Въпросче за хидравликата на Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 23 Авг 2008, 14:20

Ето и статията за която споменах в предишният пост.
Подмяна на 735и секторната кутия с такава със сервотроник.
Доколкото разбирам трябва и модул за сервотроника които се намира някаде при педалите :)
http://bmwe32.masscom.net/


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 25 Авг 2008, 9:22

Друга причина може да бъде обраният в повече луфт от кормилната кутия поне при мен така беше.Направи ми въднага впечатление че волана е по-тежък от старото М50 седен.Скоро като обрах лухта от голямата гайка при педалите реших да видя и кутията.Отхлабих там лимбоса и сега волана си е лек а и луфт няма.Моя съвет е първо да обирате луфта от гайката и след това чак от кормилната кутия.А да питам колко оборота прави лимбосчето на кутията щото при мен се върти няма и оборот от крайно до крайно положение това дали е нормално или затяга нещо самата резба :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2004
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: скрап

Сервотроник

Мнение от RS » 25 Авг 2008, 9:33

Сервотрониковата кормилна кутия се познава с просто око.
Отваряш капака и заставаш до левия калник поглеждаш кормилната кутия и гледаш за кабел (2 жила) и букса които отиват на кутията.
Буксата се пада под кормилния прът.
Ако има букса на самата кутия имаш сервотроник, и обратното.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Окт 2008, 0:00

А дали ще успея сам да обера луфта на волана и може ли да прецакам нещо. Иначе разбрах от поста на dinozab за последователността, но заслужава ли си да ходя на сервиз за това, а и да не ми затегне още след сервиз, че и сега не е от най-леките (с 225-ци съм :mhihi: )
А и течността за хидравликата е почти към края на пръчката - доливане или смяна на цялата - как да разбера дали е необходимо второто?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Окт 2008, 1:01

Мда, ясно. Като обрах луфта забелявам че, нещо се одървя тоя волан нещо, ама как да съм сигурен, че тая каляска има тва нещо ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 18 Окт 2008, 6:53

Моя волан на място е много лек , а при движение с висока скорост наистина трудно се мърда, което е супер! На 16 цола съм с гуми Р6000 225 55 16 и допълнителното усилие на място много помага за маневри и паркиране!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Окт 2008, 8:39

айде да не отварям нова тема да питам тука - защо волана затяга като натисна кучките ???? :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Окт 2008, 13:26

Днес се чух с Г.Пенчев и тая екстра трябва да има някви датчици, кабеляк към кормилната кутия, демек нямам таз радост. Язък :mhihi:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook