M50B20S1 работи .....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

M50B20S1 работи .....

Мнение от rdvr_burgas » 19 Ное 2008, 16:47

Колеги, моето маторче M50B20S1 нещо се базика с мене - на празен ход държи 800 оборота, вместо май 650 бяха по каталог, както и работи богато - газ анализа от две различни места го потвърди. Над тихите обороти работи перфектно, но защо така обогатява сместа на ниските :help: Иначе колата си върви много добре за дваеска :mhihi: Естествено всичко това дава негативно отражение върху градския разход (15 -16), докато извънградско е прилично нисък (7,2 - 8,0). Още нещо нямам газовица, а след смяната на ламбда сондата не се получи нищо. Стъпковия мотор е прочистен много старателно, но уви пак нищо.
Ниид съм хелп енд уил апрешиейт ит алот :lol:
R6 - Was sonst?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 19 Ное 2008, 18:09

моето ако гори 15 градско трее банкет да прая :mhihi: а сега по темата-възможно е дебитомера да прави поразии-пробвай с друг
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 19 Ное 2008, 19:32

Ами колега то по принцип на празен ход и ниски обороти сместа е най-богата ;) Най добре отиди на Елкон да ти кажат къде е точно проблема, защото така да сменяш на сляпо не е работа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 19 Ное 2008, 21:40

georgipass написа:Ами колега то по принцип на празен ход и ниски обороти сместа е най-богата ;) Най добре отиди на Елкон да ти кажат къде е точно проблема, защото така да сменяш на сляпо не е работа ;)




най бедна е сместа при обороти на празен ход /на бензин/ и 800 са точните обороти.
На газ ако си с изпарител /нормална газ уредба/ на празен ход сиситемата работи или чрез вакум или с ел. винтил за принудително подаване на газ , което ще рече че не е задалжително да е бедна сместа /газ/ на празен ход .
И за финал 15-16/100 мисля че е ПИНГ ПОНГ разход на газ :D
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 19 Ное 2008, 22:04

mikluho написа:
georgipass написа:Ами колега то по принцип на празен ход и ниски обороти сместа е най-богата ;) Най добре отиди на Елкон да ти кажат къде е точно проблема, защото така да сменяш на сляпо не е работа ;)




най бедна е сместа при обороти на празен ход /на бензин/ и 800 са точните обороти.
На газ ако си с изпарител /нормална газ уредба/ на празен ход сиситемата работи или чрез вакум или с ел. винтил за принудително подаване на газ , което ще рече че не е задалжително да е бедна сместа /газ/ на празен ход .
И за финал 15-16/100 мисля че е ПИНГ ПОНГ разход на газ :D


Колега,
Споделям мнението nа Mikluho.
Според мен пича си има напълно функциониращ ДВГ. На празен ход почти няма ЕКУ-та дето да работя под 800 оборота. Аз лично съм виждал, саmо 2 пъти на Хюдай (копърка). Но те мога да карат и на вода, те могат всичко. :mhihi:

Даже съм виждал залепена накладка върху стара износена накладка. Приятен път !
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 19 Ное 2008, 22:46

mikluho написа:
georgipass написа:Ами колега то по принцип на празен ход и ниски обороти сместа е най-богата ;) Най добре отиди на Елкон да ти кажат къде е точно проблема, защото така да сменяш на сляпо не е работа ;)




най бедна е сместа при обороти на празен ход /на бензин/ и 800 са точните обороти.
На газ ако си с изпарител /нормална газ уредба/ на празен ход сиситемата работи или чрез вакум или с ел. винтил за принудително подаване на газ , което ще рече че не е задалжително да е бедна сместа /газ/ на празен ход .
И за финал 15-16/100 мисля че е ПИНГ ПОНГ разход на газ :D

Нямам газова уредба....при годишния преглед ми казаха, че на ниски обороти бълвам три пъти над нормата СО, на 2500 оборота съм три пъти под нормата :roll: Диагностиката не показа нищо, но оборотите на М50 трябва да са 650 на празен ход :!:
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 19 Ное 2008, 23:12

Прав е... Шестака е с по-ниски обороти на празен ход... Моята след ремонт на мотора и след почистване на моторчето за празен ход,вкл. изчистване на изпарителя от гадостите...Си държи 650-700оборота... При условие че неговата никога не е имала газ и е с нова ламбда сонда не би трябвало да прави такива глупости....С него се чухме по телефона по-рано и ми разказа по телефона за това нещо... И се замислих малко и що ли си мисля че дросела понякога прави такива проблемчета дребни...Виж го него първо дали не е проблемен щото съм чувал ( Знаеш от кой :mhihi: ) че дава ядове понякога...И на времето моя го чистиха... После погледни и дебитомера че твоя мисля беше с клапа не е с жичката .... Може и от него да дава някакво отражение....


Успех и да кажеш ако има подобрение...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: M50B20S1 работи .....

Мнение от AcOrP » 20 Ное 2008, 0:13

rdvr_burgas написа:Колеги, моето маторче M50B20S1 нещо се базика с мене - на празен ход държи 800 оборота, вместо май 650 бяха по каталог, както и работи богато - газ анализа от две различни места го потвърди. Над тихите обороти работи перфектно, но защо така обогатява сместа на ниските :help: Иначе колата си върви много добре за дваеска :mhihi: Естествено всичко това дава негативно отражение върху градския разход (15 -16), докато извънградско е прилично нисък (7,2 - 8,0). Още нещо нямам газовица, а след смяната на ламбда сондата не се получи нищо. Стъпковия мотор е прочистен много старателно, но уви пак нищо.
Ниид съм хелп енд уил апрешиейт ит алот :lol:

Провери датчиците за температура на охл.течност отчитат правилно,мотроника обогатява сместа при студен двигател.По-голямо контактно съпротивление на някой от конекторите на датчика също ще кара компютъра да мисли,че температурата е по-ниска.Другото е дебитомер-а

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: M50B20S1 работи .....

Мнение от vodach » 20 Ное 2008, 12:56

AcOrP написа:
rdvr_burgas написа:Колеги, моето маторче M50B20S1 нещо се базика с мене - на празен ход държи 800 оборота, вместо май 650 бяха по каталог, както и работи богато - газ анализа от две различни места го потвърди. Над тихите обороти работи перфектно, но защо така обогатява сместа на ниските :help: Иначе колата си върви много добре за дваеска :mhihi: Естествено всичко това дава негативно отражение върху градския разход (15 -16), докато извънградско е прилично нисък (7,2 - 8,0). Още нещо нямам газовица, а след смяната на ламбда сондата не се получи нищо. Стъпковия мотор е прочистен много старателно, но уви пак нищо.
Ниид съм хелп енд уил апрешиейт ит алот :lol:

Провери датчиците за температура на охл.течност отчитат правилно,мотроника обогатява сместа при студен двигател.По-голямо контактно съпротивление на някой от конекторите на датчика също ще кара компютъра да мисли,че температурата е по-ниска.Другото е дебитомер-а


по-скоро датчика за температура на входящия въздух, че термодатчика на на охл. течност не е вързан към ЕКУто, а само към таблото! Не бях чувал да държи толкова ниски обороти макар и
6-так 650-700 об. Тя няма мощност в тоя диапазон.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Ное 2008, 12:57

Ти кога ще спреш да говориш глупости?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Re: M50B20S1 работи .....

Мнение от rdvr_burgas » 20 Ное 2008, 13:03

AcOrP написа:
rdvr_burgas написа:Колеги, моето маторче M50B20S1 нещо се базика с мене - на празен ход държи 800 оборота, вместо май 650 бяха по каталог, както и работи богато - газ анализа от две различни места го потвърди. Над тихите обороти работи перфектно, но защо така обогатява сместа на ниските :help: Иначе колата си върви много добре за дваеска :mhihi: Естествено всичко това дава негативно отражение върху градския разход (15 -16), докато извънградско е прилично нисък (7,2 - 8,0). Още нещо нямам газовица, а след смяната на ламбда сондата не се получи нищо. Стъпковия мотор е прочистен много старателно, но уви пак нищо.
Ниид съм хелп енд уил апрешиейт ит алот :lol:

Провери датчиците за температура на охл.течност отчитат правилно,мотроника обогатява сместа при студен двигател.По-голямо контактно съпротивление на някой от конекторите на датчика също ще кара компютъра да мисли,че температурата е по-ниска.Другото е дебитомер-а

Добре, да предположим че е датчика, но защо тогава сместа е богата само на тихите обороти, а на високите не е?
R6 - Was sonst?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 20 Ное 2008, 13:15

Зависи какво разбираш под богата смес. Ако е прекалено богата, ще дави и ще прекъсва. Същото е при прекалено бедна смес.
Ламбда сонадата пуска сиганал към моторчето за празен ход през ЕКУ-то и моторчето за празен ход обогатява или обеднява сместа. Нищо друго по горивната уредба не върши това. Развалена ламбда сонда се проверява само със лицензиран софтуер, който да отчете за грешки. На обикновен компютърен стенд са ми намирали такива дефекти, че направо се чудя как ми пали колата. Включитлено ми бяха казали ,че не ми работа ламбда сонадата. След като бях на оторизиран сервиз, се откри какво ми беше. Но да не ви занимавам.......
За това се вдигаш и отиваш на оторизиеран сервиз, поне да ти замерят за грешки ЕКУ-то. 100% ще намеря нещо ако има.

Успех. :D

П.С. Не мога да разбера с какво точно дразня колегите.Просто се опитвам да помогна на човека. Тях толковоа ги мързи, че дори и не казват какво точно ги дразни..... хахахахаха
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Ное 2008, 13:59

vodach написа:
П.С. Не мога да разбера с какво точно дразня колегите.Просто се опитвам да помогна на човека. Тях толковоа ги мързи, че дори и не казват какво точно ги дразни..... хахахахаха


Може би щото е нормално М50Б20 да държи 650 оборота на празен ход, КОГАТО Е ЗАГРЯЛ. Преди това си държи повече. Моята като я запаля сутринта първата минута държи 1000 ,после постепенно падат до 600-ина. Понякога ми се струва и че под 600 държи, стрелката е почти на 500-те.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 21 Ное 2008, 17:43

Pavlinius написа:
vodach написа:
П.С. Не мога да разбера с какво точно дразня колегите.Просто се опитвам да помогна на човека. Тях толковоа ги мързи, че дори и не казват какво точно ги дразни..... хахахахаха


Може би щото е нормално М50Б20 да държи 650 оборота на празен ход, КОГАТО Е ЗАГРЯЛ. Преди това си държи повече. Моята като я запаля сутринта първата минута държи 1000 ,после постепенно падат до 600-ина. Понякога ми се струва и че под 600 държи, стрелката е почти на 500-те.


Ето, човека обективно си казва... ОК сигурно аз бъркам.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook