Въпрос за съединител.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 18 Ное 2008, 14:58

емиии рискуваш, че след още 1000 - 1500 км ще отваряш пак да сменяш притискател и/или лагер и щом смяташ да го правиш сам то ти гарантирам, че като разглобиш всичко и преди да си започнал да сглобяваш ще изтичаш до магазина за притискател с думите: "Аз, тая хамалогия втори път НЕ!" :mhihi:
Иначе не е сложно - майсторите го правят за около 4 часа, но човек без опит да кажем за 1 ден цял трябва да се справи.
Тънкости - има във форума теми с подробности за смяната (поне аз мисля, че съм чел нещо такова) и в руската книга дето я има във форума също е обяснено. За монтажа ще ти трябва дорник, ама пак някъде из темите бях чел, че някои слагат тиксо... или нещо такова... абе най-добре намери темата и я прочети.

И в заключение - приветствам мерака ти да се хванеш сам! :) Аз също имах голямо желание да си сменя сам съединителя, но не намерих нито канал нито подемник, където да го направя :(

А, да не забравиш да обезвъздушиш системата и да долееш течност и да внимаваш каква доливаш да не я пресичеш. Извади малко от старата с една спринцовка и я смеси с новата в една кутийка и ако всичко е ок - давай смело ;)

Това от мен. Ако се сетя още нещо ще пиша. ;)
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 18 Ное 2008, 16:27

До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.

Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: София
Кара: хубави работи
Мечтае да кара: още по-хубави работи

Мнение от calco » 18 Ное 2008, 17:18

littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.

Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.


Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти... :) Но ме кефи, ти ли го измисли?
Купувам Range Rover от 1996 до 2000 г.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 18 Ное 2008, 17:23

calco написа:
littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.

Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.


Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти... :) Но ме кефи, ти ли го измисли?

Не преди много време бях чел една тема какво да гледаме при покупна на кола и това го прочетох там и да ти кажа има логика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 24.10.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34-столичанка в повече

Мнение от Манчев73 » 18 Ное 2008, 17:40

E34Power написа:a някой знае ли дали ще стане от нещо дуго - да издържи повече на издевателства :roll:

има си спортни съединители но едва ли мое си ги позволи6:само за пример-на моита 540ка обикновен е 900лв,спортен около1500,ама мое и да си заслужава 6тото моята кола е на 110000км,а има 4 смени+маховик.до сега бех в USA и моех да си го позволя,но в БГ малко ми е множко и намалих газта.само маховика ми стъпи на 900$,тъи че според зависи.при мен...... имам пари-унижавам АМГ и мустанги.......неам пари-карам редом до ОПЕЛ :mhihi: слава богу че остана некои лев.....ЗАСЕГА :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 18 Ное 2008, 17:43

littlerock написа:
calco написа:
littlerock написа:До извода че съединителя ми е за смяна стигнах като синаправих един тест на място с опъната докрай ръчна вкарах 4-та задържах на 3500об и почнах да пускам съединителя колата почна да умалява но като дадох газ и пуснах докрай съединителя не угасна оборотите паднаха но не угасна от там стигнах до извода че съединителя е капут.

Надявам се правилно съм проверил съединителя да ли е прецакан.


Аз мисля че с този тест, си прецакал и малкото живот, който е имал съденителя ти... :) Но ме кефи, ти ли го измисли?

Не преди много време бях чел една тема какво да гледаме при покупна на кола и това го прочетох там и да ти кажа има логика.


И аз съм чувал подобни тестове при закупуване...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 18 Ное 2008, 17:57

ddddk написа:емиии рискуваш, че след още 1000 - 1500 км ще отваряш пак да сменяш притискател и/или лагер и щом смяташ да го правиш сам то ти гарантирам, че като разглобиш всичко и преди да си започнал да сглобяваш ще изтичаш до магазина за притискател с думите: "Аз, тая хамалогия втори път НЕ!" :mhihi:
Иначе не е сложно - майсторите го правят за около 4 часа, но човек без опит да кажем за 1 ден цял трябва да се справи.
Тънкости - има във форума теми с подробности за смяната (поне аз мисля, че съм чел нещо такова) и в руската книга дето я има във форума също е обяснено. За монтажа ще ти трябва дорник, ама пак някъде из темите бях чел, че някои слагат тиксо... или нещо такова... абе най-добре намери темата и я прочети.

И в заключение - приветствам мерака ти да се хванеш сам! :) Аз също имах голямо желание да си сменя сам съединителя, но не намерих нито канал нито подемник, където да го направя :(

А, да не забравиш да обезвъздушиш системата и да долееш течност и да внимаваш каква доливаш да не я пресичеш. Извади малко от старата с една спринцовка и я смеси с новата в една кутийка и ако всичко е ок - давай смело ;)

Това от мен. Ако се сетя още нещо ще пиша. ;)


Канала налице, вкъщи се занимаваме с ел.автомобилна дейност, проблема ми е в кинтите и времето :uups: Баща ми е този с компетенцията и способностите, но да го хвана да прави моята кола пред хилядите други домашни задължения е мноооого трудно. Изглежда ще трябва да я държа пайвантисана поне 2 седмици :confused: Приготвил съм и ангренажче и масла.. Мерси за съветите със сигурност ще свършат работа :) За дорник ще измисля нещо.. все пак сме нацията на Жигули и Москвичи :D
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook