Парктроник за 50 лв. ОЕМ-ски вид
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Парктроник за 50 лв. ОЕМ-ски вид
50лв парктроник и още толкова в труд (собствена преценка) и ейго дее ОЕМ-ския вид на парктроника: без лъскаво без стърчащи датчици и най-важното без излишни (лично мнение) екрани в купето. Общо казано пускам тема да се изфукам
и ако някой пита туй-онуй да съм полезен.
... без доставката е 40лв. от hid.bg
http://store.picbg.net/pubpic/7F/19/04c ... 907f19.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/4F/E2/a0e ... 3d4fe2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/97/39/866 ... d79739.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/13/D3/efc ... a913d3.JPG

... без доставката е 40лв. от hid.bg

http://store.picbg.net/pubpic/7F/19/04c ... 907f19.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/4F/E2/a0e ... 3d4fe2.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/97/39/866 ... d79739.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/13/D3/efc ... a913d3.JPG

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
...
колега, кой модел точно си взел ?
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
И как си го поставил на тези лайсни??? Сваля ли бронята при поставянето.
На мен ми е много близко магазина и няма да плащам за куриер
Хайде дай описание на цялата процедура, че се зарибих
На мен ми е много близко магазина и няма да плащам за куриер

Хайде дай описание на цялата процедура, че се зарибих

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Парктроник за 50 лв. ОЕМ-ски вид
Колега, трудно ли монтира датчиците на тая лайсна. Много добре изглежда


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
VesoPesa написа:най излишната екстра според мене![]()
иначе добре изглежда
Изобщо не е излишна-невероятно полезно нещо,докато паркираш колата,изобщо не гледаш назад какво става.


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
мене пък ми пречи адски много, мраза нещо да ми пиши на галвата докато паркирамzvetiko написа:VesoPesa написа:...
...

веднъж пробвах на е60-та да паркирам с парктроник е няма да ти казвам сестра ми как ми се смя

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Който го кефи О.К.Дано не ми се налага да опирам да услугите на тези модерни бла-бла в скоро време;)
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Съжалявам че не можах да отговоря на време:
Парктроника се води "звукова сигнализация" от 38 лв. (с промоцията
)
МОнтирането е най-добро, когато се пробие лайсната така, че да се скрие и тази външната част от датчика, която при нормално поставяне би трябвало да стърчи. Лошото е, че отдолу трябва да се залепи, при положение, че е прибран, като моят; аз лепих с поксипол. Другото кофти нещо е, че трябва малко да се пробие бронята отдолу. И едно важно нещо за пробиването на дупките за страничните лайсни: лайсната се плъзга, за да се застопори и затова дупката в бронята трябва да е по-широка, иначе датчика пречи при плъзгането(прибирането) на страничната лайсна и така няма да има достатъчно място за средната. Тва е доста важно, щото иначе почва едно чудене- що като лайсните бяха на колата си бяха добре, а сега средната идва дълга.
Най-важното при цялата инсталация е хубавия отвор в лайсната, което означава хубав свредел. Аз лично пробих дупката със свредела от комплекта сложих (по стърчащ начин) датчика и го очертах на лайсната с молив. После разширявах отвора с едни камъчета дето се слагат на дрелката, докато целия датчик влезе до нивото на лайсната. После поксипол отзад. Тва всичкото, щото нямах свредел с външния диаметър на датчика. А и да не забравя прреди да слагам датчика го напръсках с черен МАТОВ спрей; след като поставих всичкки датчици минах целите лайсни, заедно с парктроника с е едно препаратче за лайсни, дето го взехме (или по-точно колегата Mad_Chicken)от ОМВ (черна тубичка като за обувки с червен надпис, немоа се сетя за марката).
Свързването става към задната:Има един дебел сноп с кабели (увъртян в черна лента) идващ към багажника. Развъртях го и свързах за син кабел с жълта ивица. За по-сигурно отворете кората на капака набагажника (там където е номера) и вижте на буксата как точно изглежда синия кабел. Същият трябва да е и долу, в багажника(вляво зад кората) в снопа.
За бронята, аз лично я свалих, наклоних си я удобно и почнах да си пробивам по нея. Свалянето е лесно- за 1-2 мин с ключа за джантите-17 и отверка за едни джаджи под страничните лайсни;)
Непрекъснатия сигнал свири на около 30см от казана
Има два недостатъка:
1.Винаги, когато дадете на задна изписква еднократно, за да покаже че работи. Този недостатък не е нещо дразнещо, но при автоматиците дето непрекъснато минаваме през R по се усеща
2. Пищялката звучи ужасно, аз лично вчера си купих друга за лев4е, щтото много дразнещо пищи.
Моето мнение е, че има полза от тая екстра.....както и от всяка друга
Парктроника се води "звукова сигнализация" от 38 лв. (с промоцията

МОнтирането е най-добро, когато се пробие лайсната така, че да се скрие и тази външната част от датчика, която при нормално поставяне би трябвало да стърчи. Лошото е, че отдолу трябва да се залепи, при положение, че е прибран, като моят; аз лепих с поксипол. Другото кофти нещо е, че трябва малко да се пробие бронята отдолу. И едно важно нещо за пробиването на дупките за страничните лайсни: лайсната се плъзга, за да се застопори и затова дупката в бронята трябва да е по-широка, иначе датчика пречи при плъзгането(прибирането) на страничната лайсна и така няма да има достатъчно място за средната. Тва е доста важно, щото иначе почва едно чудене- що като лайсните бяха на колата си бяха добре, а сега средната идва дълга.

Най-важното при цялата инсталация е хубавия отвор в лайсната, което означава хубав свредел. Аз лично пробих дупката със свредела от комплекта сложих (по стърчащ начин) датчика и го очертах на лайсната с молив. После разширявах отвора с едни камъчета дето се слагат на дрелката, докато целия датчик влезе до нивото на лайсната. После поксипол отзад. Тва всичкото, щото нямах свредел с външния диаметър на датчика. А и да не забравя прреди да слагам датчика го напръсках с черен МАТОВ спрей; след като поставих всичкки датчици минах целите лайсни, заедно с парктроника с е едно препаратче за лайсни, дето го взехме (или по-точно колегата Mad_Chicken)от ОМВ (черна тубичка като за обувки с червен надпис, немоа се сетя за марката).
Свързването става към задната:Има един дебел сноп с кабели (увъртян в черна лента) идващ към багажника. Развъртях го и свързах за син кабел с жълта ивица. За по-сигурно отворете кората на капака набагажника (там където е номера) и вижте на буксата как точно изглежда синия кабел. Същият трябва да е и долу, в багажника(вляво зад кората) в снопа.
За бронята, аз лично я свалих, наклоних си я удобно и почнах да си пробивам по нея. Свалянето е лесно- за 1-2 мин с ключа за джантите-17 и отверка за едни джаджи под страничните лайсни;)
Непрекъснатия сигнал свири на около 30см от казана

Има два недостатъка:
1.Винаги, когато дадете на задна изписква еднократно, за да покаже че работи. Този недостатък не е нещо дразнещо, но при автоматиците дето непрекъснато минаваме през R по се усеща
2. Пищялката звучи ужасно, аз лично вчера си купих друга за лев4е, щтото много дразнещо пищи.
Моето мнение е, че има полза от тая екстра.....както и от всяка друга


- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
И още нещо- пищялката се слага под задната кора с тонколоните. Най-лесно е, щото има дупки от към багажника и щото инче се чува повече навън отколкото вътре 


- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...а дали е възможно да се върже за гонга в таблото вместо с тази "пищялчица" ???Djelebov написа:И още нещо- пищялката се слага под задната кора с тонколоните. Най-лесно е, щото има дупки от към багажника и щото инче се чува повече навън отколкото вътре
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
TazzMann написа:...а дали е възможно да се върже за гонга в таблото вместо с тази "пищялчица" ???Djelebov написа:И още нещо- пищялката се слага под задната кора с тонколоните. Най-лесно е, щото има дупки от към багажника и щото инче се чува повече навън отколкото вътре
Би трябвало да може, но с доста окабеляване. Аз вчера си сложих един малък зумер (на тва вече му викам зумер


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани