клапани на парно
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
metatron написа:при мен си седят отворени и не ни приемат ни предават кат им пусна 12 v, ша ги тресна с 220 да видят те как е да дуа постоянно топло. Иначе наистина има темичка за ремонта им, разгледах я, но няма да е сега момента да се занимавам с тях, че леко ми е отворен мотора клони към сегменти и евентуално лагерчета
значи имаш проблем с ел. магнитите.. или ги отвори и виж намотките или вземи нови (2-ра ръка с работещи магнити) пък за уплътненията и рециклирането има достатъчно теми...

Така току що ми обясниха как стоят нещата и разбрах цялата история как действа, благодаря на колегите дето се опитаха да ми обяснят колкото и тъпо да им се е струвало.
А и друго згрява по бавно като съм само на маркуч без клапани от колкото като минава през тях без да съм пуснал парното, а и да съм го пуснал пак не тръгва да духа преди малко поне да е загряла, те сами си регусират позицията дори и да си завъртял на топло ако е студен мотора не се отварят докат не загрее.И не знам ще погледна радиатора и ще видя каквото ме интересува.
А и друго згрява по бавно като съм само на маркуч без клапани от колкото като минава през тях без да съм пуснал парното, а и да съм го пуснал пак не тръгва да духа преди малко поне да е загряла, те сами си регусират позицията дори и да си завъртял на топло ако е студен мотора не се отварят докат не загрее.И не знам ще погледна радиатора и ще видя каквото ме интересува.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
имам-последния вече_65536_kb_sec_ написа:търся си такива клапи м-у другото, които има да пуска оферта


- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колеги на мене пак от едната страна ми духа топло от другата само студено няма значение накъде са врътките , пак от тези клапани ли ще е проблема как мислите ?!? 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Sesko написа:колеги на мене пак от едната страна ми духа топло от другата само студено няма значение накъде са врътките , пак от тези клапани ли ще е проблема как мислите ?!?
Няма от какво друго да е .

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:За 10лв се решава въпроса с едни кранчета, за кво да давате пари
И да са от ЛАДА задължително-връзваш по една кука за плетене към всяко и регулираш.

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
един майстор ми беше казал че е от някво управление на парното , защото нали отваря клапите с електромоторчета май не е с жило както на други коли , та затова . Ще сменя тези клапи и да видим кво ще стане. Zvetiko благодаря за отговора 

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани