Смяна на гумено каре (тампон)-Е34 комби
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
Смяна на гумено каре (тампон)-Е34 комби
Наложи ми се смяна на същото и нямаше начин.Нужни инструменти -комлект гедоре и звездогаечени ключове. Първо:-изчистване с телена четка на болтовете(резбите) на двете скоби след катализатора и напръскването им с някакъв спрей против ръжда. Изчаква се около половин час да подейства химикала против ръжда и се отвиват болтовете с ключ 13 за болта и 12 за гайката .Следващите болтове нямат нужда от химикал но е хубаво да се минат с телената четка за да се свали натрупаната мърсотия по тях и за да няма после повлекли резби та следващите са отдолу на скоростната кутия който държат двуцевката, след като се отвият те катализатора малко увисва което на мен ми беше достатъчно. Сега се свалят четирите болта с ключ13 или камък от гедоре13 и тресчотка който държат предпазната ламарина (алуминиевата) която се намира между катализатора и кардана. Когато я извадите се открива кардана и висящия лагер, точно преди висящия лагер се виждат шлиците (един вид зъбна предавка на въртяшия момент)като от там върху тях се вижда една чашка със шестостен в единия край-това е гайка.Разхлабва се гайката окло 2-3 оборота и се преминава към самото сваляне на гуменото каре.Взимат се ключ 18 и камък за гедорето 18 и се отвиват шесте болта, след като се отвият и извадят с някаква по-здрава отверка или къса щанга се избутва кардана назад и той се плъзга по шлиците към висящия лагер.Тогава се отваря място за да излезне карето. След като сте свалили карето едва тогава отивате да купите ново защото са няколко модела и е хубаво да го имате в магазина за да сравните с новото.Карето струва между 60 и 160 лева. Аз си купих билщайн за 90.Монтажа става по обратния ред като се внимава за посоката на карето която е обозначена на борда отстрани със стрелки за да няма после повторение . Успех на всички който се решат като мен на смяна сами.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...браво готин
, и аз съм за смяна на карето но на седан така че може скоро да се чуем по въпроса





Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
аз като включа на коя и да е скорост и пусна съеденителя се чува някакво лупане
това е когато колата е в движение
и колкото внимателно да пускам съединителя пак си причуква
да не би да ми е за смяна точно този тампон за който става въпрос






- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Брачет това много добре ама може ли марко инфо как става за висящия лагер същата процедура, да не се омотам.
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
може да са демферите на притискателния диск , може той да е пътник.kumo82 написа:аз като включа на коя и да е скорост и пусна съеденителя се чува някакво лупанетова е когато колата е в движение
и колкото внимателно да пускам съединителя пак си причуква
да не би да ми е за смяна точно този тампон за който става въпрос
![]()
Последна промяна bbratcheda на 06 Сеп 2008, 9:55, променена общо 1 път
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
не съм свалял целия кардан и не знам дали мога да ти помогна . Виж картинката в галерията ми и ако ти стане ясно пробвай.УспехNikiNikolov написа:Брачет това много добре ама може ли марко инфо как става за висящия лагер същата процедура, да не се омотам.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Разпечатал съм си цялата книга за Е34 на руски, че е по евтинко. Тези двете снимки съм ги разгледал, но най-добре ще се разбере като се свали кардана и тогава
.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
NikiNikolov написа:Брачет това много добре ама може ли марко инфо как става за висящия лагер същата процедура, да не се омотам.
висящия лагер май става от лада, пробвай


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:NikiNikolov написа:Брачет това много добре ама може ли марко инфо как става за висящия лагер същата процедура, да не се омотам.
висящия лагер май става от лада, пробвай
Не само висящият лагер-целият кардан става.Айде на новата марка 95' BMW 520i E34 Lada Tuning Touring

- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
даааа може и да имаш правоbbratcheda написа:може да са демферите на притискателния диск , може той да е пътник.kumo82 написа:аз като включа на коя и да е скорост и пусна съеденителя се чува някакво лупанетова е когато колата е в движение
и колкото внимателно да пускам съединителя пак си причуква
да не би да ми е за смяна точно този тампон за който става въпрос
![]()



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани