Затънах в кал и сега проблем...(волана тресе)
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Djelebov написа:Колеги, има ли начин да си проверя каретата на волана(ако таз кола има такива неща), че сега те са наред за проверка. После кормилната кутия![]()
Отваряш предния капак и шофьорската врата.Бъркаш с лявата ръка пред сервото да хванеш карето на кормилния вал а с дясната през отворената врата местиш като на пулсации волана леко в ляво и вдясно.Така проверяваш първото каре което е между късия и дългия кормилен вал и седи в декоративната колона след волана.После лявата ръка на изхода на карето за да усетиш хлабина ако има такава и да си игнорирал горното (гумено)


Ако има пукане при въртене на волана на място най-вероятно имаш заминал/и вътрешен накрайник/ци

Според мен се е уцелил момента с тегленето от калта ,но най-добре е да тръгнеш по реда който ти казах

Георги Пенчев
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Penchev написа:Djelebov написа:Колеги, има ли начин да си проверя каретата на волана(ако таз кола има такива неща), че сега те са наред за проверка. После кормилната кутия![]()
Отваряш предния капак и шофьорската врата.Бъркаш с лявата ръка пред сервото да хванеш карето на кормилния вал а с дясната през отворената врата местиш като на пулсации волана леко в ляво и вдясно.Така проверяваш първото каре което е между късия и дългия кормилен вал и седи в декоративната колона след волана.После лявата ръка на изхода на карето за да усетиш хлабина ако има такава и да си игнорирал горното (гумено)Следващата стъпка вече е крик - колата във въздуха - един човек вътре на волана и друг ,който започва от кормилната кутия ,напречната кормилна щанга , паразитен хебел (от другата страна) втулката му ,вътрешни кормилни накрайници и външни накрайници
![]()
Ако има пукане при въртене на волана на място най-вероятно имаш заминал/и вътрешен накрайник/ци![]()
Според мен се е уцелил момента с тегленето от калта ,но най-добре е да тръгнеш по реда който ти казах![]()
Георги Пенчев
Проблема е оправен, благодаря на всички за мненията.
Преди час се отчаях много и реших да сменям предните гуми с резервната и най-неочаквано след смяна на предна лява тресенето изчезна, на "развалената" гума няма никакви поражения, при въртене(докато е на колата) не се забелязва видимо отклонение на ръбовете на джантата, но факт- проблема изчезна.
Пенчев, благодаря за тва последното мнение, ще го използвам, за да видя що ми издава звук зад кормилото при клатене на волана. Иначе накрайниците ги проверих и между другото забелязах на едната биалетка и е заминал маншона. Пак благодаря на всички.

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани