Искам 535 или 540
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
pesho написа:БАНСИНГ написа:....
до тука ми е 20 000![]()
Тя почти колкот моя хамстер
Милионер

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Zubcho написа:Аре ве някой няма ли да продава гледаната с любов 535-чка??? или пък 530-ка???
Има една 535 с много екстри,хафтумат,кожа и т.н.......,а цената народна
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:Zubcho написа:Аре ве някой няма ли да продава гледаната с любов 535-чка??? или пък 530-ка???
Има една 535 с много екстри,хафтумат,кожа и т.н.......,а цената народна
Ами да правим бартер тогава за мойта и всички са доволни

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
чета темата и се смея на глас просто много ми е забавно тук.
турбо ако си решил да слагаш и ако искаш да имаш двигател сменяш му чаркалъците което ще рече бутала биели и т.н. и т.н. което си е 50 процента на един успешен турбо проект..освен ако искаш да вземеш някоя духалка от бус транзит да надуеш до 0.6 както са правили и други навремето и да чакаш чупенето на мотора в близко бъдеще..турбо с газов инжекцион ,поне с този който си сега не може да се работи..има газов инжекцион за турбо автомобили но дюзите са много различни..
след това имаш електроника да сменяш по това турбо..освен ако не искаш сместта да ти е бедна и да разтопиш някое буталце..
но както видях въпроса "искам турбо но как да го сложа на мотор с ГИ" ми подсказва че този спорт не е за тебе...лудия гсм е счупил мотори и мотори докато не го е направил както трябва
после викаш 540 да си бил вземал..и как ще го поддържаш този звяр бе приятелю любезни? или смяташ да му ръгнеш газ и на него? питай Azrail който има едно 540 с 6 скорости и една М3ка Е46...ама първо виж в галерията му има отворен кош да видиш как ще вадиш 4литровия мотор и ще сложиш 2литровия и катаджийте ще ти повярват..не дай си боже на една катастрофа застрахователите да видят мотора ти и после да ти откажат плащане..
части откъде?
ама изобщо замислил ли си се преди да се пуснеш в тоя спорт?!?
мое мнение е , дръж 520ката ти и не се замисляй нито за 2.5 защото не препоръчително а ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ти трябват спирачки..аз когато имах 520 и си мислех че 520 спира докато не се качих на 525 на един познат и просто очите ми щяха да са декорация на предното стъкло.
иначе 540 си е една красива мечта която могат да позволят малко хора да поддържат качествено такава кола..освен ако си мислиш че с цигании ще поддържаш кола?по-добре я остави за някой истински ентусиаст че 540 Е34 стават все по-малко..аз и ти не сме за такава кола
турбо ако си решил да слагаш и ако искаш да имаш двигател сменяш му чаркалъците което ще рече бутала биели и т.н. и т.н. което си е 50 процента на един успешен турбо проект..освен ако искаш да вземеш някоя духалка от бус транзит да надуеш до 0.6 както са правили и други навремето и да чакаш чупенето на мотора в близко бъдеще..турбо с газов инжекцион ,поне с този който си сега не може да се работи..има газов инжекцион за турбо автомобили но дюзите са много различни..
след това имаш електроника да сменяш по това турбо..освен ако не искаш сместта да ти е бедна и да разтопиш някое буталце..
но както видях въпроса "искам турбо но как да го сложа на мотор с ГИ" ми подсказва че този спорт не е за тебе...лудия гсм е счупил мотори и мотори докато не го е направил както трябва
после викаш 540 да си бил вземал..и как ще го поддържаш този звяр бе приятелю любезни? или смяташ да му ръгнеш газ и на него? питай Azrail който има едно 540 с 6 скорости и една М3ка Е46...ама първо виж в галерията му има отворен кош да видиш как ще вадиш 4литровия мотор и ще сложиш 2литровия и катаджийте ще ти повярват..не дай си боже на една катастрофа застрахователите да видят мотора ти и после да ти откажат плащане..
части откъде?
ама изобщо замислил ли си се преди да се пуснеш в тоя спорт?!?
мое мнение е , дръж 520ката ти и не се замисляй нито за 2.5 защото не препоръчително а ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ти трябват спирачки..аз когато имах 520 и си мислех че 520 спира докато не се качих на 525 на един познат и просто очите ми щяха да са декорация на предното стъкло.
иначе 540 си е една красива мечта която могат да позволят малко хора да поддържат качествено такава кола..освен ако си мислиш че с цигании ще поддържаш кола?по-добре я остави за някой истински ентусиаст че 540 Е34 стават все по-малко..аз и ти не сме за такава кола
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
52 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани