Въпрос за съединител.
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
емиии рискуваш, че след още 1000 - 1500 км ще отваряш пак да сменяш притискател и/или лагер и щом смяташ да го правиш сам то ти гарантирам, че като разглобиш всичко и преди да си започнал да сглобяваш ще изтичаш до магазина за притискател с думите: "Аз, тая хамалогия втори път НЕ!"
Иначе не е сложно - майсторите го правят за около 4 часа, но човек без опит да кажем за 1 ден цял трябва да се справи.
Тънкости - има във форума теми с подробности за смяната (поне аз мисля, че съм чел нещо такова) и в руската книга дето я има във форума също е обяснено. За монтажа ще ти трябва дорник, ама пак някъде из темите бях чел, че някои слагат тиксо... или нещо такова... абе най-добре намери темата и я прочети.
И в заключение - приветствам мерака ти да се хванеш сам!
Аз също имах голямо желание да си сменя сам съединителя, но не намерих нито канал нито подемник, където да го направя
А, да не забравиш да обезвъздушиш системата и да долееш течност и да внимаваш каква доливаш да не я пресичеш. Извади малко от старата с една спринцовка и я смеси с новата в една кутийка и ако всичко е ок - давай смело
Това от мен. Ако се сетя още нещо ще пиша.

Иначе не е сложно - майсторите го правят за около 4 часа, но човек без опит да кажем за 1 ден цял трябва да се справи.
Тънкости - има във форума теми с подробности за смяната (поне аз мисля, че съм чел нещо такова) и в руската книга дето я има във форума също е обяснено. За монтажа ще ти трябва дорник, ама пак някъде из темите бях чел, че някои слагат тиксо... или нещо такова... абе най-добре намери темата и я прочети.
И в заключение - приветствам мерака ти да се хванеш сам!


А, да не забравиш да обезвъздушиш системата и да долееш течност и да внимаваш каква доливаш да не я пресичеш. Извади малко от старата с една спринцовка и я смеси с новата в една кутийка и ако всичко е ок - давай смело

Това от мен. Ако се сетя още нещо ще пиша.


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.
Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.
Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.
- calco
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: хубави работи
- Мечтае да кара: още по-хубави работи
littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.
Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.
Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти...

Купувам Range Rover от 1996 до 2000 г.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
calco написа:littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.
Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.
Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти...Но ме кефи, ти ли го измисли?
Не преди много време бях чел една тема какво да гледаме при покупна на кола и това го прочетох там и да ти кажа има логика.
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
E34Power написа:a някой знае ли дали ще стане от нещо дуго - да издържи повече на издевателства
има си спортни съединители но едва ли мое си ги позволи6:само за пример-на моита 540ка обикновен е 900лв,спортен около1500,ама мое и да си заслужава 6тото моята кола е на 110000км,а има 4 смени+маховик.до сега бех в USA и моех да си го позволя,но в БГ малко ми е множко и намалих газта.само маховика ми стъпи на 900$,тъи че според зависи.при мен...... имам пари-унижавам АМГ и мустанги.......неам пари-карам редом до ОПЕЛ


- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
littlerock написа:calco написа:littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.
Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.
Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти...Но ме кефи, ти ли го измисли?
Не преди много време бях чел една тема какво да гледаме при покупна на кола и това го прочетох там и да ти кажа има логика.
И аз съм чувал подобни тестове при закупуване...

- Taurus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
ddddk написа:емиии рискуваш, че след още 1000 - 1500 км ще отваряш пак да сменяш притискател и/или лагер и щом смяташ да го правиш сам то ти гарантирам, че като разглобиш всичко и преди да си започнал да сглобяваш ще изтичаш до магазина за притискател с думите: "Аз, тая хамалогия втори път НЕ!"![]()
Иначе не е сложно - майсторите го правят за около 4 часа, но човек без опит да кажем за 1 ден цял трябва да се справи.
Тънкости - има във форума теми с подробности за смяната (поне аз мисля, че съм чел нещо такова) и в руската книга дето я има във форума също е обяснено. За монтажа ще ти трябва дорник, ама пак някъде из темите бях чел, че някои слагат тиксо... или нещо такова... абе най-добре намери темата и я прочети.
И в заключение - приветствам мерака ти да се хванеш сам!Аз също имах голямо желание да си сменя сам съединителя, но не намерих нито канал нито подемник, където да го направя
![]()
А, да не забравиш да обезвъздушиш системата и да долееш течност и да внимаваш каква доливаш да не я пресичеш. Извади малко от старата с една спринцовка и я смеси с новата в една кутийка и ако всичко е ок - давай смело![]()
Това от мен. Ако се сетя още нещо ще пиша.
Канала налице, вкъщи се занимаваме с ел.автомобилна дейност, проблема ми е в кинтите и времето





22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани