Още малко питанки за М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Още малко питанки за М50Б20

Мнение от amd » 26 Авг 2008, 19:41

Колеги нямам проблеми с колата, но имам няколко неща, които са ми любопитни. Колата (Е34 М50Б20) от неотдавна върви на бензин (по-рано беше газаджиика) и се получават следните ефекти - върви отлично, пали нормално, разхода мисля, че е нормален ; но като е студена върви изключително мудно, а веднага след като излезе от синьото (което става за 1-2 километра) се изстрелва - това всъщност ми е много полезно, за да не се изкушавам да я ръчкам докато е студена, но при вас така ли е?
Също на произволни моменти, както си карам на първа или втора съвсем леко едно много рязко придърпване за секунда (постоянен, лек натиск на газта, не я смачквам), все едно мотора гасне за секунда и после рязко потегля. Случва се рядко, но понякога го има, на какво може да се дължи ? Единственото, за което се сещам е, че ламбда сондата е откачена :mhihi:

Мога ли да си намеря някакъв датчик за температура на маслото, който да го завия например на мястото на пробката на картера и да ми дава някаква информация - карам си нормално колата, но ми е любопитно просто.
Благодаря и извинявайте, че ви занимавам с дреболии, просто ако някой знае нещо и има желание - нека сподели :)
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 26 Авг 2008, 19:46

Моята няма разлика в повера :mhihi: на топъл/студен двигател, но и аз наблюдавам едно такова прекъсване, само на загрял матор и под 2000 оборота :roll:
Едит: Аз съм със сменена ламбда, като това не повлия въобще на прекъсването.
R6 - Was sonst?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Авг 2008, 22:33

Аз си викам да не би да влиза в някакъв режим - един майстор в сервиз спомена като смених на Е36 318-ката ламбда-та, че трябва да се минат километри за да влезе в режим и да си изгради нова "карта" на горивото. Беше изчистил грешките. Аз не съм чистил нищо след махането на сондата (защото показа грешка на теста).
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Върджин Папрат Бийч

Мнение от K27 » 26 Авг 2008, 22:57

ЧЕЗ
Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Още малко питанки за М50Б20

Мнение от Djelebov » 26 Авг 2008, 23:58

amd написа:Колеги нямам проблеми с колата, но имам няколко неща, които са ми любопитни. Колата (Е34 М50Б20) от неотдавна върви на бензин (по-рано беше газаджиика) и се получават следните ефекти - върви отлично, пали нормално, разхода мисля, че е нормален ; но като е студена върви изключително мудно, а веднага след като излезе от синьото (което става за 1-2 километра) се изстрелва - това всъщност ми е много полезно, за да не се изкушавам да я ръчкам докато е студена, но при вас така ли е?
Също на произволни моменти, както си карам на първа или втора съвсем леко едно много рязко придърпване за секунда (постоянен, лек натиск на газта, не я смачквам), все едно мотора гасне за секунда и после рязко потегля. Случва се рядко, но понякога го има, на какво може да се дължи ? Единственото, за което се сещам е, че ламбда сондата е откачена :mhihi:

Мога ли да си намеря някакъв датчик за температура на маслото, който да го завия например на мястото на пробката на картера и да ми дава някаква информация - карам си нормално колата, но ми е любопитно просто.
Благодаря и извинявайте, че ви занимавам с дреболии, просто ако някой знае нещо и има желание - нека сподели :)


На мен ми е по-мудна колата, когато е незагряла. Също така при незагряла кола автоматика е в някъф загряващ режим- при минимално подаване на газ през тези 1-2 км сменя на 3000 об/мин,а загряла-на по-малко. Тва за автомата беше малко :OT: , но мисълта ми е, че докато загрее колата е в някав по-щадящ режим
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Авг 2008, 0:20

Добре, че са го направили, защото знам, че маслото като не е загряло, още повече в студено време, лагерите на смогват с мазането (пак добре, че М50-ката има директно пръскалки срещу вала), не стига и до главата толкова бързо масло и не е добре да се върти много мотора. Аз хем съм и с къса скоростна кутия докато загрее си сменям на 2-2.2 оборота някъде. Пък после почва да се върти :mhihi:
За придърпването ми беше основната чуденка и за маслото, но смятам да си карам спокойно - любопитно ми е и хваленото Мотул 6100 за 20 лева литъра дали ще държи геройски.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 27 Авг 2008, 8:27

Може нещо дебит да не и стига ......??? Потенциометъра на дроселовата?????Свещи???Предполагам е била с ГИ???Някоя дюза да не е??? За датчик винаги може да си сложиш,но инжинерите явно са го измислили вече,щом чака да мине извън синята зона ............ А и доколкото съм чел,не помня дали беше тук или не, темп. на маслото е около 10-20 град. по-ниска от тази на охладителната ..... Ако греша поправете ме ......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 27 Авг 2008, 9:52

ивчо написа:Може нещо дебит да не и стига ......??? Потенциометъра на дроселовата?????Свещи???Предполагам е била с ГИ???Някоя дюза да не е??? За датчик винаги може да си сложиш,но инжинерите явно са го измислили вече,щом чака да мине извън синята зона ............ А и доколкото съм чел,не помня дали беше тук или не, темп. на маслото е около 10-20 град. по-ниска от тази на охладителната ..... Ако греша поправете ме ......

По-висока е температурата на маслото ;)
R6 - Was sonst?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Мнение от ивчо » 27 Авг 2008, 12:39

Така ли беше ........... Забравил ...... То тоз акъл за кое по-напред ....
Поздрави!!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook