Как да си сменя сам хидравличната течност на М50
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Как да си сменя сам хидравличната течност на М50
Някой може ли да ми каже как да го направя . От къде се одвива пробката и ако се обезвъздушава как ; а и на капачката ми пише ATF и е оранжева на цвят лепенката на нея
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Ако съм те разбрал правилно говориш за хидравликата на волана (само там има резервоар и капачка с означение за типа на хидравличната течност)
Отвиваш щуцера на (рейката *) кормилната кутия и източваш хидравличната течност (остави двигателя да работи за около 1 минута, за да върти помпата)
-----------
* zvetiko забеляза грешката
Затягаш щуцера и наливаш нова течност в казанчето до мярката MAX (намира се на пръчка на капачката).
Имай предвид, че в казанчето има вграден на дъното филтър който не се сменя отделно и се препоръчва да се смени цялото казанче при смяна на течността :!:
Завиваш капачката и при запален двигател въртиш 5-6 пъти волана наляво-надясно до крайно положение (чува се леко бръмчене когато се отварят предпазните клапани за налягане на помпата)
При изключен двигател проверяваш нивото и ако е необходимо доливаш до мярката
Успех
Отвиваш щуцера на (рейката *) кормилната кутия и източваш хидравличната течност (остави двигателя да работи за около 1 минута, за да върти помпата)
-----------
* zvetiko забеляза грешката

Затягаш щуцера и наливаш нова течност в казанчето до мярката MAX (намира се на пръчка на капачката).
Имай предвид, че в казанчето има вграден на дъното филтър който не се сменя отделно и се препоръчва да се смени цялото казанче при смяна на течността :!:
Завиваш капачката и при запален двигател въртиш 5-6 пъти волана наляво-надясно до крайно положение (чува се леко бръмчене когато се отварят предпазните клапани за налягане на помпата)
При изключен двигател проверяваш нивото и ако е необходимо доливаш до мярката
Успех

Последна промяна tsb_bg на 05 Сеп 2008, 21:04, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tsb_bg написа:Ако съм те разбрал правилно говориш за хидравликата на волана (само там има резервоар и капачка с означение за типа на хидравличната течност)
Отвиваш щуцера на рейката и източваш хидравличната течност (остави двигателя да работи за около 1 минута, за да върти помпата)
Затягаш щуцера и наливаш нова течност в казанчето до мярката MAX (намира се на пръчка на капачката).
Имай предвид, че в казанчето има вграден на дъното филтър който не се сменя отделно и се препоръчва да се смени цялото казанче при смяна на течността :!:
Завиваш капачката и при запален двигател въртиш 5-6 пъти волана наляво-надясно до крайно положение (чува се леко бръмчене когато се отварят предпазните клапани за налягане на помпата)
При изключен двигател проверяваш нивото и ако е необходимо доливаш до мярката
Успех
Колега,къде е тази рейка-Е34 не е ли с кормилна кутия.

- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...пич, не бъркай хидравлична течност с трансмисионно масло !!!NikiNikolov написа:Хидравлична че е да, ама къде на скорости, диференциал или за волана става въпрос.
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
А, не ги бъркам, просто така го написах на бързо. Има ли някой да е сменял на дифа маслото ако не е протекъл.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани