помпа. поради примудително почившаване на налягането на маслото.
С 2 думи... абе не знам... карай безаварийно.....
П.С. да не земеш да г проверяваш пръчката след като двигателя е работил. изчакай поне 20-30 мин.
ЕВАЛА БРЕ КОМШИ
ХУВАВО Е НЯКОЙ ДА МЕ РАЗСМЕЕ РАНО В НЕДЕЛЯ



На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
О.К.Гледам че всеки е чул по нещо но май малко сте го разбрали
Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то.Ясно е че е по-добре да има отколкото да няма.Просто ме интересуваше да ли да е на макс.Мерси на тези който ми дадоха смислени и вярни мнения 


- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Иван Стоянов написа:..............Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то..............
ПИТАШ после сам си отговаряш , само си чешеш клавиатурата май.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
mikluho написа:Иван Стоянов написа:..............Със сигурност щом е сметнато да има макс и мин маслото може да е и в двете полужения без това да е проблем за която и част на мпс-то..............
ПИТАШ после сам си отговаряш , само си чешеш клавиатурата май.
Ми не точно



- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Сладур....
само не сипвай над максимума, че ще започне да го гори маслото. Те понеже не са сипвали над макса за това не знаят.

"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани