Още малко питанки за М50Б20
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Още малко питанки за М50Б20
Колеги нямам проблеми с колата, но имам няколко неща, които са ми любопитни. Колата (Е34 М50Б20) от неотдавна върви на бензин (по-рано беше газаджиика) и се получават следните ефекти - върви отлично, пали нормално, разхода мисля, че е нормален ; но като е студена върви изключително мудно, а веднага след като излезе от синьото (което става за 1-2 километра) се изстрелва - това всъщност ми е много полезно, за да не се изкушавам да я ръчкам докато е студена, но при вас така ли е?
Също на произволни моменти, както си карам на първа или втора съвсем леко едно много рязко придърпване за секунда (постоянен, лек натиск на газта, не я смачквам), все едно мотора гасне за секунда и после рязко потегля. Случва се рядко, но понякога го има, на какво може да се дължи ? Единственото, за което се сещам е, че ламбда сондата е откачена
Мога ли да си намеря някакъв датчик за температура на маслото, който да го завия например на мястото на пробката на картера и да ми дава някаква информация - карам си нормално колата, но ми е любопитно просто.
Благодаря и извинявайте, че ви занимавам с дреболии, просто ако някой знае нещо и има желание - нека сподели
Също на произволни моменти, както си карам на първа или втора съвсем леко едно много рязко придърпване за секунда (постоянен, лек натиск на газта, не я смачквам), все едно мотора гасне за секунда и после рязко потегля. Случва се рядко, но понякога го има, на какво може да се дължи ? Единственото, за което се сещам е, че ламбда сондата е откачена

Мога ли да си намеря някакъв датчик за температура на маслото, който да го завия например на мястото на пробката на картера и да ми дава някаква информация - карам си нормално колата, но ми е любопитно просто.
Благодаря и извинявайте, че ви занимавам с дреболии, просто ако някой знае нещо и има желание - нека сподели

BMW only!
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Моята няма разлика в повера
на топъл/студен двигател, но и аз наблюдавам едно такова прекъсване, само на загрял матор и под 2000 оборота
Едит: Аз съм със сменена ламбда, като това не повлия въобще на прекъсването.


Едит: Аз съм със сменена ламбда, като това не повлия въобще на прекъсването.
R6 - Was sonst?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз си викам да не би да влиза в някакъв режим - един майстор в сервиз спомена като смених на Е36 318-ката ламбда-та, че трябва да се минат километри за да влезе в режим и да си изгради нова "карта" на горивото. Беше изчистил грешките. Аз не съм чистил нищо след махането на сондата (защото показа грешка на теста).
BMW only!
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Още малко питанки за М50Б20
amd написа:Колеги нямам проблеми с колата, но имам няколко неща, които са ми любопитни. Колата (Е34 М50Б20) от неотдавна върви на бензин (по-рано беше газаджиика) и се получават следните ефекти - върви отлично, пали нормално, разхода мисля, че е нормален ; но като е студена върви изключително мудно, а веднага след като излезе от синьото (което става за 1-2 километра) се изстрелва - това всъщност ми е много полезно, за да не се изкушавам да я ръчкам докато е студена, но при вас така ли е?
Също на произволни моменти, както си карам на първа или втора съвсем леко едно много рязко придърпване за секунда (постоянен, лек натиск на газта, не я смачквам), все едно мотора гасне за секунда и после рязко потегля. Случва се рядко, но понякога го има, на какво може да се дължи ? Единственото, за което се сещам е, че ламбда сондата е откачена![]()
Мога ли да си намеря някакъв датчик за температура на маслото, който да го завия например на мястото на пробката на картера и да ми дава някаква информация - карам си нормално колата, но ми е любопитно просто.
Благодаря и извинявайте, че ви занимавам с дреболии, просто ако някой знае нещо и има желание - нека сподели
На мен ми е по-мудна колата, когато е незагряла. Също така при незагряла кола автоматика е в някъф загряващ режим- при минимално подаване на газ през тези 1-2 км сменя на 3000 об/мин,а загряла-на по-малко. Тва за автомата беше малко


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Добре, че са го направили, защото знам, че маслото като не е загряло, още повече в студено време, лагерите на смогват с мазането (пак добре, че М50-ката има директно пръскалки срещу вала), не стига и до главата толкова бързо масло и не е добре да се върти много мотора. Аз хем съм и с къса скоростна кутия докато загрее си сменям на 2-2.2 оборота някъде. Пък после почва да се върти
За придърпването ми беше основната чуденка и за маслото, но смятам да си карам спокойно - любопитно ми е и хваленото Мотул 6100 за 20 лева литъра дали ще държи геройски.

За придърпването ми беше основната чуденка и за маслото, но смятам да си карам спокойно - любопитно ми е и хваленото Мотул 6100 за 20 лева литъра дали ще държи геройски.
BMW only!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Може нещо дебит да не и стига ......??? Потенциометъра на дроселовата?????Свещи???Предполагам е била с ГИ???Някоя дюза да не е??? За датчик винаги може да си сложиш,но инжинерите явно са го измислили вече,щом чака да мине извън синята зона ............ А и доколкото съм чел,не помня дали беше тук или не, темп. на маслото е около 10-20 град. по-ниска от тази на охладителната ..... Ако греша поправете ме ......
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
ивчо написа:Може нещо дебит да не и стига ......??? Потенциометъра на дроселовата?????Свещи???Предполагам е била с ГИ???Някоя дюза да не е??? За датчик винаги може да си сложиш,но инжинерите явно са го измислили вече,щом чака да мине извън синята зона ............ А и доколкото съм чел,не помня дали беше тук или не, темп. на маслото е около 10-20 град. по-ниска от тази на охладителната ..... Ако греша поправете ме ......
По-висока е температурата на маслото

R6 - Was sonst?
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани