e34 2.5 tds прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Сеп 2008, 13:50

BMWm5 написа:не е дат4ик неска разхлабих помпата и я изместих малко напред при загряло положение.. и проработи перфекно но се появи стария проблем с прекъсването на ниски при вклиу4ени фарове ....

и ся както е студено вали и е мра4но.. 4иста4ки парно фарове и подгряване... направо имам 4увството 4е 6те се скъсът танпоните на двигателя а преди да парна помпата пак няма6е тоя проблем при вси4ки вклиу4ени работи :(

Толкова ли трябва да е прецизна тая регулировка напред на зад 4е толкова не мога да и нацеля центровката?? да не би проблема ми да е в центровката от едната гума към другата 6тото само там не съм въртял или пак градосите на помпата???

ако бе6е пло4ката с пистите 6те6е постоянно да прекъсва на ниски нали колеги?? тя колко горе доло струва? (се пак да се подготвя?)

или пък в основата на двата проблема да е не6то по електрониката...
Има логика да е не6то такова за6тото при пускане на голям товар ( клима , ел натоварване.. ) на ис-а ми от на4ало падат оборотите а после се дигат със 100 автомати4но а на тдс-а няма такава екста... а след първия пад на оборотите стралката по4ва да си играе от 600 до 800 оборота и така до като или не и подам малко гас или докато сама не си успокои оборотите :(
Колега като ти чета мненията в темата си мисля,че плочката ти може да изкара още.
Регулировката й е наистина много прецизна.
Ако предварението ти е наистина на макс. то тресенето е много вероятно да идва от непостоянния,променящ се в големи граници ъгъл на впръскване,вследствие на износени вериги
За съвет мога да ти кажа да подложиш още една шайба(трябва да има две-гледай третата да е с същата дебелина) на пружината на авансатора-става за 15 мин.
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 20 Сеп 2008, 0:04

ivan. написа:
BMWm5 написа:не е дат4ик неска разхлабих помпата и я изместих малко напред при загряло положение.. и проработи перфекно но се появи стария проблем с прекъсването на ниски при вклиу4ени фарове ....

и ся както е студено вали и е мра4но.. 4иста4ки парно фарове и подгряване... направо имам 4увството 4е 6те се скъсът танпоните на двигателя а преди да парна помпата пак няма6е тоя проблем при вси4ки вклиу4ени работи :(

Толкова ли трябва да е прецизна тая регулировка напред на зад 4е толкова не мога да и нацеля центровката?? да не би проблема ми да е в центровката от едната гума към другата 6тото само там не съм въртял или пак градосите на помпата???

ако бе6е пло4ката с пистите 6те6е постоянно да прекъсва на ниски нали колеги?? тя колко горе доло струва? (се пак да се подготвя?)

или пък в основата на двата проблема да е не6то по електрониката...
Има логика да е не6то такова за6тото при пускане на голям товар ( клима , ел натоварване.. ) на ис-а ми от на4ало падат оборотите а после се дигат със 100 автомати4но а на тдс-а няма такава екста... а след първия пад на оборотите стралката по4ва да си играе от 600 до 800 оборота и така до като или не и подам малко гас или докато сама не си успокои оборотите :(
Колега като ти чета мненията в темата си мисля,че плочката ти може да изкара още.
Регулировката й е наистина много прецизна.
Ако предварението ти е наистина на макс. то тресенето е много вероятно да идва от непостоянния,променящ се в големи граници ъгъл на впръскване,вследствие на износени вериги
За съвет мога да ти кажа да подложиш още една шайба(трябва да има две-гледай третата да е с същата дебелина) на пружината на авансатора-става за 15 мин.


И това 6те пробвам утре и 6те пи6а какво е станало.. а относно пло4ката не би трябвало да е заминала
1) мера с уреда не накъсва съпротивлението (ако някои ми каже неговата развалена пло4ка дали е накъсвала съпротивлението при движение много 6те ми помогне)
2) При овели4аване на нафтата (към прозореца) из4езва проблема или по4ти се намаля но като загреее по4ва да тресе
3)Остана ми да врътна само помпата и да видя тоя номер с авансатора...

Ако го изклиу4а от кабел4ето и продължи да ми прави номера зна4е няма да го барам .. а ако се оправи слагам 6аиба??

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook