проблем с двигателя на БМВ 725 ТДС
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
проблем с двигателя на БМВ 725 ТДС
--------------------------------------------------------------------------------
Здравейте колеги!
Бих искал да се информирам за един проблем който се проявява в моята кола. при по-силничко натискане на педала за газта извън града или на по-стръмен баир по нагорнище, стрелката за температурата на охладителната течност преминава от средата вдясно и стои там докато примерно преодолея наклона , след което се връща в положение "дванадесет часа" по часовниковата стрелка. Проверил съм всичко за което се сетих и не намирам решение на проблема. Всичи детайли, които имат отношение към нормалното функциониране на двигателя са подменени. Но пак си грее леко мотора. Питал съм познати с те де еси, и ми казват че при тях стрелката си стои вертикално и не мръдва вдясно. В същото време съм виждал ланча и мерцедес спринтер с подобно поведение на стрелката за температурата при движение извън града. Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
П.С. Пиша в този раздел понеже разбрах от колеги във форума, че тук евентуално мога да бъда насочен къде да търся проблема.
Здравейте колеги!
Бих искал да се информирам за един проблем който се проявява в моята кола. при по-силничко натискане на педала за газта извън града или на по-стръмен баир по нагорнище, стрелката за температурата на охладителната течност преминава от средата вдясно и стои там докато примерно преодолея наклона , след което се връща в положение "дванадесет часа" по часовниковата стрелка. Проверил съм всичко за което се сетих и не намирам решение на проблема. Всичи детайли, които имат отношение към нормалното функциониране на двигателя са подменени. Но пак си грее леко мотора. Питал съм познати с те де еси, и ми казват че при тях стрелката си стои вертикално и не мръдва вдясно. В същото време съм виждал ланча и мерцедес спринтер с подобно поведение на стрелката за температурата при движение извън града. Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
П.С. Пиша в този раздел понеже разбрах от колеги във форума, че тук евентуално мога да бъда насочен къде да търся проблема.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Измий на водоструйка водния радиатор.
Последна промяна Ненко Вранков на 29 Сеп 2008, 14:47, променена общо 1 път
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
точно измий радиаторите... а е добре и да си смениш охлаждащата течност... като преди това направи промовка на мотора
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колегите ти отговориха-при миене на радатора ,го направи от вътре навън,като разделиш радиаторите на охлаждането и климатика.Може и в радиатора да е отложен котлен камък-чувал съм ,че някои колеги го почистват с калгон.Може би трябва да погледнеш и термостата,но ти сигурно си го направил. 

Мотора шумен ли е,в смисъл работи ли по-твърдо
Кажи кое по-точно си проверил-вискозитета,водната помпа,термостата,обезвъздушена ли е хубаво с-мата?
Ако всичко това е проверено измий радиаторите,както ти казват колегите
няма лошо да минеш и водната с-ма в една промивка(ако в казанчето антифриза е мътен)

Кажи кое по-точно си проверил-вискозитета,водната помпа,термостата,обезвъздушена ли е хубаво с-мата?
Ако всичко това е проверено измий радиаторите,както ти казват колегите
няма лошо да минеш и водната с-ма в една промивка(ако в казанчето антифриза е мътен)

by ''kompleksa''
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
Сменил съм вискосъединителя, термостата, водната помпа също като поставих немска с метална турбинка. Антифриза също е сменен с нов. Доколкото знам автомобила се обезвъздушава сам когато работи.Поне така ми казаха. Ако трябва някаква специална формула или марка антифриз за този мотор, кажете. Иначе радиаторите на климатика и водния такъв бяха разкачени и измити външно много добре. Промивка вътрешно не съм правил наистина, но пак от сведующи по въпроса разбрах, че не би бил там проблема защото колата трябвало да загрява постоянно, а не само при настъпване по баир нагоре. Четох по форума, че капачките на разширителното казанче също правели проблеми. Може ли да е от капачката?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
k_ognyanov написа:Сменил съм вискосъединителя, термостата, водната помпа също като поставих немска с метална турбинка. Антифриза също е сменен с нов. Доколкото знам автомобила се обезвъздушава сам когато работи.Поне така ми казаха. Ако трябва някаква специална формула или марка антифриз за този мотор, кажете. Иначе радиаторите на климатика и водния такъв бяха разкачени и измити външно много добре. Промивка вътрешно не съм правил наистина, но пак от сведующи по въпроса разбрах, че не би бил там проблема защото колата трябвало да загрява постоянно, а не само при настъпване по баир нагоре. Четох по форума, че капачките на разширителното казанче също правели проблеми. Може ли да е от капачката?
Един колега с твоят проблем го реши като смени радиатора,който беше задръстен от вътре-затова ти я даваме тази идея.Ще ти загрява постоянно ако е много задръстен ,отначало ще почне да го прави при по-голями натоварвания на охладителната система.За обезвъздушаването-и според мен колата се самообезвъздушава ,но можеш да направиш следното-отвърти вечерта всички пробки за обезвъздушаване и отвърти капачката и остави антифриза да изстине през ноща-при свиването си гони перфектно всичкият въздух.Кажи и за работата на двигателя-Ванката те пита ненапразно,ако помпата е завъртяна много към двигателя за да се компенсира разтягането на веригата и той "чука" при работа, двигателят може да грее повече-погледни дали помпата не е завъртяна максимално към двигателя(виж бъбрековидните прорези на помпата,където са стягащите гайки).
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани