ГНП от 524тд на 525тдс ремонт на плочка - прочетете!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 08 Окт 2008, 19:25

аз с радост съобщавам, че намерих 1 уникален майстор и ми я поправи+центровка и ми взе 30 лв за всичко. Значи аз го видях как го прави и горе-долу разбрах как се оправя. Само, че той изрично ме предупреди да не водя хора. Така, че ако има някой инициативен с плочка за ремонт може да отидем, да ни обясни как точно става и да почнеме и ние да си ги оправяме. Аз доколкото видях - пръскаше я с контактен спрей, после и нагрява диодите с поялник, маза пистите с калай, после я намаза с нафта, не мислех, че ще има ефект, но след това колата залетя и всички проблеми с работа на ниски обороти и тн ги няма. А дадох 30 лв, вместо 500 за плочка втора ръка. Кво ще кажете? :D
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 08 Окт 2008, 19:36

:yes: Много полезна информация е това
На плочките това им е проблема-пистите
Сигурен ли си че е с калай или просто ги е нагрял :roll:
Очудващото е това ,че по цялата си дължина са с различно съпротивление (при вкл.букса и колата на контакт)ако това съпротивление се дължи на нещо друго става,но ако си е от самите писти :roll: как ли се е получила с калай
П.П . Колега не искам да ти успорвам нищо(трябва вече да им се хване цаката на тея плочки),колко е темп. на топене на калая :?:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 08 Окт 2008, 20:07

И как тоя майстор ще разбере, че мафията на БМВ форума го е надушила?? Няма да му казваме и ще се направи график на ходене, че да не му втръсне от ремонт на ГНП-та :) А той ще стане милионер от нас.

Айде издай тайната на човека. Достатъчно е адрес и име да ни дадеш. Ние няма да казваме, че си ни казал, а просто ще ходим и ще му ревем. Може и някой който е по в час ( като zvetiko) да иде на разузнаване и да почне той да прави ГНП-тата на форума. И без това се чуди какво да прави докато детето му спи на обяд :paranoid:. Аз още нямам оплаквания от ГНП ама знае ли се??? А и 30 лв е доста добра цена за ремонта. Дори и през 3 месеца да се дават.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Окт 2008, 20:34

Zubcho написа:И как тоя майстор ще разбере, че мафията на БМВ форума го е надушила?? Няма да му казваме и ще се направи график на ходене, че да не му втръсне от ремонт на ГНП-та :) А той ще стане милионер от нас.

Айде издай тайната на човека. Достатъчно е адрес и име да ни дадеш. Ние няма да казваме, че си ни казал, а просто ще ходим и ще му ревем. Може и някой който е по в час ( като zvetiko) да иде на разузнаване и да почне той да прави ГНП-тата на форума. И без това се чуди какво да прави докато детето му спи на обяд :paranoid:. Аз още нямам оплаквания от ГНП ама знае ли се??? А и 30 лв е доста добра цена за ремонта. Дори и през 3 месеца да се дават.

Поздрави


И с какво да отида- с Ладата ли :mhihi:

Ванка,мисля ,че горивоподаването пак ще даде дефект-нещо е закрепено,но няма логика да се ремонтира плочката така-все едно да ремонтираш потенциометър като го налепиш с калай. :roll:Калая се топи при 232°C

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 08 Окт 2008, 22:02

ми човека е от Ихтиман и ще гледам прихвана занаята от него, понеже директно ми каза, че не иска да му водя хора (по дяволите) а за плочката ми казаха, че не го прави за първи път, а до сега няма върнали се клиенти.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 08 Окт 2008, 22:03

ps стандартния калай се топи при 180 градуса
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Окт 2008, 14:59

Azereus написа:ps стандартния калай се топи при 180 градуса


Тинолът се топи при 180 градуса.Колега дано се получат нещата по този начин.Ако вадиш плочката някога може да направиш снимки да видим какво е направил майстора. ;)Има ли някаква промяна в работата на двигателя при различните режими-за празните обороти вече каза,че са се оправили.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 09 Окт 2008, 16:58

Zvetiko да идеш с ладата при този майстор е добър пердлог да се заеме с пло4ката!!!! все пак все едно си изпаднал в нужда. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 09 Окт 2008, 19:25

ми да колата е много по-стартова, турботупката почти я няма и тн. То като е била прецакана плочката, помпата си е работила както си иска, преди да свалим плочката, видях, че беше чукната до края към купето, а сега си е екстра
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Окт 2008, 21:02

Azereus написа:ми да колата е много по-стартова, турботупката почти я няма и тн. То като е била прецакана плочката, помпата си е работила както си иска, преди да свалим плочката, видях, че беше чукната до края към купето, а сега си е екстра


Няма начин да е била в крайно положение към купето-при това положение ще изхварчът буталата на празен ход. ;) Абе най-вероятно човека е мазал нещо,след което с регулировката е преодолял изтритият и мазан участък и колата се е оправила.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 17.09.2008

за плочката

Мнение от stonik » 19 Ное 2008, 19:26

Плочката ми е за ремонт.Как да намеря човека който ги ремонтира?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 22 Ное 2008, 9:37

Колеги ето ви един полезен линк може и да ви помогнеhttp://www.dizelist.ru/index.php?id=62

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook