Въпросче за хидравликата на Е34
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ето и статията за която споменах в предишният пост.
Подмяна на 735и секторната кутия с такава със сервотроник.
Доколкото разбирам трябва и модул за сервотроника които се намира някаде при педалите
http://bmwe32.masscom.net/
Подмяна на 735и секторната кутия с такава със сервотроник.
Доколкото разбирам трябва и модул за сервотроника които се намира някаде при педалите

http://bmwe32.masscom.net/
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Друга причина може да бъде обраният в повече луфт от кормилната кутия поне при мен така беше.Направи ми въднага впечатление че волана е по-тежък от старото М50 седен.Скоро като обрах лухта от голямата гайка при педалите реших да видя и кутията.Отхлабих там лимбоса и сега волана си е лек а и луфт няма.Моя съвет е първо да обирате луфта от гайката и след това чак от кормилната кутия.А да питам колко оборота прави лимбосчето на кутията щото при мен се върти няма и оборот от крайно до крайно положение това дали е нормално или затяга нещо самата резба 

- RS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 30.03.2004
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: скрап
Сервотроник
Сервотрониковата кормилна кутия се познава с просто око.
Отваряш капака и заставаш до левия калник поглеждаш кормилната кутия и гледаш за кабел (2 жила) и букса които отиват на кутията.
Буксата се пада под кормилния прът.
Ако има букса на самата кутия имаш сервотроник, и обратното.
Отваряш капака и заставаш до левия калник поглеждаш кормилната кутия и гледаш за кабел (2 жила) и букса които отиват на кутията.
Буксата се пада под кормилния прът.
Ако има букса на самата кутия имаш сервотроник, и обратното.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
А дали ще успея сам да обера луфта на волана и може ли да прецакам нещо. Иначе разбрах от поста на dinozab за последователността, но заслужава ли си да ходя на сервиз за това, а и да не ми затегне още след сервиз, че и сега не е от най-леките (с 225-ци съм
)
А и течността за хидравликата е почти към края на пръчката - доливане или смяна на цялата - как да разбера дали е необходимо второто?

А и течността за хидравликата е почти към края на пръчката - доливане или смяна на цялата - как да разбера дали е необходимо второто?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Мда, ясно. Като обрах луфта забелявам че, нещо се одървя тоя волан нещо, ама как да съм сигурен, че тая каляска има тва нещо ?
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Моя волан на място е много лек , а при движение с висока скорост наистина трудно се мърда, което е супер! На 16 цола съм с гуми Р6000 225 55 16 и допълнителното усилие на място много помага за маневри и паркиране!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Днес се чух с Г.Пенчев и тая екстра трябва да има някви датчици, кабеляк към кормилната кутия, демек нямам таз радост. Язък 

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани