Шайба Колянов Вал

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Шайба Колянов Вал

Мнение от Taurus » 22 Ное 2008, 17:56

Колеги нямам много време, затова не прегледах всички теми по въпроса.. немога да си отвия шайбата на коляновия вал, за да си сменя ангренажа.. или е зверски стягана.. или е с лява резба, като перката за охлаждане? Ако някой знае нещо.. или има съвет и някоя тънкост за споделяне ще съм много благодарен. Мерси предварително :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 19:23

абе брат, дали напъваш правилният винт?

доколто си спомням имаше май 6 винта за развиване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 22 Ное 2008, 19:44

@2bar написа:абе брат, дали напъваш правилният винт?

доколто си спомням имаше май 6 винта за развиване.


не, не.. аз говоря за шайбата на коляновия, тази голямата и назъбената.. има голям винт отпред размер 22
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 19:52

Taurus написа:не, не.. аз говоря за шайбата на коляновия, тази голямата и назъбената.. има голям винт отпред размер 22


е тъй де, назъбената шайба е хваната заедно с ремъчната шайба. ама доколтото си спомням, този голям винт е за въртене на кол. вал. като си мушнеш ръката вътре в ремъчната шайба не напипваш ли глави на винтове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 22 Ное 2008, 21:27

Маха се и големия болт.... развива се много трудно и с голяма тръба за рамо и добра контра естествено ;) развиеш ли я оттам нататък е лесно ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 22:10

georgipass написа:Маха се и големия болт.... развива се много трудно и с голяма тръба за рамо и добра контра естествено ;) развиеш ли я оттам нататък е лесно ;)


майна, пускаш човека по грешна следа.

намерих го и в картинки, ама нещо не позволява да се сложи линк. ето го - www.e30.de, после отиваш в ляво на do it yourself, после отиваш на Motorraum, и после от линковете в средата търсиш Zahnriemenwechseln beim M20 (като му гледам аватара, това трябва да кара). на немски е, ама и по картинките става ясно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 23 Ное 2008, 1:26

@2bar написа:
georgipass написа:Маха се и големия болт.... развива се много трудно и с голяма тръба за рамо и добра контра естествено ;) развиеш ли я оттам нататък е лесно ;)


майна, пускаш човека по грешна следа.

намерих го и в картинки, ама нещо не позволява да се сложи линк. ето го - www.e30.de, после отиваш в ляво на do it yourself, после отиваш на Motorraum, и после от линковете в средата търсиш Zahnriemenwechseln beim M20 (като му гледам аватара, това трябва да кара). на немски е, ама и по картинките става ясно


Мерси, брато.. замалко да надуя бицепса от напъване :D а то НЕ трябва да се развива там.. т'ва си е да връткаш мАтора, за да докараш нещата по белезите.. Евала за чудесния мат'риал видях всичко в детайл :mhihi: 8)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 23 Ное 2008, 1:31

казах ти аз, че се напъваш в грешната посока ;)

добре, че всичко е минало добре

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook