Пуши, та се сцепва !

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 10 Ное 2008, 1:58

tedoto написа:За жалост , не съм от София колега.На другия бряг съм аз.От Варна съм по принцип и имах между другото намерение да идвам с нея към София ама ме е страх сега така да карам искам да си я стегна първо и тогава.А иначе към края на месеца живот и здраве ще си направя най-накрая турнето с нея :mhihi: Но за сега проблема си остава не разрешен все още...



ела на сбирка на бмв,всяка неделя на крз.събираме се по 30 40 коли,има тема за сбирките във варна,ще ти кажем какво и има :mhihi:
но се готви за гарнитура или спукана глава,нормално за м20,често се случва :D

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=77179

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 10 Ное 2008, 19:15

ясна е работата щом маслото ти естнало на боза и пужи бяло направо я спирай не я мъ4и пове4е купувай една гарнитурка за главата , едно шлайш4е ще и направиш. профилакти4но може да и смениш гуми4киюте на клапаните и да напаснете клапаните ,накрая фърляш маслото и си готов предполагам 4е ако не попаднеш на келеш майстор ще ти вземат 100и някой лев за труд и шлайфа ти е около30-тина лева , гарнитурата около60-тина лева и си готов

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 10 Ное 2008, 20:25

tedoto написа:
vodach написа:
tedoto написа:колеги мерси за съветите ще погледна всичко което изразихте като мнение .Що се отнася до двигателя - сменян е.Още при купуването се уточни.Цвета на дима е бял.Това го споменах.Нямам газово карам си я само на бензин...маслото има още малко хляб в него , но ще трябва да се сменя след около 1000 км някъде.Ще търся причината просто немога и не смятам да я оставя така в никакъв случей ! И още нещо миризмата повече е на бензин .


Абе момче,
Може ли до сега да си писал дизел в подписа ?? лелеее.

значи е вода в цилиндрите. виж цвета на мслото, моменталически, че имам нещо предвид. :conf:


Цвета на маслото забелязах ще е светлокафяв сякаш е смесван с вода или нещо такова немога да го опиша точно но е различен !


Така си и мислех.

На тове място веднага щях да я закарам на сервиз, ама веднга. източва се маслото и 90%, че духнала гарнитура на главата с блока.
Не я карай въобще в това състояние, ако искаш въобще да имаш ДВГ. Нарушават се драстично мазилните свойства ще ти задере некъде метал и край. отиваш от 250 лв за ремонт с ганитура на поне хиледарка.

Успех, действай бързо. :!: :!:
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 11 Ное 2008, 17:59

Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчно :?: Преди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия.... :evil: мотора е М50В20 с Ванус

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 11 Ное 2008, 21:35

BENZINO VN написа:Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчно :?: Преди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия.... :evil: мотора е М50В20 с Ванус


По принцип когато гори масло пушека е синкав и си мирише на изгоряло масло. При теб черния дим означава кофти смес 100% сигурен. А пропушването докато е студена е защото все пак имаш износване на ДВГ-то и при загряване се получава линейно разширения и ДВГ-то се оплътнява по-добре и представа да пуши. (сегмените към цилиндъра се оплътняват). Мога и по-детайлон да ти го обясня, ако искаш. Във всеки случай, можеш да си караш, докато не запоне да ти дърпа масло.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 12 Ное 2008, 18:11

vodach написа:
BENZINO VN написа:Добре де моята пък пропуши черно-на масло,но не винаги-обикновенно когато не е загряла достатъчно :?: Преди има няма 500 километра съм сменял масло и всички филтри-но маслото не е мръднало засега
И всеки различно казва-единия от сместа било,другия от свещи било третия.... :evil: мотора е М50В20 с Ванус


По принцип когато гори масло пушека е синкав и си мирише на изгоряло масло. При теб черния дим означава кофти смес 100% сигурен. А пропушването докато е студена е защото все пак имаш износване на ДВГ-то и при загряване се получава линейно разширения и ДВГ-то се оплътнява по-добре и представа да пуши. (сегмените към цилиндъра се оплътняват). Мога и по-детайлон да ти го обясня, ако искаш. Във всеки случай, можеш да си караш, докато не запоне да ти дърпа масло.

Благодаря колега за отговора :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 18 Ное 2008, 16:56

Да не пускам нова тема,ще попитам направо тук . Работата стана ясна ще се сменя гарнитура на главата!Та въпроса ми е , понеже всички знаем кой от кой повече лапа в тая държава , да ми кажете дали има възможност да я купя на сносна цена от някой магазин за части и сервиз който няма да ме сурвакат много за смяната.От Варна съм и ще съм ви много благодарен колеги ако малко от малко ме ориентирате къде да отида и от къде да закупя тази гарнитура.Мерси предварително :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 18 Ное 2008, 22:44

tedoto написа:Да не пускам нова тема,ще попитам направо тук . Работата стана ясна ще се сменя гарнитура на главата!Та въпроса ми е , понеже всички знаем кой от кой повече лапа в тая държава , да ми кажете дали има възможност да я купя на сносна цена от някой магазин за части и сервиз който няма да ме сурвакат много за смяната.От Варна съм и ще съм ви много благодарен колеги ако малко от малко ме ориентирате къде да отида и от къде да закупя тази гарнитура.Мерси предварително :)


аз не знам. съжалявм. направи си проучване сам за цените. има и краен вариант. има един пич тук във форума, който закупува части от e-bay и ги праща, после. виж в темите за магазини или части и се опитай да го откриеш.

Успех.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 19 Ное 2008, 11:24

колега,

моето предложение или как бих направил аз.

Проверяваш 3 магазина + Варна Карс. Трите магазина, които бих проверил аз са: Елит кар, Ауто Хелп и Ауто плюс.

Питаш за цената и искаш да я видиш - трябва да е опакована в найлонова торбичка и ВАКУУМИРАНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Трябва да пише кой я е произвел, да има номер на типа, за какъв двигател е, дата на вакуумиране, при каква влажност и при каква температура, да пише при каква околна температура да се отвори и след колко време да най-късно да се монтира и още многооо друга информация....

Така трябва да е! НО, се страхувам, че този идеален случай може и да не стане... поне гледай да е вакуумирана...

а, пък, да си сигурен, че гарнитурата е за твоя двигател първо може да провериш в http://www.realoem.com/bmw/select.do

ми това е :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 19 Ное 2008, 19:20

Съвсем се бъгна колеги :( Незнам как ще отиде даже до сервиза защото така работи все едно имам чувството , че имам не 520 а 524td .Много прекъсва като там на скорост при потегляне тръгва да гасне като я форсирам много почва да тресе и като си махна крака от гаста почти изгасва.... направо незнам вече какво да сменям и какво не .... :help: :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 22.07.2006

Мнение от tedoto » 23 Ное 2008, 22:08

А днес нови проблеми : Гледам нивото на антифриза и ми скимна да видя самата течност . Проверявам и гледам че нищо общо няма течноста с антифриз.Незнам как да я опиша.. мръсна по скоро към черна течност сякаш е влизало масло.Пак ли се отнася към проблема с гарнитурата ?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook