Пуши, та се сцепва !
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
tedoto написа:За жалост , не съм от София колега.На другия бряг съм аз.От Варна съм по принцип и имах между другото намерение да идвам с нея към София ама ме е страх сега така да карам искам да си я стегна първо и тогава.А иначе към края на месеца живот и здраве ще си направя най-накрая турнето с неяНо за сега проблема си остава не разрешен все още...
ела на сбирка на бмв,всяка неделя на крз.събираме се по 30 40 коли,има тема за сбирките във варна,ще ти кажем какво и има

но се готви за гарнитура или спукана глава,нормално за м20,често се случва

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=77179
ясна е работата щом маслото ти естнало на боза и пужи бяло направо я спирай не я мъ4и пове4е купувай една гарнитурка за главата , едно шлайш4е ще и направиш. профилакти4но може да и смениш гуми4киюте на клапаните и да напаснете клапаните ,накрая фърляш маслото и си готов предполагам 4е ако не попаднеш на келеш майстор ще ти вземат 100и някой лев за труд и шлайфа ти е около30-тина лева , гарнитурата около60-тина лева и си готов
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
tedoto написа:vodach написа:tedoto написа:колеги мерси за съветите ще погледна всичко което изразихте като мнение .Що се отнася до двигателя - сменян е.Още при купуването се уточни.Цвета на дима е бял.Това го споменах.Нямам газово карам си я само на бензин...маслото има още малко хляб в него , но ще трябва да се сменя след около 1000 км някъде.Ще търся причината просто немога и не смятам да я оставя така в никакъв случей ! И още нещо миризмата повече е на бензин .
Абе момче,
Може ли до сега да си писал дизел в подписа ?? лелеее.
значи е вода в цилиндрите. виж цвета на мслото, моменталически, че имам нещо предвид.
Цвета на маслото забелязах ще е светлокафяв сякаш е смесван с вода или нещо такова немога да го опиша точно но е различен !
Така си и мислех.
На тове място веднага щях да я закарам на сервиз, ама веднга. източва се маслото и 90%, че духнала гарнитура на главата с блока.
Не я карай въобще в това състояние, ако искаш въобще да имаш ДВГ. Нарушават се драстично мазилните свойства ще ти задере некъде метал и край. отиваш от 250 лв за ремонт с ганитура на поне хиледарка.
Успех, действай бързо.


"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчно
Преди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия....
мотора е М50В20 с Ванус

И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия....

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
BENZINO VN написа:Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчноПреди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия....мотора е М50В20 с Ванус
По принцип когато гори масло пушека е синкав и си мирише на изгоряло масло. При теб черния дим означава кофти смес 100% сигурен. А пропушването докато е студена е защото все пак имаш износване на ДВГ-то и при загряване се получава линейно разширения и ДВГ-то се оплътнява по-добре и представа да пуши. (сегмените към цилиндъра се оплътняват). Мога и по-детайлон да ти го обясня, ако искаш. Във всеки случай, можеш да си караш, докато не запоне да ти дърпа масло.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
vodach написа:BENZINO VN написа:Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчноПреди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия....мотора е М50В20 с Ванус
По принцип когато гори масло пушека е синкав и си мирише на изгоряло масло. При теб черния дим означава кофти смес 100% сигурен. А пропушването докато е студена е защото все пак имаш износване на ДВГ-то и при загряване се получава линейно разширения и ДВГ-то се оплътнява по-добре и представа да пуши. (сегмените към цилиндъра се оплътняват). Мога и по-детайлон да ти го обясня, ако искаш. Във всеки случай, можеш да си караш, докато не запоне да ти дърпа масло.
Благодаря колега за отговора

Да не пускам нова тема,ще попитам направо тук . Работата стана ясна ще се сменя гарнитура на главата!Та въпроса ми е , понеже всички знаем кой от кой повече лапа в тая държава , да ми кажете дали има възможност да я купя на сносна цена от някой магазин за части и сервиз който няма да ме сурвакат много за смяната.От Варна съм и ще съм ви много благодарен колеги ако малко от малко ме ориентирате къде да отида и от къде да закупя тази гарнитура.Мерси предварително 

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
tedoto написа:Да не пускам нова тема,ще попитам направо тук . Работата стана ясна ще се сменя гарнитура на главата!Та въпроса ми е , понеже всички знаем кой от кой повече лапа в тая държава , да ми кажете дали има възможност да я купя на сносна цена от някой магазин за части и сервиз който няма да ме сурвакат много за смяната.От Варна съм и ще съм ви много благодарен колеги ако малко от малко ме ориентирате къде да отида и от къде да закупя тази гарнитура.Мерси предварително
аз не знам. съжалявм. направи си проучване сам за цените. има и краен вариант. има един пич тук във форума, който закупува части от e-bay и ги праща, после. виж в темите за магазини или части и се опитай да го откриеш.
Успех.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
колега,
моето предложение или как бих направил аз.
Проверяваш 3 магазина + Варна Карс. Трите магазина, които бих проверил аз са: Елит кар, Ауто Хелп и Ауто плюс.
Питаш за цената и искаш да я видиш - трябва да е опакована в найлонова торбичка и ВАКУУМИРАНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Трябва да пише кой я е произвел, да има номер на типа, за какъв двигател е, дата на вакуумиране, при каква влажност и при каква температура, да пише при каква околна температура да се отвори и след колко време да най-късно да се монтира и още многооо друга информация....
Така трябва да е! НО, се страхувам, че този идеален случай може и да не стане... поне гледай да е вакуумирана...
а, пък, да си сигурен, че гарнитурата е за твоя двигател първо може да провериш в http://www.realoem.com/bmw/select.do
ми това е
моето предложение или как бих направил аз.
Проверяваш 3 магазина + Варна Карс. Трите магазина, които бих проверил аз са: Елит кар, Ауто Хелп и Ауто плюс.
Питаш за цената и искаш да я видиш - трябва да е опакована в найлонова торбичка и ВАКУУМИРАНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Трябва да пише кой я е произвел, да има номер на типа, за какъв двигател е, дата на вакуумиране, при каква влажност и при каква температура, да пише при каква околна температура да се отвори и след колко време да най-късно да се монтира и още многооо друга информация....
Така трябва да е! НО, се страхувам, че този идеален случай може и да не стане... поне гледай да е вакуумирана...
а, пък, да си сигурен, че гарнитурата е за твоя двигател първо може да провериш в http://www.realoem.com/bmw/select.do
ми това е


Съвсем се бъгна колеги
Незнам как ще отиде даже до сервиза защото така работи все едно имам чувството , че имам не 520 а 524td .Много прекъсва като там на скорост при потегляне тръгва да гасне като я форсирам много почва да тресе и като си махна крака от гаста почти изгасва.... направо незнам вече какво да сменям и какво не ....




26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани