Проблем с паленето, Е34
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Проблем с паленето, Е34
Днес сутринта се качих в 520-ката (1991, М50В20), завъртях ключа и... Не запали.
При завъртането му, за кратко (0,5 сек.) се чу обичайното енергично въртене на стартера и след това нещо започна да ръмжи, въртеше като на тласъци и изобщо имах чувството, че маховика не се движи... Не бях карал колата от 10-ина дни. Не знам на колко години е акумулатора, но се надявам той да е причината.
Не съм сменял нищо по колата, освен масло, накладки и подобни.
Въпросът ми е: ако сваля акумулатора за да го заредя, ще има ли проблем с компютъра или има ли нещо по-специално, което трябва да знам при махането и слагането му?
Ще споделя накрато историята на колата, откакто я взех. Това беше преди 4 месеца, на 227 000 км. За първите 3 мес. направих 4 000 км и нямаше никакви проблеми. Преди месец започна да ми прави един номер с аварийките - когато отворя някоя врата започват да стветят, но след като я затворя не угасват, а продължават да мигат около 10-15 сек. После няколко пъти ми се случи като карам на климатик и съм спрял на някой светофар, оборотите да паднат под 600, веднага след което се качват на 800 (вероятно след намесата на компютъра) и след 6-7 сек. се повтаряше същото... Още откакто взех колата, при подаване на газ (в над 3000 об.) се чуваше нещо като припукване или леко гърмене през ауспуха.
Ще съм ви благодарен за съветите.


Въпросът ми е: ако сваля акумулатора за да го заредя, ще има ли проблем с компютъра или има ли нещо по-специално, което трябва да знам при махането и слагането му?
Ще споделя накрато историята на колата, откакто я взех. Това беше преди 4 месеца, на 227 000 км. За първите 3 мес. направих 4 000 км и нямаше никакви проблеми. Преди месец започна да ми прави един номер с аварийките - когато отворя някоя врата започват да стветят, но след като я затворя не угасват, а продължават да мигат около 10-15 сек. После няколко пъти ми се случи като карам на климатик и съм спрял на някой светофар, оборотите да паднат под 600, веднага след което се качват на 800 (вероятно след намесата на компютъра) и след 6-7 сек. се повтаряше същото... Още откакто взех колата, при подаване на газ (в над 3000 об.) се чуваше нещо като припукване или леко гърмене през ауспуха.
Ще съм ви благодарен за съветите.

ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- MISHO_BMW
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 30.09.2008
- Местоположение: София
- Кара: E34 tds и E30 M50
Колега, зареди акумулатора и пробвай. Няма никакви сложни неща при сваляне и слагане. Само дето трябва да си свериш часовника после. За мигачите трябва да отидеш на жичкаджия да ти види алармата. Да не е нещо от нея. А за оборитите бих ти препоръчал някъде на диагностика.
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Мога да кажа само за аварайките, и мойта е същата, мисля че е от аларамата, като отворя врата и мигат, после като я затворя мигат около 10-15мин.
А и кажи колата на газ или бензин е.
А и кажи колата на газ или бензин е.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Не сваляй акумулатора! Ще имаш проблем с компютъра. Ще запалиш доста трудно, но след определено време ще се оправи. Под капака (нз точно къде беше) от към шофьорската седалка имаш нещо като гайка. На нея има 12V. Ако сваляш акумулатора дай на нея 12V от друг(преди да свалиш твоя де) за да запазиш настройките на комп-а. Или просто дай плюса на зарядното на нея и минуса някъде на маса - така без да сваляш акумулатора ще го заредиш.
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Аз пък почти на всеки 2 седмици си свалям акомулатора, и съединявам плюс и минус един към друг за около 30мин. за да изчисти грешките в компа.Вярно че след това за около 5-10мин. работи като трактор, но пък маха грешките.
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Бензин е, газ никога няма да сложа на БМВ, макар другите ми 2 (вече 1
) коли да са с АГУ.
Иначе сега съм сложил акумулатора да се зарежда. Измерих го с волтметър - показва 12,23 V, без товар. Зарядното показва, че е изхабен...
Когато отворих капачките на акумулатора се видя, че крайните 2 секции са с 3-4 мм по-малко електролит от останалите.
П.С: май късно прочетох другите мнения и вече съм махнал акум-ра... Вероятно после ще пиша и за проблем с компютъра.

Иначе сега съм сложил акумулатора да се зарежда. Измерих го с волтметър - показва 12,23 V, без товар. Зарядното показва, че е изхабен...


П.С: май късно прочетох другите мнения и вече съм махнал акум-ра... Вероятно после ще пиша и за проблем с компютъра.

ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Лоша новина - акумулатора не е бил причината... Стартера пак издаваше странни звуци, както вчера. Обаче пробвах с бутане (добре че живея на стръмна улица
) и запали. След това я изгасих, завтъртях ключа и пак запали, т.е. май всичко е наред, проблеми с компютъра не виждам да има, но не знам дали ще мога да разчитам на нея за в бъдеще. Дали все пак да не я закарам на някой мастор (поне вече ще мога да стигна на собствен ход
) и как да му обяня каква е била повредата? 



ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Какви "странни звуци" се чуват от стартера? Най-вероятно той е проблема. Отвори го за да провериш как са втулките/лагерите на ротора, може те да са отишли и затова да прави такива мизерии... поне при ладите и голфовете е така 

- i D r i v e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 29.09.2008
- Кара: Е46 N42B20
- Мечтае да кара: 2002 turbo
това, че си имал нестабилни обороти при включен климатик определено не е от стартера...
Препоръчвам ти диагностика и аз
, но не сега тъй като може би си изтрил грешките - покарай седмица и я води за диагноза
Препоръчвам ти диагностика и аз

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И според мен нещо става със стартера
Аз почти не съм чувал за проблемни стартери на БМВ
Георги Пенчев

Аз почти не съм чувал за проблемни стартери на БМВ
Георги Пенчев
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Значи май съм уцелил кьоравото с този стартер.
Днес си поиграх с колата: палих, гасих, палих, гасих - всичко е ок, даже пали за няма и половин секунда въртене, а преди беше поне за 1-1,5 сек. Ама ще е я закарам някъде да я видят все пак. Когато има развитие ще пиша какво е станало. Мерси на всички отзовали се. 


ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
Re: Проблем с паленето, Е34
ЗДРАВЕЙ КОГАТО МАХАШ АКУМОЛАТОРА НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ИМАШ ПРОБЛЕМИ ОСВЕН ДА ТИ СЕ РАЗКОДИРА КАСЕТОФОНА АМИ ЗА НЕ ПАЛЕНЕТО ТИ ИЗЧАКАЛ ЛИ СИ Я ДА ПОДГРЕ?
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Проблем с паленето, Е34
ivonte написа:...АМИ ЗА НЕ ПАЛЕНЕТО ТИ ИЗЧАКАЛ ЛИ СИ Я ДА ПОДГРЕ?







колегата е написал в първия пост:Днес сутринта се качих в 520-ката (1991, М50В20)
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Сигурно колегата е пропуснал да прочете някои подробности.
Иначе по темата: преди малко ми се обади майстора и каза, че четките на стартера ги нямало никакви и ги е сменил. Но тъй като аз не закарах лично колата при него (защото нямах възможност тогава) и не съм му описал точно проблема и подозренията си, сега като се чухме му споменах, че според мен стартера изобщо не зацепваше с маховика, когато не искаше да запали и той каза "с това трябваше да започнеш".
(Макар че това си е лично мое мнение, съдейки само по звука.) Все пак ми каза да я покарам така и да видя дали пак ще се появи проблема или наистина е бил от четките. Разказа ми някаква теория, че можело да не е стигал ток на бендикса за да вкара стартера навътре... Аз не разбирам много от такива неща и затова ще попитам: възможно ли е това и ще мога ли да разчитам на колата или да си имам едно на ум (все пак от "покарай я малко" не става ясно колко малко
, а и не се знае кога и дали ще се появи проблема)?

Иначе по темата: преди малко ми се обади майстора и каза, че четките на стартера ги нямало никакви и ги е сменил. Но тъй като аз не закарах лично колата при него (защото нямах възможност тогава) и не съм му описал точно проблема и подозренията си, сега като се чухме му споменах, че според мен стартера изобщо не зацепваше с маховика, когато не искаше да запали и той каза "с това трябваше да започнеш".


ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани